Beltsassar

1Peltiseppä

Suomen paatumuksen ja maallistumisen rangaistuksesta on varoitettu Jumalan profeettojen kautta jo vuosikymmenten ajan. Yhteinen piirre on ollut, että rangaistuksena Venäjän tulee jakamaan Suomen kahtia ottaen pohjoisen puskurivyöhykkeeksi ja reitiksi Norjaan. Eikä ainoastaan profetioissa, vaan myös Cold Response 2012 sotaharjoituksen yhteydessä Suomen upseerikunnan jäsenen kommentti vahvisti tulevaa kolmannen miekan iskua:
Puolustusvoimien alasajon  myötä alueelliset merkitykset korostuvat. Puolustusvoimien pääesikunnassa on olemassa päivitetty suunnitelma Suomen katkaisemiseksi Oulun korkeudelta. Koko Suomea on jo nykyisellään mahdotonta puolustaa. Lappia ei kyetä – eikä aiota – puolustaa.
Seuraavassa on esitettynä muutama profetia Suomen kohtalosta:
Niilo Yli-Vainio (1977-1981)
Voi Suomi rukka, minä aina sanon etten voi kaikkea kertoa, Kekkoselle jo kirjoitin kirjeen ja sille kerroin mitä tiedän: että Suomi siltä kohtaa kuin kerroin ja mihin kotona nuppineuloilla karttaan merkkasin, tullaan vinosti leikkaamaan halki, idästä alempaa ja ylös pohjoisemmas poikki vinosti ja antamaan pois se ylempi osa.
https://beltsassar.com/2015/04/22/suomen-tulevaisuus

3

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • Anonyymi

      Näin tulee käymään jos tämä kansa ei tee parannusta.

      • Anonyymi

        Kääntyä mistä?
        Koko kansamme on hiljaa hyväksynyt jo puolivuosisataa sen, että imetysikäiset vauvat vieraannutettiin pois emojensa turvallisesta rakkaudellisesta hoidosta vieraiden käsiteltäviksi pitkiksi päiviksi eli heidän identiteettinsä vaurioitettiin tällaisella kasvatusmetodilla. Perusteeksi riitti se, että äidin on maksettava tasa-arvoiset verot miesten kanssa yhteiskunnalle. Imetysaika oli n 2 kk ja äitien piti palata kokopäiväiseen ansioonsa! Laman saapuessa v -90 äitien työssäkäynnin peruste muuttui uudella ideologialla ettäpä lapsi tarvitseekin vierasta emoa enemmän kuin äitiään ja siksi hänet pitää siirtää kokopäiväisesti pois kodistaan . Äiti sai vapaana työttömänä ollessaan kokopäiväisesti kulkea etsimässä työtä.

        Kansallemme uskoteltiin ja kansamme uskoi emävalheen, että vauva ei tarvitse tai oikeammin että vauvalle on haitaksi saada kokopäiväinen äitinsä rakkaudellinen hoito ja varjelus!

        Jumala on rakkaus. Jumala on tarkoittanut lapsen hoidettavaksi vanhempiensa rakkauden ympäröimänä ja se oli aikoinaan luonnoton keksintö eroittaa äiti vauvastaan joidenkin tasa-arvokeksijöiden säätämin lakipykälin.

        Kansaamme on siis kauan kasvatettu tai parmminkin manipuloitu uskomaan alati muuttuviin lakisäädöksiin, jotka eivät enää perustu Jumalan kymmeneen käskyyn. Rahavalta on nykyisten lakisäädöksien käskynhaltija ja kansalle on jo kauan media uskotellut rakkaus-sanan tarkoittavan riettautta.

        Siis mistä kansamme pitää tehdä parannus?
        Lopettamalla saastamedia ja opettelemalla täysin aakkosista takaisin luonnolliseen ihmisyyteen. Sen opaskirja on Raamattu. Vain sieltä opiskelemalla Jumalalta johdatusta anoen voimme oppia uudelleen, että perheelle annettu uusi lapsi on suuri ja kallisarvoinen Jumalan lahja tämän vanhemmille. Siis lapsen vanhemmille KOKOPÄIVÄISESTI. Näin ihminen pienestä pitäen oppii eroittamaan oikean ja väärän eron. Jeesus ei kumonnut kymmentä käskyä , vaan kiteytti ne rakkauden kaksoiskäskyyn Rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistään kuin itseään. Ja se tuodaan Sanassa selvästi esiin, että omistaan ihminen huolta pitää ja joka ei näin tee on pahempi kuin uskoton.

        Siis mitä tarkoitetaan sanalla huolenpito?
        Rakkaudettoman kasvatuksen saaminen vaihtuvien vierashoitajien käsittlyssä ja jo vauvasta alkaen ei ole Raamatun Sanaan ja Jumalan käskyihin perustuvaa ihmisyysoppia. Vain siinä on Rakkaus Jumalaan , että pidämme Hänen kymmenen käskyään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe