Tilasin SW-Energia Soft paneelin.
Mietin millaiset kiinnikkeet siihen laittaisin. Ajattelin jonkinlaisia pieniä kiinnityslenkkejä, joihin voi sitten laittaa kuminauhat tai remmit paneelin siirtelyä varten . Olisiko ehdotuksia?
Aurinkopaneeli
11
324
Vastaukset
- seppomartti
Pehmeitä olen nähnyt kiinnitettävän tarranauhalla biminin tai sprayhoodin katolle. Käynee myös luukkutallin katolle. Itse käytin ohuita naruja kiinnitykseen kun jätin veneen pitkäaikaisesti. Heikkotehoinen pehmeä piti akkulatauksen yllä.
- nepparikiinnitys
Omassa veneessä käytin nepparikiinnitystä, kun 3 vuotta sitten laitoin ohuet taipuisat paneelit sprayhoodin katolle. Hyvin pysyneet kovissa tuulissa ja on helppo irrottaa. Ebay.de:ssä on iso valikoima eri merkkisiä, edullisia paneeleita. Valmistusmaa taitaa olla Kiina.
- Mökkimerellä
Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä yrityksestä? Onko luotettava toimija?
- seppomartti
Tällainen pehmeä ja jopa isolla säteellä rullattava paneeli ei ollut kovin vahva. Pinnalla oleva ohut muovikalvo repesi. Lataa tosin sen jäkeenkin muttei varmaan sovi mekaaniseen rasitukseen kuten päällä käveltäväksi.
Kovat ohuen levyn päälle tehdyt alle 10cm/m taipuvat paneelit ovat päälle astuttavia ja ja veneen kannelle parempia
Tarranauhalla kiinnitin aavistuksen kaarella kannen päälle. Hyvin on pysynyt. Sen sijaan koiran tassuttelua ohut filmipinta ei tunnu kestävän.
- seppomartti
Tee koirastasi rukkaset. Niin minäkin tein.
- eienääsaimaalle
Teki mieli tehdä , Nuijamaan passintarkastuksessa kanavalla raahasivat ison koiran veneeseen mikä välittömästi hyppäsi paneelin päälle raapien liukasta paneelia niin pirusti , kyllä vit..ti !
- seppomartti
joku haluaa käyttää nimimerkkiäni kehoittamalla tekemään koirasta rukkasia. Ei kiusanteko ole ensimmäinen kerta. Ilmeisesti siitä saa jotain sairaalloiista tyydytystä.
Koiran ja kissan omistajana voin vakuuttaa, että eron hetki on ollut aina vaikea. Ei tule rukkaset mieleen. - eienääsaimaalle
seppomartti kirjoitti:
joku haluaa käyttää nimimerkkiäni kehoittamalla tekemään koirasta rukkasia. Ei kiusanteko ole ensimmäinen kerta. Ilmeisesti siitä saa jotain sairaalloiista tyydytystä.
Koiran ja kissan omistajana voin vakuuttaa, että eron hetki on ollut aina vaikea. Ei tule rukkaset mieleen.Koirista pitävänä jäi tekemättä , niistä koiran omistajista kertokoon passintarkastuspaikan nimi olennaisen.
- timppa01
seppomartti kirjoitti:
joku haluaa käyttää nimimerkkiäni kehoittamalla tekemään koirasta rukkasia. Ei kiusanteko ole ensimmäinen kerta. Ilmeisesti siitä saa jotain sairaalloiista tyydytystä.
Koiran ja kissan omistajana voin vakuuttaa, että eron hetki on ollut aina vaikea. Ei tule rukkaset mieleen.minä jo ehdin ihmetellä kommenttia joka ei ollut ollenkaan tyylisi mukainen.Hyvä että selitys löytyi.
seppomartti kirjoitti:
joku haluaa käyttää nimimerkkiäni kehoittamalla tekemään koirasta rukkasia. Ei kiusanteko ole ensimmäinen kerta. Ilmeisesti siitä saa jotain sairaalloiista tyydytystä.
Koiran ja kissan omistajana voin vakuuttaa, että eron hetki on ollut aina vaikea. Ei tule rukkaset mieleen.Rekisteröi nimimerkkisi ensi tilassa, ennenkuin "kaverisi" tekee sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406