Clomifen kokeilu

bbb1

Onko teillä ollut ovulaatiota ennen Clomifen käyttöä?

6

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pollh

Mulla oli, joka kk jopa. Lääkäri ei keksinyt syytä miksei meillä onnistu sillä kummastakaan ei löytynyt vikaa jolla asia selittyisi. Joten kokeillaan clomeja nyt, olen kokeillut kaksi kiertoa tuloksetta..2 vielä jäljellä

• bbb1

Olen tehnyt ovulaatiotestejä kahtena kuuna peräkkäin. Viiva on vahvistunut, ja ollut lopulta melkein yhtä tumma kuin vertailuviiva, ja sitten yhtäkkiä viiva on seuraavana päivänä pois. Eli onko minulla ollut ovulaatiota lainkaan kun ohjeissa sanotaan että tulos on negatiivinen jos viiva ei ole yhtä vahva vai onko minulla ollut ovulaatio vaikka ohjeiden mukaisesti plussaa ovulaatiotesti ei ole näyttänyt missään vaiheessa. Oletko sinä tehnyt näitä testejä?

• Pollh

Pidin yhden taukokierron jolloin saatiin näköjään aikaan kemiallinen raskaus eli meni nopeasti kesken, mutta se oli jo lottovoiton tunne parille joka ei ole koskaan kokenut plussaa raskaustestissä vuosien yrittämisen jälkeen. Joten optimisesti katsomme vielä loputkin clomikierrot (nyt kolmas menossa neljästä).

Tein tänä aamuna plussan ovistestiin. Sain eilen lähes samanväriset viivat jos kaukaa katsoisi mutta läheltä näki kyllä ettei ollut yhtä vahva. Näin ollen testi on negatiivinen. Digitestit olisi tosi helpottavat tuohon pähkäilyyn mutta ovat niin kalliita ettei varmasti moni siihen lähde..
        Mutta siis täytyy olla yhtä vahvat viivat jotta testi on positiivinen. Eli pitäisi olla niin vahva ettet tiedä kumpi olikaan alkuperäinen viiva.

Joskus olen kyllä lukenut että jotkut ovat tehneet testejä kaltaisillasi tuloksilla ja silti tulleet raskaaksi. Eli ovis tapahtunut testien testaamisen välissä, mutta faktaksihan tuota ei voi todeta kun vaan nettikeskusteluja eikä itsellä vastaavaa kokemusta.

• Ihmetouhua

Haloo nyt taas!!!! Ne jotka ei luonnollisesti tule raskaaksi, ei ole tarkoitettu saada lapsia.

Vain vahvimmat ja hyvät geenit omaavat saavat lapsia niin se vaan on tarkoitettu menevän. Lopettakaa jumalana leikkiminen ja hyväksykää paikkanne ilman lapsia!!!

• Vinkkinä

Nettikiusaaminen on rikos. Muista ettet ole niin anynoomi kuin luulet.

• Eikuisaamista

Totuuden sanominen ja ehkä myös mielipiteenkin, ei ole kiusaamista sorry nyt vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      49
      9747
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      107
      5222
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      59
      4367
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      138
      2937
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      143
      2718
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      182
      2581
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      28
      1952
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1697
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1569
    10. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      21
      1097
    Aihe