Terve.
Oisin kyselly jotta täytyykö 2003:ssa xsarassa irrottaa umpiot kokonaan vai vaan ahtaa iso käsi moottoritilassa valon taakse ottaakseen polttimot pois? Typerä ohjekirja ei kerro muuta kun jotta minkä valon polttimo missäkin kohdassa on.
Xsaran 2003 etuvalojen polttimon vaihto
5
1216
Vastaukset
- -kypsä-
Ainakin isse olen tyytynyt sokkona ahtamaan ja toistaiseksi hyvillä tuloksilla. Ainoastaan kuskin puolen parkkivalo on ja pysyy himmeänä, kun taitaa ilmastointilaitteen mötikkä olla haitolla. Osta laatulamppuja, niin kestävät paremmin. Ed. kerran lamppu (vänkärin puoli) vaihdettu elokuussa. Aiemmin halpalamppu kyrvähti 2 kk:ssa.
- riisikuppi
ex-autossani(xsara -03) vaihdoin 8 kertaa ajovalo polttimot.Näppi tuntumalla tuli asennettua,Huollossa laittoivat lisä "vastuksen" lampunjohtoihin ettei polttaisi lamppuja jatkuvalla syötöllä.Sen enempää en tiedä miten on toiminut kun vaihdoin pois(syvä huokaus)!!!!
- VTS 2003
Kyllä monet ovat ainakin tämän palstan mukaan vaihtaneet itse. Mun "apumiehen" lähivalo meni viime syksynä pimeex. Vehon "speksit" kuulemma sanovat, et puskuri irti, sitten umpio ja lampun saa vaihdettua. Ainakin Vantaan Vehon pikahuollon kaveri sanoi, että vaihtavat ilman em. toimenpiteitä, mut hinta olis ollut 40 euroo. Vaihdatin muualla 10:llä. Jäi vain suojakumi huonosti laitettua takaisin ja nyt on pari kuukautta ollut umpiossa kosteutta. En ole vieläkään saanut sitä pois. Kannattaa muistaa, että kumi tulee laittaa kunnolla paikoilleen. Itse vaihdatin tolla 10:llä Hesan Kaivokselan ostarin pikahuollossa (ei merkkiliike).
- \/ () | /\/\ /-\
Kiitos. Uskalsin nyt sitten koettaa ja polttimohan vaihtuikin melko helposti kunhan vaan tiesi jotta voi yrittää. Kumitiiviste toivottavasti meni kohdilleen. Ahdastahan siellä oli mutta systeemi näytti olevan suurinpiirtein samanlainen kun vanhassa 306:ssani
- VTS 2003
Itse en edes yrittänyt vaihtaa polttimoa ja se oli oma moka. Hyvä, että sain sinuun luotua itseluottamusta polttimon vaihtoon. Vaatii vaan hieman pitkää pinnaa....Tarkasta vielä kerran, että suojakumi on kunnolla paikoillaan ja seuraa, ettei sinne pääse kosteutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241