Sudet jeesuksen vaatteissa

Noudatan_lakia

Olen näitä ohut- ja paksunahkoja ympäristössäni havainnut. Kateus ja egoismi on se peruselementti näille ihmisille, ja sitä kautta jäsennellään kaikki. Kuvitellaan, että kaikki ovat samanlaisia. Laki ei näille ole sama kuin muille.

Luoja minua suojelkoon siltä etten sellainen itse olisi, tai sellaiseksi muutu. Taitaa vain olla ettei sellaista luojaa ole...

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrfdfgh

      Ei ole niinkaan helppo juttu erottaa hyvaa ja pahaa kuin luulisi.
      Tosiaan paha lienee usein olevan hyvan kaavussa, Ja loukkuun voi joutua juuri hyvan tahtonsa kautta, niinkuin mulle kavi. Siis mut johdatettiin ikaankuin harhaan mun viattomasti hyvan tahdon kautta. Ja arvelisin etten ma ole niin harvinainen ettei muillekin voisi kayda jotain sellaista, Joku sanoi etta useinhan paha juuri on hyvan kaavussa, eihan siihen lankaan muuten juuri kukaan menisi. Mutta sekin on sitten eraanlainen lanka jos alamme sitten luulla kaikkea kaikkein viattomimmalta nayttavaa juuri pahaksi ja pahan ansaksi ja sitten vääryydella kohdellaan avuttomia ja viattomia.
      Eiköhan suuri osa ihmisten karsimyksesta aiheudu siita ettei me taysin osata havainnoida mika on hyvaa ja mika pahaa oikein, Kun paha voi vaikuttaa hyvalta tai pahalta ja niin hyvakin. Joten vaikea tehda tulkintoja ja sit esim. auttajat tekee niita usein varmaankin summanmutikassa, Ma ihmettelen kuinka he semmosessa kiireessa edes ollenkaan tietaa mita he tekee, ma en tietaisi. En pystyisi niin nopeesti kaikkea hahmottamaan. Niin siksi en miksikaan auttajaksi voi alkaakaan .
      Ma luotan eniten esim laakäreihin jotka uskaltaa sanoa ettei tieda kun ei tieda. pelottavia sellaiset minuutissa kaikkiktietävat.

    • narsistinpalvojat

      Narsismin liepeillä voi havaita tarkoin hiottua täydellisyyttä, ylitsevuotavaa ystävällisyyttä, hersyvää sydämellisyyttä ja lämpöä sekä sosiaalisuutta. Ihania ilmiöitä, mutta näyteltyinä. Korneja tilanteita tulee, kun narsisti ja hänen hovinsa yhdessä hohottavat teennäistä iloaan yhteenkuuluvuuden ja uskollisuuden merkiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe