Niin stilosta vuotaa jarrunestettä johon syynä satula. Vielä en ole korjamoon vienyt kun ei varaa ja korjaamolta sanottiin mulle että kunhan katsoo ettei jarruneste lopu toki kaikki aina mahdolsita. No jarrut toimivat kauan hyvin ja katsoin että nesteet ei pääse loppumaan. Nyt jarrut alkoivat reistailee tänään siten että poljin painuu aika lähelle lattiaa kun jarrua pitää painettuna.
Auto kylä jarruttaa mutta pitää jarruttaa sillein pumpaten. Ekalla painalluksella ei oikein jarruta, tokalla vähän enemmän, kolmanella tai neljännellä painalluksella pysähtyy. Ensi viikolla vien huoltoon. Epäilivät et jarruletku poikki mutta jos on poikki niin voiko se silti jarruttaa tuollein pumpaten?
Näin autoista tietämättömänä voisin ajatella että jos jarruletku poikki niin silloin ei pitäisi jarruttaa millän tekniikalla ollenkaan.
Ei oikein uskltane paljoa ajella. Toki ennakoivasti ja nyt kun tiedän mitenkä se auto lopulta jarruttaa siis millä tekniikalla mutta silti. Aiheuttanee vaaratilanteita kun ajelen ennakoivasti ja muut autoilijagt eivät tiedä ongelmaani ja sitten hermostuvat. Ensi viikolla vien huoltoon
Mikähän jarruissa
tietämätönautoilijaaa
2
101
Vastaukset
- tilipäivää
Hörppää ilmaa aina kun poljin nousee ylös, pidä pohjassa!
- Korjaaseennenkuisattuu
Niin, mitenhän se on tuota jarruttomalla autolla ajo muun liikenteen seassa?
Se sun ennakoiva ajo ei vaaratilanteita aiheuta, vaan se kun auto pitäis kertapolkaisulla saada staattiseen tilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026