Mistä tiedät....

rakastumisen-gallup

että kaivattusi rakastaa sinua?

36

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaaollajounohtanut

      En mistään tiedä.

    • joteneitarvitsemiettiä

      Ei rakasta

    • EnTunnustat

      Eleistä, liikkumisestä, ujoudesta, hermoilusta sekä tunnustuksen antamisesta. On hän kyllä kiva ja ihana😘👙

    • yksi.naene

      En mistään, haave vaan

    • Vedolleherkkä

      Ei edes tykkää, joten voi mennä.

    • Mistäsmuusta

      Siitä kun hän teki tämän gallupin.

    • NäinhänSemeni

      Luulin joskus että rakasti
      Nykyään ei ole huomaavinaan, ettei tarvi ees moikata

    • Siinäjotain

      Katseesta, puheista, voimakkaasta tunnereaktiosta pelkoon torjunnastani, selvästä kireästä asenteesta muihin miehiin, halustaan kertoa ajatuksiaan ja tunteitaan, hellyydestä, teoista joilla selvästi pyrkii pidempään tulevaisuuteen kanssani. Jotenkin kiltimpi mulle kuin toisille, ajasta kuinka kauan hän on minut halunnut.. ja siitä että vaikka voisi luovuttaa minun suhteeni ei niin tee.

      Hän todella haluaa minut ja rakastaa eikä vain esitä saadakseen pillua tai vaan ajankulua sekä pientä kivaa/ lohtua johonkin yksinäisyyteen, lohtusuhdetta/laastarisuhdetta.

      Kun en tarjoa noista mitään ja olen vaikea eikä kaikki ole vaan kivaa ja silti haluaa lähelleni . Siitä tiedän.

      Todellinen parisuhde ei ole aina kivaa ja toisessa on aina myös negatiivisia puolia.

      Pientä kivaa , ei vakavaa hakevat eivät halua kohdata toista ihmisenä vaan ainoastaan itsensä tyydyttäjänä, viihdyttäjänä ja hauskan, kivan tarjoajana.

      Toisesta ei haluta ottaa silloin vastaan mitään negatiivista eikä kestetä normi suhteeseen/yhteisasumiseen liittyviä arjen harmauksia toisessa

      Vaikeudesta olla koskematta minuun, suutelematta,

      Äänestä jolla mulle puhuu...

    • ImpossibleToKnow

      En tiedä todellakaan että rakastaako hän minua, tod näk ei, mutta kyllä hän minusta ainakin vähän tykkää ;)

      • Nokainy

        Aina voi vähän tykätä.


    • VeikkaaJmies

      Siitä kun katselee mua salaa, esim:ikkunasta. ;)

    • Nosiitähän

      mä sen heti tajusin, kun se näyttelee niin vaikeasti tavoiteltavaa. No means yes, eiku oota...

    • Hoonainen

      En tiedäkään, oikeasti, yhtään mitään. Tai pikemminkin niin että ei varmasti edes muista minua. Minusta vain tuntuu että hän rakastaa ja luulo ei ole tiedon väärti. Miksi, voi miksi siis en pääse yli siitä tunteesta itse? Mikä minussa on vialla? Hmm siinäpä minulle pähkinä purtavaksi.

    • Yheltänaiseltavaan

      Ei hän minua rakasta..🙁
      Salaa toivon että edes vähän tykkäis..

    • olehyvälähimmäisellesi

      En tiedä sitä. Itse en ajattele rakastavani, mutta tykkään ja sellaista ihmistä olen valmis auttamaan aina kun siihen on tarvetta.

    • toipunut.jo

      Hänen käyttäytymisensä alkoi muuttua ja minä aloin epäillä hänen sairastuneen ;)

      • Itsetutkistelunpaikka

        Rakastuminen ainakin on eräänlainen sairaudentila. Toivoisi olevansa edes vähän järkevä, mutta on aivan hassantanut ja tunteen vietävissä. Tosi herkillä on ja kärsii, kun ei tapaa missään sitä suloisten tunteidensa kohdetta. Koska tämä menee ohi ja onko mitään lääkettä?


      • toipilas.vielä
        Itsetutkistelunpaikka kirjoitti:

        Rakastuminen ainakin on eräänlainen sairaudentila. Toivoisi olevansa edes vähän järkevä, mutta on aivan hassantanut ja tunteen vietävissä. Tosi herkillä on ja kärsii, kun ei tapaa missään sitä suloisten tunteidensa kohdetta. Koska tämä menee ohi ja onko mitään lääkettä?

