Sossujen huumeseulasta kieltäytyminen

Tuntemat0nn

Moro, mulla tuli kutsu äskön huumeseulaan kun avauduin psykiatrille huumeideni käytöstä niin hän teki musta lastensuojeluilmoituksen että olen syrjäytymisvaarassa. Nyt kävin tänään sossussa ja ne anto huumeseulalähetteen käteen, pihalla vähän raivostuin ja revin lähetteen. Mitä tapahtuu jos jätän menemättä mulle varaamalleni huumeseulalle? Tuleeko siitä suoraan positiivinen leima lappuun vai antaako ne uuden ajan?

Terv: kohta 18v.

13

3408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannabis_psykoosi_iskee

      Huumeet aiheuttavat vain turhaa murhetta ja surua. Suosittelen päihteettömyyttä.

      • HaunoLaurmax

        "Huumeet" aiheuttavat paljon vähemmän murhetta ja surua maailmassa kuin narsistit vanhempina, jotka tuhoavat lastensa mielenterveyden.


      • HerääHaunoJo

        Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset.
        Se on yhtälailla narsismia vetää se pää sekaisin lastenkin kustannuksella.
        Kun lapsilta se aika on myös pois yhtälailla kun vanhemmat hulinoivat huumehuuruissa/kännispäiten siellä täällä ja ties missä sekoilemassa. Ja vaikka olisivat kotonakin, niin kyllähän se lapselle tekee turvattomuuden tunnetta ym pahaa mieltä, kun porukat ovat sekaisina kotona.
        Eli huumeet ovat ihan samalla viivalla luonne- sekä mielisairauksien kanssa. Ihan samaa paskaa ja ihan yhtälailla aiheuttavat läheisille.


      • JukkaRiippakives
        HerääHaunoJo kirjoitti:

        Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset.
        Se on yhtälailla narsismia vetää se pää sekaisin lastenkin kustannuksella.
        Kun lapsilta se aika on myös pois yhtälailla kun vanhemmat hulinoivat huumehuuruissa/kännispäiten siellä täällä ja ties missä sekoilemassa. Ja vaikka olisivat kotonakin, niin kyllähän se lapselle tekee turvattomuuden tunnetta ym pahaa mieltä, kun porukat ovat sekaisina kotona.
        Eli huumeet ovat ihan samalla viivalla luonne- sekä mielisairauksien kanssa. Ihan samaa paskaa ja ihan yhtälailla aiheuttavat läheisille.

        "Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset."

        Sinulla on kyllä ihan hullun jutut, etkä mitään asioista ymmärrä vieläkään. Narsismilla ei ole mitään tekemistä päihteiden käytön kanssa.


      • buahahaapaskahousu

        Kannabis tekee hyvän olon ja auttaa kiputiloihin, paniikkihäiriöön ja ahdistukseen.
        Psykoosin kannattaisi kokeilla,auttaa erilaisiin mielisairauksiin.


      • Leendo
        JukkaRiippakives kirjoitti:

        "Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset."

        Sinulla on kyllä ihan hullun jutut, etkä mitään asioista ymmärrä vieläkään. Narsismilla ei ole mitään tekemistä päihteiden käytön kanssa.

        Paitsi niin, että humalainen narsisti voi seota ja tappaa perheensä paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin ihminen, jolla ei ole narsismi-mielisairautta. Jokainen narsistihan on väkivaltainen.


    • vapaaihminen

      Jokaisella kansalaisella on oikeus itsensä tuhoamiseen, sinun ei ole pakko ottaa vastaan tarjottua ohjeistusta paremman elämän saamiseksi.
      Eläköön vapaus tuhota itsensä.

    • sandosndo

      Mun käsittääkseni sossulla ei ole enään sun elämääs mitään valtaa,koska olet täyttänyt jo 17 vuotta. Mä oon ite käyny ton koko ruljanssin läpi ja tiiän mistä puhun. Voit kieltäytyä,ei sua voida enään pakottaa sossun piiriin. Ilmotat vain että et anna seulaa,tosin tässä voi käydä myös niin että saat lähetteen a-klinikalle ,kuten mulla kävi hiljattain (olen 32v). Siinä a-klinikassa on semmonen huono puoli (ainakin täälläpäin) että jos sä sinne menet asiakkaaksi,julkinen terveydenhuolto vaikeutuu koska päihdeongelma.

      • huihuihih

        Ja siis,kyllä ne tulkitsee sen positiivisena,se on aika selvä. Itse kieltäydyin hiljattain antamasta valvottua seulaa,periaatteeni vuoksi ja sanoin että myönnän kyllä kaiken jos olen jotain käyttäny,mulla ei ole salattavaa.

        Mut leimattiin myös alkoholistiksi yhden verikokeen takia,koska olin juonut muutamaa päivää aiemmin,niin tottakai se näky maksa-arvoissa. Pari viikkoa juomatta ja uudelleen verikokeisiin ja tulos oli ihan normaalit maksa-arvot,noinkin voi käydä,en siis ole juoppo vaikka alkoholia sillontällön käytänkin.


      • leske

        Jotkut lääkkeet nostaa myös maksa-arvoja (parasetamoli) vai mitattiinko myös CDT?


      • fewfwefw
        leske kirjoitti:

        Jotkut lääkkeet nostaa myös maksa-arvoja (parasetamoli) vai mitattiinko myös CDT?

        Monet lääkkeet käy maksan päälle,erityisesti ns. päänsärkylääkkeet. Maksa-arvot mitattiin en muusta tiedä.


    • Eikös sossun mielestä kaikki sossun asiakkaat ole päihdeongelmaisia.
      Sellainen pakkomielle niillä on.

      • oibniogfnio

        Ei nyt ihan noinkaan,ongelmia on monia,päihteet on vain yksi niistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe