Jonkun googlematkailijan turhaan huoleen voi antaa oikeata tietoa ; Matkat taas talvikaudelle
myyty ennätystahtiin, ei huolta että matkailu vähenisi - päin vastoin.
Kannattaa varata condo , hotelli tai talo ajoissa .
Lomalla tavataan.
HUA HIN entistäkin suositumpi
6
129
Vastaukset
- HuaHinintuho
Monissa Thaimaan viestintävälineissä on pohdittu ja ennustettu Hua Hinin matkailun loppua. Vahvat ennusmerkit siitä on ollut näkyvissä jo vuosikausia.
Surkeat ja saastuneet, ylihinnoitellut rannat ovat suuri syyllinen asiaan, eikä lohtua tuo myös valtaisat rotta-armeijat, jotka kaupungilta vyöryvät hotellien huoneisiin, viihdyttämään matkailijoita.
Thaimaalaisen nuorison lukuisat pahoinpitelyt , etenkin vanhempia matkailijoita kohtaan ovat osaltaan pelottaneet turistit muualle, seim Pattayalle ja Phukettiin, joissa kaikki matkailijat toivotetaan ystävällisesti tervehtien tervetulleiksi, rauhan ja ilon täyttämään matkailukaupunkiin.
Ymmärrettävää, että Hua Hiniin eivät enää halua matkailijat lainkaan ja siellä asuvat yritytävät epätoivoisesti kaupata asuntojaan pois, että pääsisivät muuttamaan tuosta paholaisen pesäpaikasta. - TapaatHuaHinissä
Kuka Hua Hiniin lähtisi lomalle, ei kukaan.
Siis turhaa kertoa, lomalla tavataan, paitsi jos tarkoitat rottalaumoja ja ylihinnoittelua, ne kyllä Hua Hinissä tapaa.- 2010Maija2010
HUOMATKAA MINUT KAIPAAN HUOMIOTA.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
vahvempi 🏋🏋,
nopeampi 🏃,
varakkaampi 💰💲,
sosiaalisempi ⚰⚰,
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
seurallisempi 🍻,
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺2010,
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.
- lomaakoulusta
Hoh-hoijaa -vähän kuitenkin epäilyttää tuon tyypin oma kehu jonka mukaan hänellä on elämä, jos ja kun aikaa riittää tuollaisiin lapsellisiin postauksiin ( vähän joka palstalla ) niin epäilisin että vähissä on niinsanottu elämä. ... mutta jokainen taaplaa tyylillään ,
Tosin en noista hänen leikkihymiöistään mitään matkailuun liittyvää -ei Hua Hinin puolesta -eikä vastaan - huomannut. Jotain tekemistä lapsukaisella , opettelee siis hymiöitä.- Makehanminä
Niinpä, on kuin pikkuvauva, joka on saanut ensimmäisen lelunsa ja sillä leikkii kaikissa otsikoissa.
- Kirjoita2010Ralli
Makehanminä kirjoitti:
Niinpä, on kuin pikkuvauva, joka on saanut ensimmäisen lelunsa ja sillä leikkii kaikissa otsikoissa.
Pattayan rakkaat on 🐒⤵ leluinaan vuokramorsiamet, kun jo pikkuvauvana on vinksahtanu kyvyttömiksi normaali parisuhteisiin, mutta laulujen sanoitukset helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161