        Puhdas järjenkäyttö rakkaustartunnoissa on varmaan harvinaista, niin voimakkaasta tunnetornadosta kuitenkin kyse. Lääkitykseen ja sairauden kestoon en osaa ottaa kantaa.


      • Lflgmngnc
        Itsetutkistelunpaikka kirjoitti:

        Rakastuminen ainakin on eräänlainen sairaudentila. Toivoisi olevansa edes vähän järkevä, mutta on aivan hassantanut ja tunteen vietävissä. Tosi herkillä on ja kärsii, kun ei tapaa missään sitä suloisten tunteidensa kohdetta. Koska tämä menee ohi ja onko mitään lääkettä?

        Ssri-masennuslääkkeet voi auttaa pakonomaiseen ihastuksenkohteen ajatteluun (joillakin). Niitä käyteään pakko-oireiseen häiriöönkin. Tosin merkittävälle osalle noista lääkkeistä ei ole hyötyä


    • kdkfldllx

      En usko että rakastaa miksi rakastaisi olen päästäni vialla.

    • Harvoinnähdään

      En tiedä, eikä varmastikaan rakasta edes. Mutta jos kuitenkin edes jotain tuntee, niin katseesta ja hymystä sitä aavistelen.

    • En mistään, tarkoitan, ettei henkilö osoita sitä yhtään mitenkään.
      Olen tehnyt JULMAN PÄÄTÖKSEN karsia elämästäni kaikki,
      (miehet ja naiset) jotka eivät millään NÄKYVÄLLÄ TAVALLA osoita,
      että heillä on myönteisiä tunteita minua kohtaan!

      Puupökkelö-ihmiset opetelkoot TUNTEIDEN ILMAISUA.
      Minä koen, että elämä on liian lyhyt, että jäisin odottelemaan joltakulta (mieheltä t. naiselta)
      myönteistä tunteiden ilmaisua, tai myönteistä palautetta, jota ei koskaan tule.
      Seuraavaan henkilön seuraan ja vaikutuspiiriin kun siirtyy, voi "onni" olla parempi!

      Enkä NYT ajatellut erityisesti RAKKAUSASIOITA, vaan ylipäänsä ihmisiä!

      Ikävät ihmiset miettikööt itsekseen, miksei heidän "nuiva" ilmaisunsa pure kehenkään!

    • onhiukanvanhempi

      Luulen että hän tykkää, mutta kun hän tietää, että ajattelemme eri tavalla siitä mitä suhde pitää sisällään niin hän ei halua edes jutella.

    • emmenäeenää

      Tuskin hän enää välittää. Silloin kun vielä nähtiin niin olimme kyllä ihastuneita ja kiinnostuneita molemmat. Jälkikäteen ymmärrän enemmän.

      • otaselväämitätunteenyt

        Kyllä hän silti voi edelleen välittäää. Näkemättömyydelle voi aivan hyvin olla jonkin muu syy.


    • rankkakysymys

      Sitä mietin välillä itsekin. Ainakin kirjoittelee ja lähettelee terveisiä.

    • Aavistus ja muisto kertoi

    • entiedäkään

      en mistään.

    • Eikökaunista

      Tulemme aina rakastamaan toisiamme.

      • Todellakaunistaolisi

        Haluan uskoa myös näin!!! <3


    • miesvaalea
      • Onsitä

        Otettu, mutta ihan turhaan.
        Ole tajunnut ettei minulla ole paikkaa sinun elämässä, siksi katseeni nyt muualla..


      • miesvaalea

        Katseesi hakee kaunista,
        riisuen varjot suojasta,
        pahat aseista.

        Vaan ottanut ei ole yhteyttä, minun kaivattuni.


    • Vieläköpidät

      Hän uskalsi pieraista saman peiton alla.

    • Vanhemmaltamieheltä

      Nainen tuskin rakastaa minua, mutta tykkää varmaan kumminkin. Hieman ujoja kun ollaan molemmat. Ei me muuten olla ujoja, mutta toistemme seurassa tupataan olemaan.

    • tuplakoo

      Epäilen sitä suuresti. Tai sitten hän kieltää sen niin vahvasti, ettemme koskaan tule sietä tietämään. Kumpikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe