Jonkun googlematkailijan turhaan huoleen voi antaa oikeata tietoa ; Matkat taas talvikaudelle
myyty ennätystahtiin, ei huolta että matkailu vähenisi - päin vastoin.
Kannattaa varata condo , hotelli tai talo ajoissa .
Lomalla tavataan.
HUA HIN entistäkin suositumpi
6
113
Vastaukset
- HuaHinintuho
Monissa Thaimaan viestintävälineissä on pohdittu ja ennustettu Hua Hinin matkailun loppua. Vahvat ennusmerkit siitä on ollut näkyvissä jo vuosikausia.
Surkeat ja saastuneet, ylihinnoitellut rannat ovat suuri syyllinen asiaan, eikä lohtua tuo myös valtaisat rotta-armeijat, jotka kaupungilta vyöryvät hotellien huoneisiin, viihdyttämään matkailijoita.
Thaimaalaisen nuorison lukuisat pahoinpitelyt , etenkin vanhempia matkailijoita kohtaan ovat osaltaan pelottaneet turistit muualle, seim Pattayalle ja Phukettiin, joissa kaikki matkailijat toivotetaan ystävällisesti tervehtien tervetulleiksi, rauhan ja ilon täyttämään matkailukaupunkiin.
Ymmärrettävää, että Hua Hiniin eivät enää halua matkailijat lainkaan ja siellä asuvat yritytävät epätoivoisesti kaupata asuntojaan pois, että pääsisivät muuttamaan tuosta paholaisen pesäpaikasta. - TapaatHuaHinissä
Kuka Hua Hiniin lähtisi lomalle, ei kukaan.
Siis turhaa kertoa, lomalla tavataan, paitsi jos tarkoitat rottalaumoja ja ylihinnoittelua, ne kyllä Hua Hinissä tapaa.- 2010Maija2010
HUOMATKAA MINUT KAIPAAN HUOMIOTA.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
vahvempi 🏋🏋,
nopeampi 🏃,
varakkaampi 💰💲,
sosiaalisempi ⚰⚰,
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
seurallisempi 🍻,
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺2010,
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.
- lomaakoulusta
Hoh-hoijaa -vähän kuitenkin epäilyttää tuon tyypin oma kehu jonka mukaan hänellä on elämä, jos ja kun aikaa riittää tuollaisiin lapsellisiin postauksiin ( vähän joka palstalla ) niin epäilisin että vähissä on niinsanottu elämä. ... mutta jokainen taaplaa tyylillään ,
Tosin en noista hänen leikkihymiöistään mitään matkailuun liittyvää -ei Hua Hinin puolesta -eikä vastaan - huomannut. Jotain tekemistä lapsukaisella , opettelee siis hymiöitä.- Makehanminä
Niinpä, on kuin pikkuvauva, joka on saanut ensimmäisen lelunsa ja sillä leikkii kaikissa otsikoissa.
- Kirjoita2010Ralli
Makehanminä kirjoitti:
Niinpä, on kuin pikkuvauva, joka on saanut ensimmäisen lelunsa ja sillä leikkii kaikissa otsikoissa.
Pattayan rakkaat on 🐒⤵ leluinaan vuokramorsiamet, kun jo pikkuvauvana on vinksahtanu kyvyttömiksi normaali parisuhteisiin, mutta laulujen sanoitukset helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875