Avionsa rikkonut Touko Aalto on joensuulainen!

valtiomiesainesta

Touko on Utran poikii, ilman siipii... Aallot, tyrskyt keinuttaa... taakse jäivät poikuuspäivät... takaisin ei vaimoaan saa!

Touko siis petti vaimoaan, mitä sanovat Joensuun vanhurskaat? Onko meitin Touko sittenkin vain uusi Johannes Virolainen, joka hylkäsi ruman vanhan muijan ja otti uuden, meikatumman ja nuoremman, anteliaan?

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älynpuutetta

      Huonolla itsetunnolla varustetut niin naiset,kuin miehetkin tekevät näitä syrjähyppyjä tyhmyyksissään,sitten myöhemmin katuvat ja paha olo vain lisääntyy.

    • olenluotettava

      En haluu tuomita mitenkään, mutta itelläni on sellainen periaate, että jos lupaan jotain, - niin sitten pidän sen.

      On tehnyt mieli joskus, mutta silloin pettäisin itseäni.
      "Sanasta miestä, sarvesta härkää".

      No tää periaate ei pidä monella nykyisin, mutta itelläni pitää!
      Pidän lupaukseni, ja se tuntuu parhaimmalta. Että voi kunnioittaa itseään.

      - Joo nyt tulee kaikenmaailman viisasteluja, mutta ei haittaa.
      Minä en petä, olen rehellinen, pidän lupaukseni ja en vilpistele, en oo tekopyhä enkä kieroile.

    • joensuulainenmyös

      No voi hyvä isä! En ole persu eikä politiikka muutenkaan kiinnosta, mutta kukapa meistä ei olisi joskus rikkonut, vaikkapa sitten aviotakin? Ihminen on luonnostaan moniavioinen eläin ja tuntee itsensä vangituksi tyypillisessä luterilaisessa parisuhteessa. Lähes kaikilla aviossa olevilla ainakin tekisi mieli loikata aidan yli mutta harva sen uskaltaa tehdä. Toiset taas ovat naimisissa elämänsä loppuun ja siinä sivussa pitävät vuosikymmenet suvereenisti sivusuhteita, se on sitä oikeaa elämänhallintaa!
      Itse en ole osannut tuota taitoa vaikka vapautta olen kaivannutkin, vaan olen tahtomattani ja tyhmyyttäni loukannut lähelläni olevia ihmisiä. Mutta aina kun takana on ovi sulkeutunut niin edessä on uusi ovi auennut ja nyt olenkin kolmatta kertaa naimisissa ja edelleen uneksin rakkaudesta ja vapaudesta. En siis voi heittää sitä ensimmäistä kiveä ja luulen että ei sitä saata heittää moni muukaan...

    • pidänsanani

      No täällä on kuitenkin yksi, joka ei ole rikkonut.

      En voi pettää, vaikka mieli tekisikin. On tehnyt, mutta en pettänyt.

      Jos oon luvannut olla uskollinen, niin oon.

      Eikö ole hyvä, että sellaisiakin ihmisiä on?
      Sama kaikissa muissakin jutuissa. Pidän aina lupaukseni. Eikö ole hyvä?
      En valehtele edes veronilmoituksessa.

      Joo tiedän että nyt tulee roppakaupalla että "oon muka tekopyhä" yms yms yms. Mutta ei se oo niin. Mun pahe on että otan vinettoa. Mutta sanon sen suoraan. Sitten oon välillä laiska, senkin sanon. Ja en oo järjestyksen ihminen ollenkaan, sotkuista on välillä..
      Mutta sanani pidän aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe