Ilkan evään Grillivaunu..

Lihis3vurstilla

Ilkan evään Grillivaunu on ilmestynyt Nokian sähkötalon (lamppukauppa) Pihaan. Minkä takia, Aikookohan joku aloittaa grillin pitämisen ? Jos alkaa, Niin HYVÄ. Nokialle tarvittaisiin todellakin PERINTEISTÄ grilliä. Siis SUOMALAISEN pitämää Grilliä, jossa myytäisiin perinteistä grilliruokaa.(ei kebab/pitsa) Hyviä esimerkkejä kunnon grilleistä ovat esim Vaakon nakki pispalassa, ja Ullan grilli tammelan torilla. Ja PS, Lihapiirakka kuuluu lämmittää höyryssä.

36

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillejääääää

      Mikähän tarkoitus sillä on että entinen Teutori grillikoju tyhjillään etteikö jollakin haluja alkaa pitään grilliä.

      • suomi-Grilli

        Huhun mukaan teuto-grilli puretaan pois. En tiä varmuudella, mut näin olen kuullut..


    • JihadistiGrilli.nou

      Tulisipa Nokialle oikea aito grilli. (suomalainen)

      • juunastus

        Joo,ja jossa myytäis vain nakkeja ja lihapiirakoita ynnä käristemakkaroita.Ei muuta.
        Vaakon grillikin aikausein pettymys,annokset tehty miten sattuu,,t.s. noin sinneppäin ja huolimattomasti,saattaa olla että on osa unehtunut pois. No eipähän sinnekkään ole mikään pakko mennä.Mutta hyvä grilli alkaa olla vaikea löytää.


      • erdtfvftyv

        Ullan Grilli tammelantorilla on paras grilli mitä minä tiedän.


      • Anonyymi
        erdtfvftyv kirjoitti:

        Ullan Grilli tammelantorilla on paras grilli mitä minä tiedän.

        Ullan Grilli ei enää sama,uusi omistaja on puolittanut annokset,emme enää työporukan kanssa osteta sieltä.


    • 1-halli

      Jäähallin kioskista saa iltaisin erittäin hyviä ja edullisia höyrymakkaroita.

      • lounaslautanen.hukassa

        Mutta kun tekee mieli "lounaslautasta", eli ranskalaisia, käristemakkara, jauhelihapihvi, paistettu muna ja höysteenä vihannekset.


      • Anonyymi
        lounaslautanen.hukassa kirjoitti:

        Mutta kun tekee mieli "lounaslautasta", eli ranskalaisia, käristemakkara, jauhelihapihvi, paistettu muna ja höysteenä vihannekset.

        Vaakon nakilta ainakin saa.


    • kebab.maakari

      Ei kukaan halua syödä ns. suomalaista grilliruokaa. Ne ajat meni jo,ei kannata nykyään kuin on parempaakin tarjolla!

      • JihadKebab

        Paska puhetta. Kaikki ovat totaalisen kyllästyneitä kebabiin ja pitzaan. Niitä myydään joka kadun kulmassa, Ja myyjät ovat...


      • xfgjxfgjx

        Mitä parempaa Nokialla on tarjolla?


    • Vahvakäsi

      Vinkkinä vaan, että kesäteatterin parkkipaikalla näyttää olevan grillikioski.

      Itsehän en moisissa tosin asioi, koska "kehoni on temppelini".

      • JoutsenMerkki.Fin

        Ja grillin pitäjä EI TODELLAKAAN OLE SUOMALAINEN.


      • MamutOnJees
        JoutsenMerkki.Fin kirjoitti:

        Ja grillin pitäjä EI TODELLAKAAN OLE SUOMALAINEN.

        Teuton akka äksyili asiakkaille perisuomalaiseen tapaan ja asiakkaat kaikkosivat. Onneksi palvelualttiit ja ystävälliset maahanmuuttajat pitävät nykyään grillejä, niin viitsii noissa asioidakin.


      • Raiskaustilastot.Google

        Ramin azimi on jees. Mä en syö matujen salmonellaherkkuja.


      • Vahvakäsi
        JoutsenMerkki.Fin kirjoitti:

        Ja grillin pitäjä EI TODELLAKAAN OLE SUOMALAINEN.

        Kuulemani mukaan on Suomen kansalainen.


    • Putkimies29

      Nokian torilla on myös hyvä grilli. Ruokatunnilla on tuolla tullut silloin tällöin käytyä, hyvin on nälkä lähtenyt.

      • Jarkko_V

        Joo, tuolla on itsekin tullut grilliruokaa syötyä lähinnä kesäisin.


    • Joutsenlippu.Finn

      Minä haluan Suomi-Grillin. Siis Suomalaisen pitämän Grillin. Tuen kotimaista yrittäjää, Ja luotan enemmän kotimaiseen.

      • valitettavasti

        Sit pitää mennä naapurikaupungin puolelle.


      • siksen

        Mut kun en tykkää makkrasta lihapiirakan välissä.


      • Paraskebab

        Mua loukka sä sanot että ulkomaalaiset epäluotettavat. Mä olen ulkomaalainen ja mä töissä kebab pitsa. Mä olen 100% rehellinen koska uskonto ei salli rikos.


    • jatsikin

      Aitoa kansallismielistä grilliä kaipailisin nokialle. Mistä saisi vaikkapa rommelinpiirakkaa ja putininperunoita.

      • bobgeldof

        Vai niin.Olisihan se komia näky,kun grillin kulmissa liehuisivat Suomenliput...todennäköisesti sitten kävisi niin,,että Suvakki-anarkisti-vihervassarit kävisivät tuikkaamassa joko tuleen paikan tai laittaisivat pommin alle..


      • kebabiin.kyllästynyt

        Saattaisi siinä niinkin käydä.. Suomalaisuus ja perinteet ovat nykyään rikos.


      • kebabiin.kyllästynyt

        Saattaisi siinä niinkin käydä.. Suomalaisuus ja perinteet ovat nykyään rikos. Ja jihadistit on niin "ihguja".


      • AikamiesEsko
        bobgeldof kirjoitti:

        Vai niin.Olisihan se komia näky,kun grillin kulmissa liehuisivat Suomenliput...todennäköisesti sitten kävisi niin,,että Suvakki-anarkisti-vihervassarit kävisivät tuikkaamassa joko tuleen paikan tai laittaisivat pommin alle..

        Eihän Suomessa ole tuollaiseen taipuvaisia kuin ne äärioikeiston reppana-pojat. Surullista sinänsä, että kokevat syrjäytyvänsä niin paljon että liittyvät moisiin porukoihin.


      • bobgeldof
        AikamiesEsko kirjoitti:

        Eihän Suomessa ole tuollaiseen taipuvaisia kuin ne äärioikeiston reppana-pojat. Surullista sinänsä, että kokevat syrjäytyvänsä niin paljon että liittyvät moisiin porukoihin.

        Aikamies-Eskolla tainnut jäädä kaikenlainen uutisten yms.seuraaminen suhteellisen vähiin,koska kovasti ne vihervassari-anarkisti-keppihevostyypit naamioituneina savu ynnä muita pommeja ja muuta "hauskaa" tuppaavat heittelemään aivan luvallisissa ja laillisissa mielenosoituksissa.Näin on todettu käyvän ihan jopa "valtamedian" lehdissä.


      • terroristin.Arvopohja

        Nimimerkki aikamiesEsko on Turun puukkomatun salarakas.


    • alkakaapitäännnn

      Eipä grillin pitäminen nyt varmaankaan mikään kultakaivos ole. Myyntiä täytyy olla jos aikoo työntekijän palkata,itte melkein pitää ja pitkiä päiviä.

    • bobgeldof

      Niin,,ja sitäpaitsi olisi hyvin helppoa ottaa virtaa grilliin "Lamppukaupan" ovenvälistä jatkoroikalla ja aloittaa sellainen pienimuotoinen "sivupisnes" lampun myynnin lisäksi. Vieläpä olisi ehdoituksena uutuustuote Hampurialaiselle nimikin,,nimittäin "Sähköpurilainen" tai Polttimo-Porilainen,kyllä kelpaisi laihankuivakkaiden Nokialaisten pistellä mättömuonaa poskeensa.

    • nyteioikein

      Nyt ei oikein ymmärrä ni varmaankin selvennät sähköpurilaista

      • terroristin.Arvopohja

        Lääkkeiden ja viinan käyttö aiheuttaa sekavuuden. Mutta minä toivon että nokialle tulisi suomalaisen pitämä OIKEA wanhanajan Grilli.


    • alapitääään

      No ala pitään grilliä itte vai mikä estää.Luet sitten kommentteja tältä palstalta kuinka surkea yrittäjä olet....... heräsikö mielenkiinto.

    • Anonyymi

      Vaakon Nakki on oma suosikkini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe