KTM tarjoukset saksasta

nelitahti

Eli tässä virallinen hintatarjous 07.02.2005 Sommer-KTM:sta.

A new KTM SX 525, model 2005 will have a cash price of 6.640,- € including 16 % german VAT.

The price for a new EXC 525, model 2005 is 7.090,- € including 16 % german VAT.

EXC:n vero/rekisteröintimaksu 2870€ rahti mahdolliset tyypitysosat (elleivät jo kuulu pakettiin).

Asiasta voitte kysellä Sommer-KTM:sta, Mr. Thomas Lutz. Puhelinnumero löytyy nettisivuiltaan.

7

2198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ymmärrä.

      Minkä helekkarin takia tuo pitäisi Saksasta lähteä hakemaan kun Suomestakin saa 8 tonniin?! Tietysti onhan se sata euroakin rahaa - se minkä siitä nyt voi voitolle jäädä. Tietysti jos ottaa reissun loman kannalta niin sitten mutta ei nyt tuon pyörän takia kannata. Niin niin, onhan se ovh täälläkin mitä on, mutta kun heittää soittokierroksen niin 8lla lähtee punakilpi. Nimimerkillä ostettu on.

      • nelitahti

        Tällä palstalla kehutaan kovasti kuinka halpaa ja järkevää se on , mutta kenelläkään ei ole ollut antaa oikeaa hintatarjousta, saatikka yhteydet ovat olleet niin salaisia, joten tässä oli vain yksi osoite ja tarjous. Kantaaottamatta kannattaako vai ei.


      • kotka
        nelitahti kirjoitti:

        Tällä palstalla kehutaan kovasti kuinka halpaa ja järkevää se on , mutta kenelläkään ei ole ollut antaa oikeaa hintatarjousta, saatikka yhteydet ovat olleet niin salaisia, joten tässä oli vain yksi osoite ja tarjous. Kantaaottamatta kannattaako vai ei.

        kyllä kai noita hyviäkin kontakteja on ihmisillä mutta jos he eivät halua antaa niitä muille? jos tuntevat että on omasta pussista pois jos naapiri saa yhtä edullisesti kuin itse!? mä kyllä suosisin sitä että porukat tilaisi virosta tai saksasta pyörät että loppuis noi järjettömien katteitteiden ottaminen suomen liikkeissä!!! vähän itse katselin saksan kotari kauppoja/hintoja niin noi hinnat mitkä ilmoitit (NELITAHTI) tässä foorumissa niin ei kyllä ole mitää edullisia!! ilman mitää suhteita löysin pohjois saksasta jo muutaman edullisemman liikkeen..


      • nelitahti
        kotka kirjoitti:

        kyllä kai noita hyviäkin kontakteja on ihmisillä mutta jos he eivät halua antaa niitä muille? jos tuntevat että on omasta pussista pois jos naapiri saa yhtä edullisesti kuin itse!? mä kyllä suosisin sitä että porukat tilaisi virosta tai saksasta pyörät että loppuis noi järjettömien katteitteiden ottaminen suomen liikkeissä!!! vähän itse katselin saksan kotari kauppoja/hintoja niin noi hinnat mitkä ilmoitit (NELITAHTI) tässä foorumissa niin ei kyllä ole mitää edullisia!! ilman mitää suhteita löysin pohjois saksasta jo muutaman edullisemman liikkeen..

        En epäile yhtään. Minulla ei ole suhteita mihinkään kauppaan, ainoa suhteeni kauppiaisiin on raha, eivätkä he muunlaista ystävyyttä kaipaa. Ja se riittää minulle.

        Itse en aio ostaa saksasta yhtään pyörää, vaan tulen ostamaan tulevatkin suomesta, olivatpa ne sitten kalliimpia tai eivät. "Ihanan kallista, mutta elämä on (DNA)".


      • köyhä
        nelitahti kirjoitti:

        En epäile yhtään. Minulla ei ole suhteita mihinkään kauppaan, ainoa suhteeni kauppiaisiin on raha, eivätkä he muunlaista ystävyyttä kaipaa. Ja se riittää minulle.

        Itse en aio ostaa saksasta yhtään pyörää, vaan tulen ostamaan tulevatkin suomesta, olivatpa ne sitten kalliimpia tai eivät. "Ihanan kallista, mutta elämä on (DNA)".

        niin helpostihan sen suomesta uuden saa jos rahaa löytyy/haluaa maksaa hupia! ja sitte vielä jos pyöriä löytyy heti varastosta!? no sitte kun niitä pitää joskus alkaa myymään niin ihmetellään kun kaveri myy samanlaista vaikka 1000e halvemalla ja omaa ei kysy kukaan!!! ilmeisen vaikea myytävä herran 525???


    • Asiaa

      Jos pyörä on 7000 3000 verot ja rekisteröinti haku / rahti ainaki 300€?, ja uuden rekisteröidyn saa suomestaki alle 11000?, mitäjärkee hakee saksasta ja värkätä jobbareiden kanssa!!!!

      • Kokeile.

        300 eurolla Saksasta vessapaperirullaakaan. 700 euroa voi ihan huoletta laskea mitä menee vähintään kun sinne lähdet seikkailemaan. Siis on aivan selvä juttu että mantsan/crossin haku saksasta ei todellakaan kannata. Mistähän tuollainen tulee edes noin monelle mieleen. Kukaan ei todellisuudessa sitten edes oikeasti ole menossa hakemaan, kunhan uskottelevat itselleen kaikenlaista ja pitävät mielialan mukavana että sen "saa" tosiaan NOIN halvalla. Tehkääpä joku teistä hakupäätös ja lähtekää matkaan! Voisi hieman masentaa mennessä kun alkaa se euro olla hupa jo menomatkalla,laivalla tuleekin kolmesti 20 euron nälkä ja toisen mokoman jano mennen tullen ennen kuin edes Saksan baana aukeaa kaikkien odottamisien jälkeen eikä sitä navia tietenkään ole mukana kun kartalla (halvalla) on päästävä. Perkeekkele että sinne liikeeseen onkin muuten pitkä matka! Näytti sillä kartalla niin lyhyeltä ja nopealta baanalta, mites tässä nyt näin kauan menee!? Ja homma on lopulta plus miinus nolla tai pelkkä miinus. Siinä masiksessa ja matkaväsyneenä ei tänne tule mieleen sitten kirjoitella kokemuksia, sen takaan.

        nimim. kokemusta ei ole mutta tiedän mitä se olisi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe