Kiva jos miellytän silmää

Viikonloppuja

, mutta huomaan kyllä kun vahtaat persettäni ;)

28

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjo58

      Minä en vain tunnu saavan omaa rakasta vierelleni (naista), jonka kanssa aloittaa laatu-elämä täynnä huolenpitoa....😔.

    • Lakasukoneenkuljettaja

      Hymiö huomattu! Ei siis harmita kovin älyttömästi, että joku persettäsi tiiraakin? Hivelee itsetuntoasi?

    • naisenallesiis

      pitääkö sitä persettä treenata liiaksi ja näytellä lisäks tiukkistrikoissa. minä fantasioin aina sen alle joutumisesta...

      • näinsevaan-on

        Mielestäni jos käyttää tiukkia trikoita täytyy kestää himokkaat katseet. Katsoa saa aina, ja vasta koskemiseen tarvitaan lupa... Tosin ehkä tulevaisuudessa kriminalisoidaan katsominenkin ja ajatukset. Niin kuin jossain tieteiselokuvassa.


    • kokoparta

      Miellytät sä ja niin katonkin ;) Samoin sulle!

    • ihanyleistä

      Perseet kääntää aina pään. Nätti vielä varmemmin.

    • harkittuteko

      Vannon, että vilkaisin vaan sekunnin pari

    • pyöritävaanlanteita

      No kun oot tollanen herkkuperse. Vaahto suussa ja suupilet märkänä lipoo huulia kun liikutat itseäsi niin seksikkäästi..

    • jotainhuviaelämässä

      Itse arvostan myös, jos miehellä on hyvännäköinen pylly. Mielelläänhän niitä kattelee.

      • jotainhuviaelämässä

        Mutta en oo mikään perässä roikkuja.


    • m2x

      ootko joku alieni, silmät selässä tai takaraivossa?

    • miellytät

      Hyvää persettä on todella ilo katsella!

      Itse nautin kovasti jos joku nainen katsoo minua himokkaasti.

      T: J-mies

      • vai_sekö_oli_tarkoitus

        Annapa lisää tunnisteita.
        Muuten mustamaalaat kaikki J-miehet


    • miellytät

      Miksi antaisin? Olisit toki itsekin voinut kirjoittaa tunnistevihjeitä.
      Entä jos tämä teksti ei mustamaalaisi, vaan todistettaisiin, että J-miehet ymmärtävät kauneuden päälle.

      • rtyuiop235

        "Entä jos tämä teksti ei mustamaalaisi"

        mutta kun kirjoitit kahdesta asiasta


      • tytryy
        rtyuiop235 kirjoitti:

        "Entä jos tämä teksti ei mustamaalaisi"

        mutta kun kirjoitit kahdesta asiasta

        Ehkä sää haluut lukee mikä ajaa etuas ja vakamustas, etkä sitä mitä tekstillä tarkotetaan...
        Harva äijä kieltäytyy kattomasta kaunista tai kieltätyy olemasta naisen himokkaan katseen kohde...


      • qwez2017
        tytryy kirjoitti:

        Ehkä sää haluut lukee mikä ajaa etuas ja vakamustas, etkä sitä mitä tekstillä tarkotetaan...
        Harva äijä kieltäytyy kattomasta kaunista tai kieltätyy olemasta naisen himokkaan katseen kohde...

        on vähän eri asia mitä sanoo ja miten sanoo nettipalstalla.


      • qwer43
        qwez2017 kirjoitti:

        on vähän eri asia mitä sanoo ja miten sanoo nettipalstalla.

        on vähän eri asia mitä ja miten kirjottaa nettipalstal...
        eli tahallas ymmärrät väärin...


      • mitäsitäkierteleen
        qwer43 kirjoitti:

        on vähän eri asia mitä ja miten kirjottaa nettipalstal...
        eli tahallas ymmärrät väärin...

        Sano sitten sanomasi omalla nimelläsi .............


      • Makke34
        mitäsitäkierteleen kirjoitti:

        Sano sitten sanomasi omalla nimelläsi .............

        Täällähän näkyy olevan fiksua sakkia.
        Sinä kirjoitat täällä anonyyminä vaatien muita kirjoittamaan nimellään.


      • mitäsitäkiertelemään
        Makke34 kirjoitti:

        Täällähän näkyy olevan fiksua sakkia.
        Sinä kirjoitat täällä anonyyminä vaatien muita kirjoittamaan nimellään.

        lue kaikki viestit ja ymmärrä ne ennen kuin kommentoit.

        Jos joku on niin varma että oma viestinsä on TOTTA ja pätee KAIKILLE miehille, niin miksei sitten käytä omaa nimeään tällaisen hienon totuuden julistamisessa???


      • Makke34
        mitäsitäkiertelemään kirjoitti:

        lue kaikki viestit ja ymmärrä ne ennen kuin kommentoit.

        Jos joku on niin varma että oma viestinsä on TOTTA ja pätee KAIKILLE miehille, niin miksei sitten käytä omaa nimeään tällaisen hienon totuuden julistamisessa???

        Vaadit toisia esiintymään nimellä, olet itse anonyymi.
        Vaadit toisia lukemaan tekstin jotta ymmärtäisivät että puhutaan kirjoittamasi mukaan KAIKILLE miehille, eikä kuitenkaan missään muisssa kuin omassa viestissäsi puhuta KAIKISTA miehistä.

        Olet siis todella hurmaava tapaus:
        Et esiinny itse oppiesi mukaan, et itse sisäistä lukemaasi ja kaiken lisäksi syytät siitä muita.

        Haluan toivottaa sinulle anonyymi hyvää jatkoa harhaiseen maailmaasi ja muista ottaa vitamiinisi joka päivä.


      • enuskovitamiineihi
        Makke34 kirjoitti:

        Vaadit toisia esiintymään nimellä, olet itse anonyymi.
        Vaadit toisia lukemaan tekstin jotta ymmärtäisivät että puhutaan kirjoittamasi mukaan KAIKILLE miehille, eikä kuitenkaan missään muisssa kuin omassa viestissäsi puhuta KAIKISTA miehistä.

        Olet siis todella hurmaava tapaus:
        Et esiinny itse oppiesi mukaan, et itse sisäistä lukemaasi ja kaiken lisäksi syytät siitä muita.

        Haluan toivottaa sinulle anonyymi hyvää jatkoa harhaiseen maailmaasi ja muista ottaa vitamiinisi joka päivä.

        "Harva äijä kieltäytyy" .....
        siis ................tytryyn mielestä "KAIKKI miehet" ajattelee kuten hän.
        Eikö niin? vai haluatko viilata pilkkua tossa asiassa???

        Jos kerran tytryy on sitä mieltä, niin miksei käytä vähän enemmän tunnisteita. Ei tietenkään mitään sotua tai sellaista. Myönnän: Nimen pyytäminen oli provosointia.

        Jos nyt joku on eri mieltä kuin tytryy niin eihän se vaikuta hänen näkemykseensä......... hän uskoo siihen ja on valmis julistamaan sitä netissä ..... kaikkien miesten edustajana.



        ps. olet varmaan rikastunut myymällä vitamiineja mt-potilailla :-D


      • Makke34
        enuskovitamiineihi kirjoitti:

        "Harva äijä kieltäytyy" .....
        siis ................tytryyn mielestä "KAIKKI miehet" ajattelee kuten hän.
        Eikö niin? vai haluatko viilata pilkkua tossa asiassa???

        Jos kerran tytryy on sitä mieltä, niin miksei käytä vähän enemmän tunnisteita. Ei tietenkään mitään sotua tai sellaista. Myönnän: Nimen pyytäminen oli provosointia.

        Jos nyt joku on eri mieltä kuin tytryy niin eihän se vaikuta hänen näkemykseensä......... hän uskoo siihen ja on valmis julistamaan sitä netissä ..... kaikkien miesten edustajana.



        ps. olet varmaan rikastunut myymällä vitamiineja mt-potilailla :-D

        Minun ei tarvitse viilata, koska olet ampunut itseäsi niin pahasti jalkaan ettet pysty pelastamaan tätä millään.

        Toistan sis itseäni:
        Vaadit toisia esiintymään nimellä, olet itse edelleen anonyymi. Selität jollain provoilulla.
        Vaadit toisia lukemaan tekstin jotta ymmärtäisivät että puhutaan kirjoittamasi mukaan KAIKILLE miehille, eikä kuitenkaan missään muissa kuin omassa viestissäsi puhuta KAIKISTA miehistä. tytryykin puhui HARVOISTA ja sinä väänsit siitä KAIKKI.
        Haravakin on harva, vaikka siinäkin niitä piikkejä on. Eli varmasti löytyy niitä jotka eivät tytryyn tekstiin yhdy.

        Ja mitä näkemyksiin tulee, niin tuolta viestiketjusta lainattua: sinun näkemyksesi ajaa siis vain sinun etuasi ja vakaumustasi.

        Olen aivan sikarikas myytyäni ternimaitokapseleita kaikille tuntemattomille potilaille.


      • enkäternimaitoon
        Makke34 kirjoitti:

        Minun ei tarvitse viilata, koska olet ampunut itseäsi niin pahasti jalkaan ettet pysty pelastamaan tätä millään.

        Toistan sis itseäni:
        Vaadit toisia esiintymään nimellä, olet itse edelleen anonyymi. Selität jollain provoilulla.
        Vaadit toisia lukemaan tekstin jotta ymmärtäisivät että puhutaan kirjoittamasi mukaan KAIKILLE miehille, eikä kuitenkaan missään muissa kuin omassa viestissäsi puhuta KAIKISTA miehistä. tytryykin puhui HARVOISTA ja sinä väänsit siitä KAIKKI.
        Haravakin on harva, vaikka siinäkin niitä piikkejä on. Eli varmasti löytyy niitä jotka eivät tytryyn tekstiin yhdy.

        Ja mitä näkemyksiin tulee, niin tuolta viestiketjusta lainattua: sinun näkemyksesi ajaa siis vain sinun etuasi ja vakaumustasi.

        Olen aivan sikarikas myytyäni ternimaitokapseleita kaikille tuntemattomille potilaille.

        Kysehän oli siitä että kirjoittaja kirjoitti yleispätevästi koskien kaikkia miehiä.

        Toistan itseäni: LUE KAIKKI VIESTIT ja YMMÄRRÄ NE.
        Autan vähän. tytryy kirjoitti :
        "Harva äijä kieltäytyy kattomasta kaunista tai kieltätyy olemasta naisen himokkaan katseen kohde... "

        Kääntäen: Eikö tuo tarkoita että melkein KAIKKI miehet haluaa katsoa ... ja haluaa olla ...

        Pilkunviilauksen varalta pudottaisin sanan "melkein" pois.
        Joten silloin voidaan sanoa että tytryy tarkoitti KAIKKIA miehiä.

        Mikä tässä nyt on niin vaikeaa. Ehkä sulla on liian vähän yöunta. Rikkaudetko ne valvottavat, et saa rauhaa ja kierrät tiluksillasi ternimaitosäiliöitä 3 kertaa yössä :D


    • Mielelläni katselen,kun nainen on nätti ja leveähköt lanteet, nätit silmät ja täyteläiset huulet, mutta kaikki kaunottaret on varattu, siksi täytyy vain katsella, vaikka mieli tekisi vaikka mitä tehdä

    • Just.me.Koo

      Myönnän kyllä! 😪
      Olen kyllä katsonut *hänen* miehen tiukka peba, ❤ joskus.
      Itse puolustukseksi voisin sanoa: "Mitäs hän tulee oma tiukan peban kans minun silmien eteen pyörimä!" Vähemmästäki sekoa \😍/
      "En minäkään pyörittele oma pebaa hänen silmien edessä!" 😥

    • mihen.pohdintoja

      Vakka kyllä naisen naama kinnittää ensin huomion, tokana takamus! ;)
      Täytyy myöntää jos naisella on kiva takamus, siitä saa lisä pisteitä! ;)
      Loppu pelessä luonne on kuitenkin tärkein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe