AAMU TV KOIRA JA POUTA

vaihdoinkanavaa

Kuka voi tuoda koiransa työpaikalle?? Voi olla allergisia haastateltavia!! Onko Pouta erikoisasemassa??? Inhottavaa!!! Onko joku sukulainen johtavassa asemassa. Koiraohjelmat erikseen!!!

46

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustelija

      Mitä pahaa koira on kenellekään katsojalle tehnyt. Jos et pidä eläimistä , on hyvä kääntää kanavaa. Minä taas hyljeksin , ihmisiä jotka eivät suvaitse, koiria tai muita eläimiä.

      • tuoksuallerkikko

        Ja kuka voi mennä työpaikalle haju- tai partavedelle haisten


      • koirapois

        Taas Pouta ja muut työntekijät KOIRAN Kanssa aamu tvssä!!!! pilalle mennyt koko aamu tv kun raapitaan koiraa!!! Eläinohjelmat erikseen!!! Ajatelkaa kaikki haasteltavat eivät pidä koirista ja tosiaan voivat olla allergisia!!!!! Pouta hoitakoon koiransa kotona!!!!


      • ennustelija

        Vaihda YLE kanavalle. Inhoatko myös lapsia?Usein kaltaisesi niin tekee.


      • ArvostetaanKaikkia
        tuoksuallerkikko kirjoitti:

        Ja kuka voi mennä työpaikalle haju- tai partavedelle haisten

        Tätä minäkin ihmettelen. Tuoksuyliherkkänä ihmettelen sitä, että miksi kauppojen henkilökunnan on tuoksuttava niin että koko kauppa tuoksuu ja on erittäin tuskallista seistä kaupan kassajonossa kun huimaa. Eihän koiriakaan saa kauppaan tuoda. Tietysti asiakkaat tuoksuu myös. Pitäisi kieltää tuoksujen käyttö klo 6:00-18:00 välillä niin voisi edes päivällä liikkua ihmisten ilmoilla. Ylessäkin työpaikoilla pitäisi olla tuoksutonta. Itse joudun tekemään työt etänä kun en voi kulkea julkisilla eikä omaa autoa ole. Koiria en inhoa en myöskään tuoksuja, elimistöni ei vaan niitä kestä. Asiasta puhutaan mutta sille ei tehdä mitään. Ei minua Pekan koira haittaa ja uskon, että ei ole paikalla kun vieraana on koiralle allergisia.


      • HyiOlkoon

        Koira tekee pahaa pelkästään rumuudellaan.


      • HaisetPahalle
        ArvostetaanKaikkia kirjoitti:

        Tätä minäkin ihmettelen. Tuoksuyliherkkänä ihmettelen sitä, että miksi kauppojen henkilökunnan on tuoksuttava niin että koko kauppa tuoksuu ja on erittäin tuskallista seistä kaupan kassajonossa kun huimaa. Eihän koiriakaan saa kauppaan tuoda. Tietysti asiakkaat tuoksuu myös. Pitäisi kieltää tuoksujen käyttö klo 6:00-18:00 välillä niin voisi edes päivällä liikkua ihmisten ilmoilla. Ylessäkin työpaikoilla pitäisi olla tuoksutonta. Itse joudun tekemään työt etänä kun en voi kulkea julkisilla eikä omaa autoa ole. Koiria en inhoa en myöskään tuoksuja, elimistöni ei vaan niitä kestä. Asiasta puhutaan mutta sille ei tehdä mitään. Ei minua Pekan koira haittaa ja uskon, että ei ole paikalla kun vieraana on koiralle allergisia.

        Helpompi on palauttaa sinut mielisairaalaan.


      • ArvostetaanKaikkia
        HaisetPahalle kirjoitti:

        Helpompi on palauttaa sinut mielisairaalaan.

        Olitpa fiksu, varmaan tunsit suurta mielihyvää kun kirjoitit tuon. Jos sinä kertoisit että sinulla on syöpä tai jokin muu vakava sairaus niin minä voisin kommentoida "sinulle ihan oikein, toivottavasti et parane" se olisi ihan yhtä ilkeää kuin tuo sinun kommenttisi. Onneksi en ole niin kuin sinä.


      • ArvostetaanKaikkia
        HaisetPahalle kirjoitti:

        Helpompi on palauttaa sinut mielisairaalaan.

        Se että ei käytä tuoksuja ei tee ihmisestä pahanhajuista. Käytän samoja tuotteita kun kaikki muutkin, mutta ilman niitä tuoksuja jotka aiheuttavat sairauksia, kemiallisia myrkkyjä. Pidän huolen puhtaudesta joten en haise pahalle vaan tuoksun puhtaalle. Sinäkin voit sairastua tähän tuoksuyliherkkyyteen tai ystäväsi tai sukulaisesi. Vuosi sitten en tiennyt koko sairaudesta se ilmestyi lähes kuin salama kirkkaalta taivaalta. Jälkikäteen voin nyt tietää jotain ennakoivaa, mutta en osannut aavistaa. Siksi sinä nimimerkki "HaisetPahalle" voit olla seuraava "uhri" aavistamatta mitään vielä nyt. Mikäli sinulle on annettu elämääsi yksi tärkeä ominaisuus INHIMILLIYYS ja toinen tärkeä kanssaihmisten ARVOSTAMINEN, häpeät ja lopetat noiden ala-arvoisten mielipiteiden kirjoittelun kun et tiedä asiasta mitään.


      • Anonyymi
        HyiOlkoon kirjoitti:

        Koira tekee pahaa pelkästään rumuudellaan.

        Sinä olet varmasti itse kovin ruma, ainakin sisäisesti! Kun koiria pidät rumina!


    • kirjoittelija.-

      tuo idea on kopsattu ulkomailta. siis koira aamuohjelmassa.
      Turha Poutaa on tästä syyttää. syyllinen löytyy johtajistosta.
      Ja jos jollain on allergioita. niin luulen, ettei koira ole silloin paikalla.

    • PoutaOnVainPölö

      Poudalla on varmaan homokaveri johdossa, jotta on saanut idioottimaisen idean läpi. Katsojia häipyy sitä enemmän mitä useammin rotan näköinen elukka näkyy.

      • huomaaja

        olet kateellinen


      • uusiatoimittajia

        Olen samaa mieltä kanssasi, on inhottavaa katsella kun Poudan koira syö pöydältä, ei mitään tapoja!!! On varmaan MTV 3 llä päällikkö Poudalle tuttu, kkun Pouta on siirtynyt toimittajaksikin, pysyköön vain säässä!!!


      • liian_homoa--
        uusiatoimittajia kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, on inhottavaa katsella kun Poudan koira syö pöydältä, ei mitään tapoja!!! On varmaan MTV 3 llä päällikkö Poudalle tuttu, kkun Pouta on siirtynyt toimittajaksikin, pysyköön vain säässä!!!

        Muutenkin aivan liikaa homoa pitäis ymmärtää ettei kaikki tuota purematta niele


    • hyväpekkajakoira

      No onpa jollain ongelmat. Mitä allergisuuteen tulee, törmäät eläin- , home- pölypunkki- ja muuhun allergisoivaan missä tahansa, steriilin (?) kotisi ulkopuolella. Kaupassa kukkapisteet, asiakkaiden vaatteissa kulkeutuvat pölyt. Nykyisin ei allergiaa hoideta eristämällä allergeenit pois, vaan otetaan antihistamiinia. Eiväthän haastateltavat jää asumaan studioon.

      Pohjautuuko inhosi kuitenkin koiria kohtaan? Itse en näe mitään pahaa tai inhoa. Paska jäykkänä- tyyppiset uutiset kuuluvat muinaisuuteen. .

    • POUTAPELLEPELOTONLOOK

      On ihmisil kyl isot murheet hahah.

      • Vaadimme---

        Vaadimme aamu-tv -koira ja nauta


    • kannustaja

      ihq koira

    • YlioppAutokuski

      Wikipedia, saat tarkennuksia. Lue, lue, ihmettele.

    • Tolkkua

      Lopetin kolmosen aamu-tv:n katsomisen kun tuo rakki tuotiin lähetysten "pääesiintyjäksi". Hyh hyh...

      • kannustaja

        hyvä näin.....


    • uutisvani

      Olen samaa mieltä ,se koira ei kuulu sille sohvalle.Toinen asia mikä ärsyttää on pukeytuminen,
      Pekalla on virttynyt tpaita.3 meteorologiloilla kunnon vaatteet,kannattais ajatella,miltä näyttää.

    • Anonyymi

      Aina on pakko kääntää toiselle kanavalle kun rakkiukko tulee ruutuun

      • Anonyymi

        MTV vähentää henkilökuntaa, joutuuko koira lähtemään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MTV vähentää henkilökuntaa, joutuuko koira lähtemään,

        Ei, mutta koiran omistaja joutuu.


    • Anonyymi

      Uusiin tiloihin koira, sitä ihmettelen, Samalla ihmettelen miten jotkut saa pukeutua polvihousuihin, surassa tv.lähetyksessä,

      • Anonyymi

        Pitäisi olla suorat pitkät housut ja kravatti


      • Anonyymi

        Likka taas vauhdissa ja tekisi mieli kirjoittaa jonkun muun vaateista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla suorat pitkät housut ja kravatti

        Ja jollain toisella tyypillä normi kokoiset vaatteet, eikä aina joku paikka paljaana tai muuta , no vien kirjoituksen toiselle avaukselle.


    • Anonyymi

      Tässä koira hommassa on menty liian pitkälle. Eläinohjelmat on lemmikkejä
      varten.

      • Anonyymi

        Äetee on nyt mennyt liian pitkälle likan kans


    • Anonyymi

      Hyvä vaan kun tuo dogit telkkuun, minä ainakin katson niitä mielelläni.

    • Anonyymi

      Siihen on varmaan joku syy miksei CBS:n, ABC:n ja NBC:n lähetyksissä näy hurttia

      • Anonyymi

        Eiks muka äetee ja Likka tiiä?


    • Anonyymi

      Toivottavasti Pouta rakkeineen saa lähdöt yt neuvottelujen jälkeen. Inhottaa nähdä vilauseltakaan.

      • Anonyymi

        Ai oletko tätä mieltä ? Toivottavasti se seuraava lähtijä olet sinä.


    • Anonyymi

      Onneksi itse en ole niin allerginen koirille, että haittaisi nähdä koira tv:ssä. Sitävastoin jos koiria alkaa yleisesti olemaan ruokakaupoissa, joudun vaihtamaan kauppaa. Toivottavasti terveystarkastajat ovat ajantasalla ja kieltävät koirien tuomisen ruokakauppoihin. Eihän niitä kotikaupungissani saa tuoda edes toriaikana torille. Tosin jotkut koiranomistajat paskat nakkaa tuosta kiellosta, vähän tyhmiä kun ovat.

      • Anonyymi

        Äitii vi#u##aa koirat kuin näin taas kirjoittaa


      • Anonyymi

        Likka ja äiti nyt vaan järjestämään ettei koiria kauppoihin, mutta olette jo myöhässä. Koska koiria saa tuoda kauppoihin. 🐶
        Ja nyt menette yhdessä Terveystarkastajien puheille, jos jotenkin pystyisitte tekemään vahinkoja ja vaikka herjauksia laukomaan jollekin, jotakin katalaa tekemään ja suunnittelemaan ja jotenkin estämään ja vaikeuttamaan muiden elämää.
        Ja nyt menette hoitamaan asiaa niin pitkälle, että saatte kiellettyä Torille koirie pääsyn. 🐶
        Kyllä te kaksikkona pystytte tekemään paljon pahaa ja loukkaatte ihmisiä noilla teidän niin sairailla tekemisillänne.
        Kaikki mihin koskette, niin särkyvät, niin puheissanne, kirjoituksissanne ja kanssa käymisissänne. Teillä molemmilla täytyy olla ahdistusta ja erittäin musta mielenne tehden todella kaikkea pahaa miettien.
        Raskas on kaksikon polku, mutta itse olette polkunne tietäen ja taitaen tehneet.
        On hyviä polkuja ja huonoja polkuja. Ja te olette valinneet juuri sen huonomman polun..
        Ja huonon polun lähellä on rotko joka voi olla seuraavana edessänne.


    • Anonyymi

      Onkohan tuo Yksi Mtveen meteo olla tämänkin avauksen tehnyt???

    • Anonyymi

      LOPETTAKAA HERJAAVAT KIRJOITUKSENNE, NIIN, NIIN TE KAKSI TYYPIÄ!!
      🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

      • Anonyymi

        Syytteitä jakoon vaan


    • Anonyymi

      Ei noi ennen lopeta, kuin vasta ekan syytteen jälkeen.

    • Anonyymi

      Tuo kaksikko kirjoittaneet kaksin nämä kaikki kirjoitukset? Pistää, Miettimään?

    • Anonyymi

      Kaksikolla on kiire poistaa Herjaavat kirjoituksensa Pekka Poudasta.
      Jäljet pitää peittää?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe