Sossujen huumeseulasta kieltäytyminen

Tuntemat0nn

Moro, mulla tuli kutsu äskön huumeseulaan kun avauduin psykiatrille huumeideni käytöstä niin hän teki musta lastensuojeluilmoituksen että olen syrjäytymisvaarassa. Nyt kävin tänään sossussa ja ne anto huumeseulalähetteen käteen, pihalla vähän raivostuin ja revin lähetteen. Mitä tapahtuu jos jätän menemättä mulle varaamalleni huumeseulalle? Tuleeko siitä suoraan positiivinen leima lappuun vai antaako ne uuden ajan?

Terv: kohta 18v.

13

4171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannabis_psykoosi_iskee

Huumeet aiheuttavat vain turhaa murhetta ja surua. Suosittelen päihteettömyyttä.

• HaunoLaurmax

"Huumeet" aiheuttavat paljon vähemmän murhetta ja surua maailmassa kuin narsistit vanhempina, jotka tuhoavat lastensa mielenterveyden.

• HerääHaunoJo

Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset.
        Se on yhtälailla narsismia vetää se pää sekaisin lastenkin kustannuksella.
        Kun lapsilta se aika on myös pois yhtälailla kun vanhemmat hulinoivat huumehuuruissa/kännispäiten siellä täällä ja ties missä sekoilemassa. Ja vaikka olisivat kotonakin, niin kyllähän se lapselle tekee turvattomuuden tunnetta ym pahaa mieltä, kun porukat ovat sekaisina kotona.
        Eli huumeet ovat ihan samalla viivalla luonne- sekä mielisairauksien kanssa. Ihan samaa paskaa ja ihan yhtälailla aiheuttavat läheisille.

• JukkaRiippakives
        HerääHaunoJo kirjoitti:

Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset.
        Se on yhtälailla narsismia vetää se pää sekaisin lastenkin kustannuksella.
        Kun lapsilta se aika on myös pois yhtälailla kun vanhemmat hulinoivat huumehuuruissa/kännispäiten siellä täällä ja ties missä sekoilemassa. Ja vaikka olisivat kotonakin, niin kyllähän se lapselle tekee turvattomuuden tunnetta ym pahaa mieltä, kun porukat ovat sekaisina kotona.
        Eli huumeet ovat ihan samalla viivalla luonne- sekä mielisairauksien kanssa. Ihan samaa paskaa ja ihan yhtälailla aiheuttavat läheisille.

"Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset."

Sinulla on kyllä ihan hullun jutut, etkä mitään asioista ymmärrä vieläkään. Narsismilla ei ole mitään tekemistä päihteiden käytön kanssa.

• buahahaapaskahousu

Kannabis tekee hyvän olon ja auttaa kiputiloihin, paniikkihäiriöön ja ahdistukseen.
        Psykoosin kannattaisi kokeilla,auttaa erilaisiin mielisairauksiin.

• Leendo
        JukkaRiippakives kirjoitti:

"Huumeita ja ylipäätään päihteitä säännöllisesti käyttävät vanhemmat ovat ihan yhtälailla narsisteja kuin nämä "oikeastikin" luonnesairaat ihmiset."

Sinulla on kyllä ihan hullun jutut, etkä mitään asioista ymmärrä vieläkään. Narsismilla ei ole mitään tekemistä päihteiden käytön kanssa.

Paitsi niin, että humalainen narsisti voi seota ja tappaa perheensä paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin ihminen, jolla ei ole narsismi-mielisairautta. Jokainen narsistihan on väkivaltainen.

• vapaaihminen

Jokaisella kansalaisella on oikeus itsensä tuhoamiseen, sinun ei ole pakko ottaa vastaan tarjottua ohjeistusta paremman elämän saamiseksi.
      Eläköön vapaus tuhota itsensä.

• sandosndo

Mun käsittääkseni sossulla ei ole enään sun elämääs mitään valtaa,koska olet täyttänyt jo 17 vuotta. Mä oon ite käyny ton koko ruljanssin läpi ja tiiän mistä puhun. Voit kieltäytyä,ei sua voida enään pakottaa sossun piiriin. Ilmotat vain että et anna seulaa,tosin tässä voi käydä myös niin että saat lähetteen a-klinikalle ,kuten mulla kävi hiljattain (olen 32v). Siinä a-klinikassa on semmonen huono puoli (ainakin täälläpäin) että jos sä sinne menet asiakkaaksi,julkinen terveydenhuolto vaikeutuu koska päihdeongelma.

• huihuihih

Ja siis,kyllä ne tulkitsee sen positiivisena,se on aika selvä. Itse kieltäydyin hiljattain antamasta valvottua seulaa,periaatteeni vuoksi ja sanoin että myönnän kyllä kaiken jos olen jotain käyttäny,mulla ei ole salattavaa.

Mut leimattiin myös alkoholistiksi yhden verikokeen takia,koska olin juonut muutamaa päivää aiemmin,niin tottakai se näky maksa-arvoissa. Pari viikkoa juomatta ja uudelleen verikokeisiin ja tulos oli ihan normaalit maksa-arvot,noinkin voi käydä,en siis ole juoppo vaikka alkoholia sillontällön käytänkin.

• leske

Jotkut lääkkeet nostaa myös maksa-arvoja (parasetamoli) vai mitattiinko myös CDT?

• fewfwefw
        leske kirjoitti:

Jotkut lääkkeet nostaa myös maksa-arvoja (parasetamoli) vai mitattiinko myös CDT?

Monet lääkkeet käy maksan päälle,erityisesti ns. päänsärkylääkkeet. Maksa-arvot mitattiin en muusta tiedä.

• Eikös sossun mielestä kaikki sossun asiakkaat ole päihdeongelmaisia.
      Sellainen pakkomielle niillä on.

• oibniogfnio

Ei nyt ihan noinkaan,ongelmia on monia,päihteet on vain yksi niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      87
      1623
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1261
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      176
      1197
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      942
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      901
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      888
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      878
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      823
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe