Taikalle tämä

Surunpyyhinsilmistä

Minulla niin vaikeea suhde mitä teen hänen kanssaan? Odotan ja odotan viestiä. Annanko olla? Mitä tulossa?

2

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

Hei Surunpyyhinsilmistä!

Nyt alkaa jo tämä minun intuitio väsyä. Olen tehnyt tänään monenmoista katselmusta täällä palstalla, mutta koetan vielä katsoa sinunkin kortit tulevaan.

- Näen, että päihteet nousee aivan ensin pintaan. Siitä on seurannut talousvaikeuksia, riitoja ja tietyllä tapaa myös mustasukkaisuutta. Nyt sinua kehoitetaan pitämään vain ja ainoastaan itsestäsi huolta. Suhteen toinen puolisko saa hoitaa omat menonsa ja virheet omalle kontalleen.

Älä enää odota, vaan tartu topakasti hoitamaan asiat kuntoon, muuten väsyt itsekin ja loppujen lopuksi, onko tämä kaikki sitä ja sen arvoista, että kannattaa menettää oma mielenterveys lopullisesti, ei ole!

Sulle nousee " uusi huomen", tosin alkuun koet jonkunmoista läheisriippuvuutta entiseen elämään, mutta tulet oppimaan päivä päivältä uusia asioita ja asioiden hoitoa, ja mikä parasta, teet sen aivan itse! Tästä sinua tullaan vielä kiittelemään ja jopa joku voi vielä ihmitelläkin, että miten sinä noin teit, mutta sulla tulee ollakkin syytä olla tulevassa itsevarma ja onnellinen ihminen...olet kaunis ja vahva ihminen, valjasta ne nyt heti omaan käyttöön, lupaan että et tule pettymään tämän valinnan suhteen!

Onnea matkaan ja kasvot kohti aurinkoa, aina kun se suostuu vaan loppuvuodesta ees pikkasen pikahtamaan :)

- Taika

• Surunpyyhinsilmistä

Suuri kiitos Taika! Tämä mies lähti perhen luo! Onko perhessä päihteitä mustasukkaisuutta nyt?Hän vielä halua tavata. Millainen elämä mulle vielä tulossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      309
      7561
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      55
      3968
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3448
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3191
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2864
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      46
      2678
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      50
      2531
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      57
      2293
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2063
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      100
      1948
    Aihe