haluaisitko olla kanssani?
Jos olisimme molemmat vapaita
20
691
Vastaukset
Mikä sua vaivaa.....
<3- Minäsinunsinämun
Haluaisin. Entäs sinä?
- Kysymysmiehelle
Kyllä.
- kaippasen
Toivottavasti hän sen tiedostaa,jos ei niin ainakin kysyy.
- miinuspäivä
En, tällä hetkellä olen suunnitellut olevani loppuelämän yksin ja siihen tulee muutos vain sillä tavalla että ihminen, joska kanssa olen keskustellut monta kertaa ottaa yhteyttä minuun.
- kaippasen
Ei taida olla sinulle tärkeä,koska itse ett vaivaudu yhteydenottoon?
- YhäAinaJaEdelleen
Jos en haluaisi, niin ei tässä mitään ongelmaa olisikaan.
- Jatkokysymys
Saako kysyä, että miksi et tee mitään, jos molemmat haluatte?
- YhäAinaJaEdelleen
Jatkokysymys kirjoitti:
Saako kysyä, että miksi et tee mitään, jos molemmat haluatte?
En kai väittänyt, että molemmat haluaisivat, en sitä tiedä. Ja alkuperäinen kysymyshän oli täysin teoreettinen, sillä siinä oli ehto "jos olisimme vapaita". Emme ole, joten tässä tilanteessa haluamisilla (etenkään minun) ei ole mitään merkitystä.
- KyImis_
Olen vapaa ja haluaisin olla kanssasi. Minkä kokoiset tissit omistat?
- ohimennensanon
Sä oot tosi fiksu.
- 5898
Olen vapaa.
- 3485
Hän on mielettömän inspiroiva nainen, kenen kanssa tuntuu aina siltä, että kaikki on ...
50/50 haluaisin ja en haluaisi ja äläkä kysyy miksi
- Imfree
Tottakai. Eihän tässä suhteen jarruna olekaan muuta kuin sinun itsepäinen rouvasi, joka ei halua lähteä avioliitosta.
- Rouvaperkele
Vittu onpas sillä rouva! Vielä itsepäinen eikä eroa halua. Tuota varmista ensin että edes tietää joohan. Muuta estettä teillä ei siis ole. Eikä sinunkaan esim. Ex ole tiellä? Ei tietenkään. Se on vaan itsepäinen rouva joka älyä antaa teille tilaisuutta. Tämä on hyvä! Sano miehelle että sillä jalat millä lähtä ei se rouva pysty pakottamaan toista. Toisaalta ei varmaan teidän kannalta ole jatkossa hyväksi kun kaikki yhteiset tuttavat kuulevat. Monenko luulet hyväksyvän asian?
- TäältäEiKäy
Minä en ainakaan hyväksy. Vastustan!
- Onkomies
Sitten vässykkä kun ei saa eroa aikaiseksi? Selvästikkään hän ei ole onnellinen suhteessa, on vain jäänyt kun ei ole aikaiseksi saanut lähtöä.
- Traktorikuski
Ehkä, voisi olla hiukan sopeutumisen kanssa vaikeuksia. Välivuoden haluaisin kyllä pitää🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685