Esitin leikkimielisen epäilyni siitä, että minulla on palstaystäviä vain 5. Lopputulos oli ihuikea 59.
Niin monet tutut ja läheiset ihmiset toivat muistojaan. Ollaan joskus oltu jopa "kuuden kupin kumarassa" jne. Eipähän ole haitannut vaan korkeintaan päinvastoin.
Jotain iloista ja hauskaa haluaisin kuitenkin vielä kuin lopppusanoikseni sanoa.
Yksi lisää niin lukumääränne olisi tasan 60.
Mennyttä aikaa muistelen
niin mielelläni vielä.
Niin moni armas akkanen
minulle viittoo siellä.
myös joku aito ukkonen
aamulla kello kuusi
soraäänensä lisäsi,
joku ihan huusi.
Mitä noista pienistä
on hyvä loppuolo,
alas painan päähäni
on tunne hiukan nolo
Kiitos teille kaiklle
9
122
Vastaukset
- Vanha.Vitjamuna
Vaan minullapa ei ole yhtään!
Ähäkutti! - 21---3
Ai että palstaystäviä peräti 59! Tuo tuntuu jo hyväuskoiselta hölmöydeltä, anteeksi vain. Tuskinpa niistä ystäviä oli viittäkään.
- eri.asioita
Ystävällisyyttä voi osoitaa palstalla , se on hyvää käytöstä. Oikea ystävyys on eri asia. Onkohan näistä yksikään edes tavannut Herra Ruuneperiä.
"hygieenisemmin eli sivistyneemmin" ????
"Palstaparhaat voivat parannella tulosta"
Kelpaanko minä juttukaveriksi?
Kerron kuitenkin, kuinka itse nukun. Ainakin tietsikan suljen klo 18 jälkeen, jolloin otan kirjan, jota luen. Heti, kun Puhe-radion jääkiekkokatsaukset on ohi avaan sen ja kuuntelen sitä hiljaisella äänellä. Sieltä tulee öisinkin mielenkiintoisia juttuja tuolta 1980-2000 luvulta ja siihen nukahdan.
Niin, mitään e-pillereitä en käytä, mutta minulla on kolme tyynyä, joita pidän kainalossani ja kuvittelen, että kaveri on vierellä, niin hyvä lämmin pehmoinen.
Alasikko vai ei? Ehdottomasti ei, koska se on hygieenisempää, joskaan en rinnastaisi sitä sivistykseen.
Kerro nyt sinä, kuinka nuo kaksi vertausta voisi olla sama asia, siis hygieenisyys ja sivistys?
Jassoooo! Kone herjaa uudelleen lähettämistä, siis ei hyväksy kerran lähettämääni, mutta onhan tämä kone ollut hidas, joten ilmeisesti kirjoitukseni tulee triplaten, mutta sivuilta en poistu.
Viesti, siis aloitus olikin poistettu, mutta liitän vastaukseni tähän ja vastaa myös tälle, joka epäilee.
"Onkohan näistä yksikään edes tavannut Herra Ruuneperiä. "
On, on, jopa ilmeisesti nauttinut ne "kuudenkupin" tanssiaiset. Itse ovat kertoneet täällä, koska en ollut mukana.- Hyi.helvetti
nyt pittääki poistuu.
Hyi.helvetti kirjoitti:
nyt pittääki poistuu.
"Hyi.helvetti "
Älä turhan poistu, sillä on täällä varmasti juttukavereita sinullekin, jos vain kerrot, mistä haluat jutella.- hyväkristiina
Kristiina23 kirjoitti:
"hygieenisemmin eli sivistyneemmin" ????
"Palstaparhaat voivat parannella tulosta"
Kelpaanko minä juttukaveriksi?
Kerron kuitenkin, kuinka itse nukun. Ainakin tietsikan suljen klo 18 jälkeen, jolloin otan kirjan, jota luen. Heti, kun Puhe-radion jääkiekkokatsaukset on ohi avaan sen ja kuuntelen sitä hiljaisella äänellä. Sieltä tulee öisinkin mielenkiintoisia juttuja tuolta 1980-2000 luvulta ja siihen nukahdan.
Niin, mitään e-pillereitä en käytä, mutta minulla on kolme tyynyä, joita pidän kainalossani ja kuvittelen, että kaveri on vierellä, niin hyvä lämmin pehmoinen.
Alasikko vai ei? Ehdottomasti ei, koska se on hygieenisempää, joskaan en rinnastaisi sitä sivistykseen.
Kerro nyt sinä, kuinka nuo kaksi vertausta voisi olla sama asia, siis hygieenisyys ja sivistys?
Jassoooo! Kone herjaa uudelleen lähettämistä, siis ei hyväksy kerran lähettämääni, mutta onhan tämä kone ollut hidas, joten ilmeisesti kirjoitukseni tulee triplaten, mutta sivuilta en poistu.
Viesti, siis aloitus olikin poistettu, mutta liitän vastaukseni tähän ja vastaa myös tälle, joka epäilee.
"Onkohan näistä yksikään edes tavannut Herra Ruuneperiä. "
On, on, jopa ilmeisesti nauttinut ne "kuudenkupin" tanssiaiset. Itse ovat kertoneet täällä, koska en ollut mukana.Hyvä kun ilmoitit ettet käytä e-pillereitä. Koko palsta odottui tuota tietoa.
- hhhahhh
hhhhahhhh
hyväkristiina kirjoitti:
Hyvä kun ilmoitit ettet käytä e-pillereitä. Koko palsta odottui tuota tietoa.
Ihanaa, että tulitte iloiseksi siitä, koska kyllä minä tunnistan ivan ja ironian tuosta, ainakin yli 70 palstalla.
Vastaukseni olikin ruuneperille, jonka aloitus oli poistettu, johon kuitenkin vastasin.
Ajattelin ilahduttaa ruuneperiä, että joku hänenkin viestinsä lukee, ajatellen, että hänenkin naisystävät ovat käyttäneet ehkäisyä, koska tietääkseni hänellä ei ole perillisiä, vaikka niin ihana ja tanssitaitoine kaveri onkin joskus ollut..?
Jotain viehätysvoimasta on puuttunut, koska ei ole saanut sitä "kainaloista kanaa" vierelleen ja nyt itkee yksinäisyyttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812