Surkeiden sattumien (päätösten) summana olen menettänyt luottotietoni ja mahdollisuuteni rikastuttaa koroilla pankkeja, siksipä käännyn tähän instanssiin. Tarvitsen kipeästi 1500e lainaa, vakuutena minulla on maapalsta jonka arvo on n.3-4000e. Ihan asialliset jutut olisi mukava.
lainaa vakuutta vastaan
8
1967
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjjjjjj
ei voi olla maapalstaa, koska ulosotto olisi vienyt jo sen..hahahahahaaaa
- Maa_myyntiin
Pantti ei vaikuta erityisen kehuttavalta. Muutaman tuhannen hintainen palsta on joko palanen huonoa metsämaata tai tontti alueella, jonne kukaan ei halua rakentaa. Jo kiinnittämisestä aiheutuu lainasummaan verrattuna suurenpuoleiset kulut ja realisointi pakkohuutokaupassa ei anna kovin hyvää hintaakaan.
Sinullakaan tuskin on varaa tehdä kiinteistölläsi mitään. Etsi siis naapuri, joka on halukas laajentamaan tiluksiaan. Saat paremman hinnan selvänä käteisenä ja rahaa jää hieman yli tämänhetkisten tarpeidenkin. - sikamasteri
maapalsta voisi mennä läpi 2000 eurolla vippipojilla, eli ne ottaa kaikki oikeudet siihen asti kunnes olet maksanut.
- i0gjht4ht4q6
Iltalehdessä oli muutama vuosi sitten muuten mainio artikkeli firman omistajasta Mikko Oinosesta.
"Luottolaitosta pyörittävä Mikko Oinonen sanoo olevansa välillä velkaisille enemmän terapeutti kuin vippiyrittäjä.
Hän johtaa lainayhtiö Vippipoikia, joka ainoana Suomessa lainaa rahaa myös ihmisille, jotka pankit käännyttävät oveltaan maksuhäiriöiden takia. Suomesta heitä löytyy 350 000."
Olisipa tuollaisia ihania ihmisiä keskuudessamme enemmänkin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062517184575_uu.shtml - vwgvpfswbpmfsb
Lainapojat Oy lainaa ainoana Suomessa toimivana yrityksenä myös luottotiedottomille vakuutta vastaan. Kyseinen firma on Etelä-Suomen aluehallintoviraston ylläpitämässä luotonantaja- ja vertaislainanvälittäjärekisterissä.
- bvminty
Oinosellahan menee hyvin :D
Tuskin noita lupia peruutetaan ihan turhasta..
https://www.avi.fi/web/avi/-/businesspojat-oy-ei-saa-enaa-myontaa-luottoja-kuluttajille#.WfQcgRO0POQ- vwgvpfswbpmfsb
Hyvä tietää, kiitos linkistä. Vippipoikien sivulta löytyy linkki Lainapoikien sivulle. Onkohan Lainapojat tosiasiallisesti samaa putiikkia Vippipoikien kanssa? Lainapojat on ainakin vielä Etelä-Suomen aluehallintoviraston luotonantaja- ja vertaislainanvälittäjärekisterissä, vaikka heillä on samantapaiset lainaehdot kuin Vippipojilla. Eikö Mikko Oinonen saanut oikeudessa koronkiskontatuomion? Ilmeisesti koronkiskonta on kannattavaa puuhaa, kun bisneksestä halutaan väkisin pitää kiinni.
- kuopiolaisetjyrää
Lainapojilla ei ole mitään tekemistä vippipoikien kanssa. On täysin sattumaa, että molemmilla on sama räkäinen valokuva nettisivujensa koristeena.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762