Monissa Thaimaan viestintävälineissä on pohdittu ja ennustettu Hua Hinin matkailun loppua. Vahvat ennusmerkit siitä on ollut näkyvissä jo vuosikausia.
Surkeat ja saastuneet, ylihinnoitellut rannat ovat suuri syyllinen asiaan, eikä lohtua tuo myös valtaisat rotta-armeijat, jotka kaupungilta vyöryvät hotellien huoneisiin, viihdyttämään matkailijoita.
Thaimaalaisen nuorison lukuisat pahoinpitelyt , etenkin vanhempia matkailijoita kohtaan ovat osaltaan pelottaneet turistit muualle, seim Pattayalle ja Phukettiin, joissa kaikki matkailijat toivotetaan ystävällisesti tervehtien tervetulleiksi, rauhan ja ilon täyttämään matkailukaupunkiin.
Kuihtuuko Hua Hinin matkailu?
11
149
Vastaukset
- Alasjavauhdilla
TAT kertoo surullista tietoa Hua Hinin turistien vähyydestä, pudotus on usein ollut yli 10% vuodessa.
Katoava Hua Hin on nykyään tuttu lause thaimaanmatkailussa.- HerraDari2010
TAT on kartoittanut myös idioottien omanapamatkailijat, joista minä olen saanut kunniamaininnan.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
vahvempi 🏋🏋,
nopeampi 🏃,
varakkaampi 💰💲,
sosiaalisempi ⚰⚰,
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
seurallisempi 🍻,
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺2010,
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻. - Lerpanmerkit
HerraDari2010 kirjoitti:
TAT on kartoittanut myös idioottien omanapamatkailijat, joista minä olen saanut kunniamaininnan.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
vahvempi 🏋🏋,
nopeampi 🏃,
varakkaampi 💰💲,
sosiaalisempi ⚰⚰,
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
seurallisempi 🍻,
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺2010,
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.Nyt lerppa näytti merkkinsä, aika vakuuttavaa, takuulla illalla Hiekkiksessä, sen kunniaksi lähtee mopopoikajahtiin.
- VexvexHuasta
Kuka haluaa enää matkustaa Hua Hiniin?
Onneksi ei juuri kukaan.- VexvexHuasta
Seuraavan Googlematkani teen johonkin toiseen kohteesee missä on tarpeeksi leidareita.
- Leidareidenlerppa
VexvexHuasta kirjoitti:
Seuraavan Googlematkani teen johonkin toiseen kohteesee missä on tarpeeksi leidareita.
Lerpalla aina leidarit mielessä
- niitäkäyttääLUOTSI
Jokaisessa laivassa on useammatkin leidarit.
- kaikkihaluaa
Enpä luottaisi näihin itseään luotsiksi luuleviin, en vesillä , en palstalla , Joukossa tyhmyys tiivisyy !
- Mistälerpalleleidaria
Hua Hinin matkailusta kirjoitettaessa, tulee lerpalle aina leidarit mieleen.
- MaijallaLeidariPuoliso
Voisiko johtua siitä että Herra Darin ( Vuodesta2010) puoliso on Lei ?
- Lerppajaleidarit
MaijallaLeidariPuoliso kirjoitti:
Voisiko johtua siitä että Herra Darin ( Vuodesta2010) puoliso on Lei ?
Lerpalla aina ajatukset leidareissa, toisaalta ymmärrettävää, koska on lerppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418