Miten näet minun ja mieheni tulevaisuuden entä tueeko lisää perhettä.Mitä muuta näet? Entä miten sinä näet oppaani,mistä voimakas intuiitioni johtuu?
Cherrykirsikka
7
268
Vastaukset
Hei vaan! Näin Sinut ja miehesi kahtena kaulakkain olevana joutsenena pikku järvellä. Joutsen on pariuskollinen lintu, enkä nähnyt eroa teillekään - kestätte kyllä yhdessä läpi tuulen ja tuiskun, vastoinkäymisetkään eivät suhdettanne lopullisesti kaada. Vierellänne uiskenteli kolme untuvikkoa - mikäli teillä jo kolme lasta on, ei niitä taida enempää olla tulossa, muussa tapauksessa... :)
Vierelläsi kulkee kaksi uskollista opasta jotka auttavat ja opastavat sinua. Sinulla taitaa olla näkijän lahjoja itselläsikin, ja vanhemmiten ne avautuvat lisää. Tue ja vahvista niitä, koita vaikka vastata täällä palstalla kun siltä tuntuu. Olet varmaan huomannutkin löytäväsi kuin ihmeen kautta oikeat sanat, kun ystävät tulevat luoksesi huolineen. Myös unissasi sinulla on yhteys henkimaailmaan. Luota itseesi ja osaamiseesi, olet oikealla tiellä. Kaunista kevättalvea toivottelen!- sama kyselijä
Kiitos vastauksestasi, tuossa on kyllä paljon totta tuo kolmas untuvikko on vähän miten sen ottaa onko jo ollut vai tuleeko vielä joskus..nuo unijutut ainakin pitävät paikkaansa näen paljon unia jotka toteutuvat. Näkisitkö vielä tulenko jatkamaan kokoajan tässä samassa työssäni vai onko joskus myöhemmin luvassa vielä muutosta työrintamalla?Mihin alaan liittyy??
sama kyselijä kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, tuossa on kyllä paljon totta tuo kolmas untuvikko on vähän miten sen ottaa onko jo ollut vai tuleeko vielä joskus..nuo unijutut ainakin pitävät paikkaansa näen paljon unia jotka toteutuvat. Näkisitkö vielä tulenko jatkamaan kokoajan tässä samassa työssäni vai onko joskus myöhemmin luvassa vielä muutosta työrintamalla?Mihin alaan liittyy??
Näin Sinut työntämässä jotain tarjoiluvaunua tai vastaavaa (saattoi olla jokin muukin vaunu) käytävää pitkin huoneesta toiseen, eli jos tällainen liittyy nykyiseen työhösi, tulet ilmeisesti edelleen jatkamaan siinä, muussa tapauksessa näky liittyi tulevaan työhösi. Korostan, että tarkkaa selkoa en saanut vaunun sisällöstä, saattoi myös olla esim. lähetin 'mappivaunu' tai jokin muu sellainen, vaunu kuitenkin.. ja työhösi tulevassa liittyy tuo liikkuminen huoneesta toiseen. Ehkä itse osaat parhaiten paikantaa, liittyykö tämä nykyiseen vai kenties johonkin haaveammattiisi.. Kaunista kevättalven jatkoa Sinulle!
- vielä sama kyselijä
cherrykirsikka kirjoitti:
Näin Sinut työntämässä jotain tarjoiluvaunua tai vastaavaa (saattoi olla jokin muukin vaunu) käytävää pitkin huoneesta toiseen, eli jos tällainen liittyy nykyiseen työhösi, tulet ilmeisesti edelleen jatkamaan siinä, muussa tapauksessa näky liittyi tulevaan työhösi. Korostan, että tarkkaa selkoa en saanut vaunun sisällöstä, saattoi myös olla esim. lähetin 'mappivaunu' tai jokin muu sellainen, vaunu kuitenkin.. ja työhösi tulevassa liittyy tuo liikkuminen huoneesta toiseen. Ehkä itse osaat parhaiten paikantaa, liittyykö tämä nykyiseen vai kenties johonkin haaveammattiisi.. Kaunista kevättalven jatkoa Sinulle!
sinun vastaus tai tuli hyvä mieli, ei ole kyse mistään tarjoiluvaunusta, mutta tiedän nyt että tulen jatkamaan entistä työtäni.
Jos vielä voisit katsoa miten näet perheeni terveyden tulevaisuudessa. - sama
vielä sama kyselijä kirjoitti:
sinun vastaus tai tuli hyvä mieli, ei ole kyse mistään tarjoiluvaunusta, mutta tiedän nyt että tulen jatkamaan entistä työtäni.
Jos vielä voisit katsoa miten näet perheeni terveyden tulevaisuudessa.rakennammeko jotain lähi tulevaisuudessa vai emme?
vielä sama kyselijä kirjoitti:
sinun vastaus tai tuli hyvä mieli, ei ole kyse mistään tarjoiluvaunusta, mutta tiedän nyt että tulen jatkamaan entistä työtäni.
Jos vielä voisit katsoa miten näet perheeni terveyden tulevaisuudessa.Onko sinulla teini-ikäinen poika jonka terveydestä olet huolestunut? Jotenkin väsähtäneeltä hän vaikuttaa, ehkä vitamiinien puutosta tai muuta anemiaa - ostapa hänelle joku monivitamiinipurkki ja koita huolehtia että hän myös käyttää niitä. Miehesi tuntuu hieman yskivän, Sinut näin melko hyväkuntoisena ja pirteänä. Toivottavasti nyt katselin oikeaa perhettä :)
Tontilla näytti seisovan rakennustarvikkeita, jostain syystä rakennussuunnitelmat olivat hieman myöhästyneet alkuperäisestä aikataulusta, rahanpuutteen tai terveysongelmien vuoksi. Näyttäisi kuitenkin siltä, että loppukesästä pääsisitte rakentamaan aikomaanne taloa :)
Eli tämmöisiä terveisiä täältä lumisateen keskeltä tällä kertaa.. Viihtyisää viikonalkua Sinulle!- sama kyselijä
cherrykirsikka kirjoitti:
Onko sinulla teini-ikäinen poika jonka terveydestä olet huolestunut? Jotenkin väsähtäneeltä hän vaikuttaa, ehkä vitamiinien puutosta tai muuta anemiaa - ostapa hänelle joku monivitamiinipurkki ja koita huolehtia että hän myös käyttää niitä. Miehesi tuntuu hieman yskivän, Sinut näin melko hyväkuntoisena ja pirteänä. Toivottavasti nyt katselin oikeaa perhettä :)
Tontilla näytti seisovan rakennustarvikkeita, jostain syystä rakennussuunnitelmat olivat hieman myöhästyneet alkuperäisestä aikataulusta, rahanpuutteen tai terveysongelmien vuoksi. Näyttäisi kuitenkin siltä, että loppukesästä pääsisitte rakentamaan aikomaanne taloa :)
Eli tämmöisiä terveisiä täältä lumisateen keskeltä tällä kertaa.. Viihtyisää viikonalkua Sinulle!Nyt meni kyllä ihan totaalisesti metsään joka suhteessa, valitan..voit yrittää toki uudelleen, mutta rakentamisessa ei ole kyse talosta ja lapset on kyllä aika kaukana teini-iästä;) en tiedä mitä perhettä katselit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497