Kiitos teille kaiklle

Ruuneman

Esitin leikkimielisen epäilyni siitä, että minulla on palstaystäviä vain 5. Lopputulos oli ihuikea 59.

Niin monet tutut ja läheiset ihmiset toivat muistojaan. Ollaan joskus oltu jopa "kuuden kupin kumarassa" jne. Eipähän ole haitannut vaan korkeintaan päinvastoin.

Jotain iloista ja hauskaa haluaisin kuitenkin vielä kuin lopppusanoikseni sanoa.

Yksi lisää niin lukumääränne olisi tasan 60.

Mennyttä aikaa muistelen
niin mielelläni vielä.
Niin moni armas akkanen
minulle viittoo siellä.
myös joku aito ukkonen
aamulla kello kuusi
soraäänensä lisäsi,
joku ihan huusi.

Mitä noista pienistä
on hyvä loppuolo,
alas painan päähäni
on tunne hiukan nolo

9

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha.Vitjamuna

      Vaan minullapa ei ole yhtään!
      Ähäkutti!

    • 21---3

      Ai että palstaystäviä peräti 59! Tuo tuntuu jo hyväuskoiselta hölmöydeltä, anteeksi vain. Tuskinpa niistä ystäviä oli viittäkään.

    • eri.asioita

      Ystävällisyyttä voi osoitaa palstalla , se on hyvää käytöstä. Oikea ystävyys on eri asia. Onkohan näistä yksikään edes tavannut Herra Ruuneperiä.

      • "hygieenisemmin eli sivistyneemmin" ????
        "Palstaparhaat voivat parannella tulosta"

        Kelpaanko minä juttukaveriksi?
        Kerron kuitenkin, kuinka itse nukun. Ainakin tietsikan suljen klo 18 jälkeen, jolloin otan kirjan, jota luen. Heti, kun Puhe-radion jääkiekkokatsaukset on ohi avaan sen ja kuuntelen sitä hiljaisella äänellä. Sieltä tulee öisinkin mielenkiintoisia juttuja tuolta 1980-2000 luvulta ja siihen nukahdan.

        Niin, mitään e-pillereitä en käytä, mutta minulla on kolme tyynyä, joita pidän kainalossani ja kuvittelen, että kaveri on vierellä, niin hyvä lämmin pehmoinen.

        Alasikko vai ei? Ehdottomasti ei, koska se on hygieenisempää, joskaan en rinnastaisi sitä sivistykseen.

        Kerro nyt sinä, kuinka nuo kaksi vertausta voisi olla sama asia, siis hygieenisyys ja sivistys?

        Jassoooo! Kone herjaa uudelleen lähettämistä, siis ei hyväksy kerran lähettämääni, mutta onhan tämä kone ollut hidas, joten ilmeisesti kirjoitukseni tulee triplaten, mutta sivuilta en poistu.

        Viesti, siis aloitus olikin poistettu, mutta liitän vastaukseni tähän ja vastaa myös tälle, joka epäilee.
        "Onkohan näistä yksikään edes tavannut Herra Ruuneperiä. "

        On, on, jopa ilmeisesti nauttinut ne "kuudenkupin" tanssiaiset. Itse ovat kertoneet täällä, koska en ollut mukana.


      • Hyi.helvetti

        nyt pittääki poistuu.


      • Hyi.helvetti kirjoitti:

        nyt pittääki poistuu.

        "Hyi.helvetti "

        Älä turhan poistu, sillä on täällä varmasti juttukavereita sinullekin, jos vain kerrot, mistä haluat jutella.


      • hyväkristiina
        Kristiina23 kirjoitti:

        "hygieenisemmin eli sivistyneemmin" ????
        "Palstaparhaat voivat parannella tulosta"

        Kelpaanko minä juttukaveriksi?
        Kerron kuitenkin, kuinka itse nukun. Ainakin tietsikan suljen klo 18 jälkeen, jolloin otan kirjan, jota luen. Heti, kun Puhe-radion jääkiekkokatsaukset on ohi avaan sen ja kuuntelen sitä hiljaisella äänellä. Sieltä tulee öisinkin mielenkiintoisia juttuja tuolta 1980-2000 luvulta ja siihen nukahdan.

        Niin, mitään e-pillereitä en käytä, mutta minulla on kolme tyynyä, joita pidän kainalossani ja kuvittelen, että kaveri on vierellä, niin hyvä lämmin pehmoinen.

        Alasikko vai ei? Ehdottomasti ei, koska se on hygieenisempää, joskaan en rinnastaisi sitä sivistykseen.

        Kerro nyt sinä, kuinka nuo kaksi vertausta voisi olla sama asia, siis hygieenisyys ja sivistys?

        Jassoooo! Kone herjaa uudelleen lähettämistä, siis ei hyväksy kerran lähettämääni, mutta onhan tämä kone ollut hidas, joten ilmeisesti kirjoitukseni tulee triplaten, mutta sivuilta en poistu.

        Viesti, siis aloitus olikin poistettu, mutta liitän vastaukseni tähän ja vastaa myös tälle, joka epäilee.
        "Onkohan näistä yksikään edes tavannut Herra Ruuneperiä. "

        On, on, jopa ilmeisesti nauttinut ne "kuudenkupin" tanssiaiset. Itse ovat kertoneet täällä, koska en ollut mukana.

        Hyvä kun ilmoitit ettet käytä e-pillereitä. Koko palsta odottui tuota tietoa.


      • hhhahhh

        hhhhahhhh


      • hyväkristiina kirjoitti:

        Hyvä kun ilmoitit ettet käytä e-pillereitä. Koko palsta odottui tuota tietoa.

        Ihanaa, että tulitte iloiseksi siitä, koska kyllä minä tunnistan ivan ja ironian tuosta, ainakin yli 70 palstalla.

        Vastaukseni olikin ruuneperille, jonka aloitus oli poistettu, johon kuitenkin vastasin.

        Ajattelin ilahduttaa ruuneperiä, että joku hänenkin viestinsä lukee, ajatellen, että hänenkin naisystävät ovat käyttäneet ehkäisyä, koska tietääkseni hänellä ei ole perillisiä, vaikka niin ihana ja tanssitaitoine kaveri onkin joskus ollut..?

        Jotain viehätysvoimasta on puuttunut, koska ei ole saanut sitä "kainaloista kanaa" vierelleen ja nyt itkee yksinäisyyttään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe