OneCoineja pääsee käyttämään jo DealShakerin kautta, ja myös minun hoitolani tuotteita voi ostaa coineilla. Vielä on mahdollisuus ostaa omaa koulutuspakettia, jonka kautta saa omia OneCoineja, joilla voi ostaa mm minun palveluitani. Tällä hetkellä helposti saat noipeasti tuplattua rahasi arvon, ja saat näin esimerkiksi hoidot ikään kuin puoleen hintaan. Kysy minulta tarkemmin.
Ota rohkeasti yhteyttä, tässä saattaa olla Sinunkin elämäsi tilaisuus!
Kiinnostuitko? Lähetä viestiä, niin otamme sinuun yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimella.
Lue lisää: http://haaveistatodeksi.webnode.fi/onecoin/
VIELÄ EHDIT - ON(N)ELA ODOTTAA!
29
1644
Vastaukset
- TriRojju
Onni oottaa. Luota Parruun ja Maajahtaajaan.
- vastaaMinna
No Minna, miksi palveluiden hinnat eivät ole esillä OneCoineina?????
- Moosess
Mannaa satoi taivaalta kuten Mooseksen aikana kävi.
- Feikki_onettaja
Kukas terve nyt leikkirahalla myisi palvelujaan?
- ParruTassa
Mulle viiksenpidennys, hahaha
- ViiksiVallu11
ParruTassa kirjoitti:
Hyvä idea. Viiksi kuntoon.
- ParruSeta
Tri Rohmu: Louhikaa, älkää selitäkö!
- MannaaTaivaasta
ParruTassa kirjoitti:
Entäs viiksentiujennus coineilla?
- Maajjohtaja
MannaaTaivaasta kirjoitti:
Entäs viiksentiujennus coineilla?
Onnistuu!
- Ikusesti-Rujan
Haaveet ovat haihtuneet.
- Ammutaanhan.hevosiakin_
Dealshaker on yksi (1) kauppapaikka, missä on ne maajohtajan lupaamat 49999 muuta?
- Tri-Roju-infoaa
Tietokone on generoinut DeakSankkeriin ne 50.000 kuppapaikkaa. Tosin feikkiä koko saitti.
- Majohtaja
Tri-Roju-infoaa kirjoitti:
Tietokone on generoinut DeakSankkeriin ne 50.000 kuppapaikkaa. Tosin feikkiä koko saitti.
Suomalainen DealSankker kertoo Onecoinin olevan kontallaan. Kuka antaa lopullisen niitin?
- Ma-ajohtaja
Majohtaja kirjoitti:
Suomalainen DealSankker kertoo Onecoinin olevan kontallaan. Kuka antaa lopullisen niitin?
Maajohta: Täällää Dupaissa on lämmintä. Tulkaa tänne, nautitaan euroista porukalla.
- Majohtaja
Ma-ajohtaja kirjoitti:
Maajohta: Täällää Dupaissa on lämmintä. Tulkaa tänne, nautitaan euroista porukalla.
Täällä on tri Rojukin yhdessö intialaisten matemaatikkojen kanssa rakentamassa uutta kappa-alustaa.
- Zorpus
Majohtaja kirjoitti:
Täällä on tri Rojukin yhdessö intialaisten matemaatikkojen kanssa rakentamassa uutta kappa-alustaa.
Onko nopea alkorytmi?
- TriRojuInvaToope
Majohtaja kirjoitti:
Siis uusi "kuppa-alusta"
- IhanaaTriRujaa
Mulle ripsenpidennys Coineilla.
- ToinenKvartaali
Piippolassa ripsien pidennys Coineilla. Tarttukaa tilaisuuteen. Clippi kyseisen yrittäjän OneCoinsivuilta.
"Vielä on mahdollisuus ostaa omaa koulutuspaketti, jonka kautta saa omia OneCoineja, joilla voi ostaa mm minun palveluitani.
Tällä hetkellä helposti saat noipeasti tuplattua rahasi arvon, ja saat näin esimerkiksi hoidot ikään kuin puoleen hintaan. Kysy minulta tarkemmin. "
Q2 lähestyy, hopi, hopi - ViiksiwalluValkohammas
Nyt Coinin arvo DealSankkerissa on puhkaissut 20 euron rajan. Nyt viiksi kuntoon ja menoksi!
Koinin arvo nousi 20 euroon. Huomasitteko että DealShitterissä vastaavasti ONE-hinnat putosivat samassa suhteessa. Tämä maailmanvallankumouksellinen valuutta siis noteeraa hinnatkin euroina! Ja omassa KAUPPA PAIKASSAAN!!
- FagtaakinValilla
Ripsenpidentäjä on poistanut dioilinsä DeadSankkerista. Kuka nyt pidentää ripseni? Mistä saa tuppilautaa ja pihvejä OceConnuudella??
- täälämies
hei mösö kertoi abc asemalla usein taloudellisesta riippumatosta. mistä sellainen löytyy deal shakerista?
- PajanRuska
Ei taida olla Suomessa nyt yhtäkään paikkaa missä koineja voisi käyttää
- SaatananTunarit
Harmillisesti kauppa_paikat puuttuvat juuri sieltä missä kolikon käyttäjät ovat.
- KÄYTETTÄVYYS-ONEN-VALTTI
SaatananTunarit kirjoitti:
Harmillisesti kauppa_paikat puuttuvat juuri sieltä missä kolikon käyttäjät ovat.
Tilaa Kiinasta ja hommaa itse kuljetus. Käytettävyys on Onecoinin valtti. Niinhän TUNKITTAJAT MAINOSTIVAT.
- Maajohtaaja
Äänekosken Mehmetti tarjoo pihvit Coijauksella.
- nämä.kaikki
***SEURANTAAN***
- SalamariaMurheeseenn
Onko turvesauna palanut? Mistä saa tuppilautaa Onecoineilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k395683Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,382822Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2071898Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621542Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1421505Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi261462- 1891251
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2871109Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24993- 200862