Petän miesystäääni useiden naapureiden kanssa

ANU_-

Moi olen 22 v pirpsakka tytteli, jolla on aikamoinen ongelma. Miesystääni ei pysty tyydyttämään halujani, ja siksipä käyv viaraissa melko usein. Kuluneen viikon aikana olen pannut 4 naapurin miehenkanssa. En haluasi sitoutua pari suhteeseen aan nauttia niin monensta miehestä kuin mahdollista. Kuinka erota miesystäästäni kunnialliasesti joku tekosyy pitäisi keksiä. E N VIITSI PALJASTAA TODELLISTA SYYTÄ

22

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsi---

      Anna mennä vaan janauti täysim rinnoin.

    • Jorma23cm

      Uuh aikamoinen vitunkantoteline olet. Kerro osoitteesi ,niin tyydytän halusia

      • Kirsi-------

        Tuo edellinen ei ollut Kirsin kirjoitama vaan provoäijän, äläkä nimittele miksikään " telineeksi, varsin ikävää ja naista alistavaa puhetta.


    • eron-tuskaa

      Sanot poikakaverillesi, että haluaisit jatkaa, mutta olette kuitenkin kasvaneet erillenne kaikkien niiden kuukausien aikana jotka olette olleet yhdessä.
      Sano myös että pidät hänestä todella paljon ja haluat jatkaa ehdottomasti hänen ystävänään, ja ettei vika missään nimessä ole hänen vaan sinun, et vain pysty enää jatkamaan yhdessä, polkunne ovat jo niin kauan olleet sisäisesti matkalla erilleen.

      Lopuksi muista ehdottomasti kehua hänen ulkonäköään uskomattoman komeaksi, luonnettaan ja älyään häikäiseviksi ja rakastelutaitojaan parhaiksi mitä olet ikinä kokenut ja todennäköisesti tulet kokemaankaan, ja kuinka hänet varmaankin jo ihan pian saava joku toinen tyttö tulee olemaan maailman onnellisin, jolle tulet varmasti olemaan kateellinen loppuelämäsi.

      Lopuksi annat hänelle vielä läksiäis-suikkarin, loppuun asti ja nielet läksiäisiksi kaiken.

    • d123d131d31d3

      oksetus, mutta tämän täytyy tapahtua jotta profetiat toteutuisi

    • ookoo__

      miesystäääni miesystäääni miesystäääni

    • paksukaluine

      Moi vaan Anu.. oot selvinny viimesestä sessiosta sitte.. no, eihän meitä olleu kuin kuusi äijää.. hyvin suhun 3 kaluu kerrlla menee, ja kädet on vielä tyhjänä.. nähdään taas, kokoon porukan, tai käviskö HIFK. TPS, TAPPARA, tms..

      • Kirsi---

        Kirsi haluaisi ilman muut tähän sessiuoon mukaan käykö?


    • Kirsi--------

      Aika törkeää ja naista halventavaa tekstiä en ymmärrä.

    • paksukalune

      moi Kirsi, järkkään sullekki.. pistä numba, niin sovitaan..

      • Kirsi---

        Numbaa en viitsi laittaa ,mutta isot kalut kiinnostaa. Olen joskus ottanu jopa 4 miestä samaan aikaan .3 reikiin ja yksi rintavakoon.


      • Kirsi------
        Kirsi--- kirjoitti:

        Numbaa en viitsi laittaa ,mutta isot kalut kiinnostaa. Olen joskus ottanu jopa 4 miestä samaan aikaan .3 reikiin ja yksi rintavakoon.

        Älä kirjoita Kirsin nimellä tuollaista ei todellakaan älä puhu noita juttujasi äijä ja minun nimissäni, etkö häpeä?


      • näitäjuttujariittää
        Kirsi--- kirjoitti:

        Numbaa en viitsi laittaa ,mutta isot kalut kiinnostaa. Olen joskus ottanu jopa 4 miestä samaan aikaan .3 reikiin ja yksi rintavakoon.

        Vai sinua kiinnostaa, oletkohan oikea Kirsi vai se Kirsin mainostama äijä, veikkaan jälkimmäistä eli hanuriin haluat.


    • Kirsi------

      Kiitos ei, eikä nuo törkypuheet mitään hauskoja ole, nainen esineellistetään eli siivoa suusi.

    • kaikkihyvää

      Suusi:D.....

    • Kirsi------

      Typerää huumoria, minun pöksyihini et pääse ja olen kunnollinen nainen en mikään panokone josta fantasioit ja puhut törkyjuttujasi.

    • 0ll1

      olen 70v mies ja petän vaimoani useamman kerran päivässä,vaimoni ei pysty tyydyttämään halujani,vaan joudun panojen väli
      ssä käymään naapurissa naapurin rouvaa höyläämässä.terveisin 0ll1

    • mkoiuyte

      Ja joka mies haluaa uskoa.että minunkin naapurissa,

    • Anonyymi

      kirsi

    • Anonyymi

      nauti täysrinnoin t kirsi

    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma, haluaisin niin pirusti mutta ei ne naapurit halua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe