Kimppaseksi

OnnellisestiAviossa

Mieheni aloitteesta olemme harrastanet kolmen kimppaa melko aktiivisesti.
Alussa aloitimme ruotsin laivoilla tuntemattomien kanssa.
Nytten sitten on mieheni puolituttu ollut mukana muutamien kuukausien ajan. Mielestäni kun puhutaan kolmen kimpasta pitää erottaa se että onko joku jota ei tunne tai tuntee.
Tämän nyt jo vakiokumppanin kanssa meillä on mennyt hyvin ja olen itse oppinut nauttimaan tilanteesta paljon.
Kyseinen kaveri on erittäin hellä ja taitava rakastaja ja meillä on melkein kerran viikossa viime aikoina ollut seksiä. Parasta on että ei ole minkään ravintoillan jälkeen vaan ihan selvinpäin. Näen itse järjestelyn erittäin hyvänä omalla kohdalla.
Nautin kun on kahden miehen keksipisteessä ja mielestäni on kiva että voi täysin vapautuneesti nauttia seksistä myös toisen kanssa kun oman miehen kanssa. Suhteemme ei ole kärsinyt vaan pikemminkin ymärrys seksin nautinnoista välillämme on lisääntynyt. Se että voi myöntää ja myös näyttää sen tosiasian että nainen voi seksistä nauttia toisen kun oma miehen kanssa on itselleni ollut positiivsta. Mikäli suhteeseen tälläinen sopii niin suositelen muiden kokeilevan. Ns ravintolaillan jälkeinen seksi tuntemattoman kanssa meidän kanssa ei siis ollenkaan sopinut minulle vaan se että on vakipartneri mukana on erittäin hyvä. Minulle kesti muutaman keran enennkuin uskalsin vapautuneesti nautia toisen meiehen rakastelusta kun oma mies on mukana ja se on täysin luonnollsista että näin on. Onko muilla lukijoilla vastaavia kokemuksia tästä vai onko kolmen kimppa aina ollut alkoholin jälkeen tapahtuvaa tomintaa?
Olen onnelllisesti naimisissa ja kolmen kimpasta nauttiva 35v vaimo.

60

12544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimpaton.kiva

      Aiempien keskusteluiden perusteella kimppakivaa harrastetaan myös selvinpäin.

    • Hieno.homma

      Minusta kuulostaa ihanalta. Ja nimenomaan vakikumppanin kanssa ja selvin päin. Piristäisi kummasti parin välistä seksielämää ja toisi kipinää vuosienkin yhdessäoloon.

      Oon ollut mukana 2 naista ja 1 mies kimpassa ravintolaillan jälkeen pari kertaa, eri henkilöitä molemmilla kerroilla. Ei ollut minunkaan juttu, se menee semmoiseksi juovuksissa olevien kokeilunhaluksi, mutta ei siitä oikeasti kunnolla pysty nauttimaan. Ainakin mulle naisena olisi tärkeää vakikaveri, en edes voi saada orgasmia ihan vieraan kanssa. Tiedä sitten miten miehet kokevat.

      Nykyiseltä mieheltäni en uskalla edes kysyä kimppaa. Kokisi ihan varmasti, että hän ei riitä enää ja loukkaantuisi, olisi mustasukkainen. Eikä ainakaan voisi olla toinen mies mukana, mutta tokkopa tosiaan naiseenkaan suostuisi.
      Molempien pitää haluta kimppaa ja olla asian kanssa ok. Mukava kuulla, että teillä mies otti asian esille, homma sujuu ja molemmat tykkäätte :)

      • Nutsnutsis

        Mä olen vakituinen vieras hiukan nuoremmalla parilla! Noin kerran viikkoon menen kyläilemään heille! Tapana on että minä "vieraana" rakastelen ensin rvan kanssa. Miehensä runkkailee vieressä. Sit hän nuolee mun spermat vaimonsa pillusta ja he alkavat kiihkeän rakastelun! Tätä on toistunut jo kolmatta vuotta! Miehensä joutuu joskus matkustamaan työnsä puolesta, niin yhteisestä sopimuksesta pidän huolta vaimonsa seksitarpeista!
        Parasta tässä on se, että he ovat meidän hyviä perhetuttuja. Vaimoni ei tiedä mitään meidän touhuistamme. Se vain on piristänyt myös meidän sexielämää...ja vaimoni on tyytyväinen....Myös kaverin vaimo!!!


      • Meillä on seksiä kavereidemme kanssa ja saan orgasmeja myös kavereiden naidessa.
        Ollaan melkein aina selvinpäin naidessamme.
        On ollut myös seksiä vieraiden kanssa mutta orgasmit ovat harvemmassa vieraan kanssa.
        Minulla kuitenkin mies kehoittaa nauttimaan myös vieraasta ja kavereista.
        Ensimmäinen kimppa mies on vieläkin mukana kerran kuussa yleensä koko viikonlopun.
        Olen nainut hänen kanssaan 23 vuotta mieheni on aina mukana jos ei ole reissussa.
        Saamme naida myös kaksistaan jos mies on muualla.
        Mies sanoo ettei se haittaa kun emme voi tehdä mitään mitä ei jo olla tehty.


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. Tekis mieli, mutta ei uskolla ehdottaa. Olisi kyllä kiihottavaa olla kahden naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Tekis mieli, mutta ei uskolla ehdottaa. Olisi kyllä kiihottavaa olla kahden naisen kanssa.

        Mieli tekisi kahden naisen kanssa....
        Mutta mistä ne naiset löytyisi?
        Maksullisia toki löytyy, mutta kiitos ei...


      • Anonyymi

        Olen 28-vuotias nainen ja aviossa koulukaverin kanssa.
        Aviossa ollaan oltu 7vuotta.
        Meidän opiskelukaverin kanssa olemme sängyssä melko usein ja usein selvinpäin.
        Olimme jo yläasteella erittäin hyviä ystäviä ja päädyimme kimppaseksiin joka on jatkunut näihin päiviin asti.


    • Aviomiesxx

      Sitä ei koskaan, eikä ainakaan humalapäissään. Se on hengenvaarallista olla tällä tiellä. Voi tulla mustasukkakohtaus ja vaikka mitä. Ettekö voi pitää sitä pelkkänä fantasiana, jos niin himottaa.
      Tietäähhän sen jokainen miten naiminen on mukavaa, mutta väärin tehtynä jää huonot muistot.
      Kyllä ymmärrrän ja olen kokenut miten vaimo nauttii. Mieheen on naisen halut mutta , ei koskaan toiseen naiseen eikä ryhmässä.

    • MoneltaMieheltä

      Minä suostun kun mieheni haluaa että nain muitakin.
      Olen mielelläni miesten pantavana kiihouttaa kun moni mies haluaa naida kanssani.

      • Kikkepoi

        Pääsisinkö mä paneen sua?


      • 35vAvioVaimo
        Kikkepoi kirjoitti:

        Pääsisinkö mä paneen sua?

        Mahdollisesti kysy mieheltäni.


      • Olisi mukava päästä pane sinua


      • Onko sinun ja miehesi mukana siis yleensä yksi vai useampi vieras mies?


      • Anonyymi

        Voisin myös tulla rakasteleen sua


    • VaimoaKimpassa

      Olen 37v mies ja vaimoni kanssa kävimme tutut läpi ketä vaimo haluaisi naida. Tuli esille kolme miestä joille vaimo voisi haluta antaa pillua.
      Järjestin viikonloppuna perjantaiksi yhden kaverin ja lauantaiksi toisen kaverin vaimoa kimpassa naimaan.
      Viikon päästä toiset kaksi.
      Itseäni kiinnostaa usea mies naimassa vaimoa.
      Rakastan, kunnioitan, ja luotan vaimooni olen myös ylpeä vaimostani.
      Ylpeänä myös esittelen alastonta vaimoa kavereilleni sekä valokuvista että videolta.
      Vaimolta lupaa kysyessä hän sanoi tee miten haluat.
      Vaimolla on nyt kaksi miestä jotka ovat mieleisiä ja ovat vuorotellen kolmantena sängyssämme.

    • sekolmasp

      Minä olen se kaverin vaimon valitsema kolmas ja etenkin se on tärkeää kun kaikki kolme saa tuntea olevan se keskipiste.

    • leijonakuvio

      Kirjoituksen aloittajalta haluisin kysyä että mitä sitten jos mies päättääkin että tämmönen kippajuttu loppuukin kokonaan. Jäätkö jostakin ihanasta patsi? Onhan se varmasti piristys seksielämään ja jännää tms entä jos piristys loppuukin?

      • OnnellisestiAviossa

        Olisi ikävä luopua ryhmäseksistä.
        Todennäköisesti ei lopu nämä kaverien nainnit.
        Mies haluaa jatkuvasti kavereita kanssani naimaan.
        Jos pitäisi luopua niin täytyisi muistella mennyttä 13 vuotta muitten miesten naitavana oloa (kimpassa).


    • Tutut kaverit meilläkin on mukana kimpassa.
      Vaimo on kuontevammin tutun kanssa kuin vieraan.
      Yksi kaveri on ollut mukana jo 13 vuotta säännöllisesti vähintään yksi pitkä viikonloppu kuussa.
      Käy myös joskus pikapanolla.

      • M38vKimppaseksistäPitävä

        Nuorin porukastamme on 27v.
        Jos se on lapsiinsekaantumista niin silloin olen syyllinen.


    • Minä annan ystävien naidakimpassa mieheni kanssa.
      Välillä kun tutustuu miellyttävään mieheen niin voidaan naida mutta mies myös mukana.

      • Helluneväät

        Uskis ei tiedä edes mitä pedofiili tarkoittaa, tekeekö harrastuksesi yksinkertaiseksi?


    • Olemme kaikki 30 v.
      Mieheni kavereista on nainut kanssani 9 miestä kimpassa 1 tai 2 vierasta miestä kerrallaan.
      Olen onnellisesti aviossa ja mies haluaa minun naivan myös muiden miesten kanssa.
      Pidän itseäni etuoikeutettuna kun saan vieraita miehiä luvallisesti melko usein mieheni järjestämänä.

      • Transujen-rakastaja

        Joo, ja sinulle kelpaa lähinnä vain siis transu.
        Paneeko hän myös sinua?


    • Oikein-mukavaa

      Oli Torstai kävin Vuosaaren uimahallilla.

      65V kaveri kyseli olisikos sinusta iltaseuraa mulla oli kämppä tuossa lähellä..

      Ettäkö seuraa no jaa kyllähänse mulle käy.

      Sovimme ajan ja osoitteen ok. Soitin summeria,ovi avattiin.

      Kylpytakkiin sonnustautunut mies avasi oven..

      Tuu sisään,astuin eteiseen.Mies ohjasi takkini naulakkoon.

      Olekuin kotonasi,riisuudu ja tuu peremmälle.

      Puhelimeni soi,pyysin anteeksi ja vastasin.

      Vastattuani mies tuli viereenni ollessani puhelimessa,

      käsi vaelssi ymrilleni kohden vyötäröäni ja siitä housujen etuosaan kaivaen kaluni esiin..

      Kalu siis esiin ja hän alkoi vedellä esinahkaa ees taas.

      Polvistuen eteeni ja imaisten kaluni suuhunsa aika mojovasti..

      Polveni notkahtivat varo nyt kohta lentää..


      Sanoin ja aloin tehdä naintiliikettä suuhun.

      Hän ehti sanoa annattulla mä haluun kokolastin.

      ja vain hetki tyhjensin kokolastin-

      Sun vuoro minäkin haluun imut,Huomasin kuinka hänelläkin otti eteen..

      KALU EI OLLUT ISON ISO mutta se kiihoitti teräväpäinen ns pisto kulli.

      Nam päässä herkkutippa imaisu ja maiskaus,olipas ok.

      Olemme tämänjälkeen imutelleet yhdessä paljon,kivaa

      etsimme vielä ryhmää jolla hauskaa olla vois

      • Anonyymi

        Ottaisitteko minut joskus mukaan?
        terv. porukkaanne sopiva nainen
        Ohhoj...olikin vähän vanha päivitys!:)


    • raatokärpänen

      Terve menoa.Parisuhteesi on pian mennyttä.Olette väärällä tiellä.Hyvältähän kaikki älyttömyys aluksi tuntuu mutta yhä hullummaksi menee...sodoma ja gomorra on jo täällä.Ihmiset ovat kadottamassa yhteyden itseensä ja ihmisyyteensä.Emme ole pelkkiä himokkaita eläimiä vaan IHMISIÄ.Etsitään yhä uusia perversioita että elämä tuntuisi joltakin.Rooman valtakuntakin kaatui täydelliseen moraaliseen rappioon.kUN MORAALI KATOSI TULI VÄKIVALTA JA TUHO.Ihminen mätäni sisältä moraalisesti.Miehethän näitä älyttömyyksiä aina ovat etunenässä tekemässä.

    • sateenkaarimiäs

      Eläköön pikku perversiot ja moraalittomuus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Melkein joka viikonloppu joku on mukanani vaimoani naimassa.

    • NaintiKimpassaKivempaa

      Viikonloppu meni ja naiset oli ilman housuja suurimman osan ajasta.
      Oltiin 5 miestä vaimo ja hänen tyttöystävänsä.

    • Me leikimme vaimoni kanssa seksileikkejä ja naidaan kaverien kanssa kimpassa häntä.
      Vaimo tykkää kun naimme kimpassa häntä.
      Kuten itsekin haluan vaimoani naitavan porukalla.

      • Vaikutatte-pedoilta

        Luonnehdintaanne listauksesta: "pari hakee alistuvia nuoria kidutuskammioonsa".
        Oletteko pedofiileja?


    • Minäkin olisin valmis miesporukan naitavaksi vaikka hotelli tapaaminen tai kimppasauna ekana.

      • Minäkö74

        Oisin niin valmis siihen miesporukkaan... Vaalea, 192-120-17, 44-v mies...


    • Päädyimme vaimoni kanssa kimppaseksiin aikoinaan.
      Kokeilmme parinvaihtoa ja sekä miehiä ja naisia mukaan.
      Meidän jutuksi jäi hyvä kaverini joka asuu samassa pikku kaupungissa ja näemme useasti viikossa.
      Voimme istua iltaa meillä ja käydä välillä sängyssä ja selvinpäin.
      Jos jonkkun tekee mieli voi vapaasti sanoa haluavansa.
      Yleensä ei kenenkään ole tarvinnut olla puutteessa ja vaimo saa useasti kahta miestä.

    • Kiinnostaisi tietää miten monella tuo toinen mies on bi-henkinen ja tuleeko se missään vaiheessa esiin mitenkään.

      • Anonyymi

        En ole biseksuaali. En halua seurustella miehen kanssa. Sen sijaan minua ei toinen mies sängyssä pelota lainkaan vaikka olisi ihan ehta homoseksuaali tai biseksuaali joka haluaisi mieskosketusta. En nai, enkä ime, mutta minua on imetty ihan orkkuun asti toisen miehen toimesta ja olen runkannut toista miestä. Nämä ovat tapahtuneet kolminpeleissä, eli toisen miehen kanssa kahdestaan en ole tehnyt koskaan mitään.


    • Anonyymi

      Mulla on yksi nuorempi nais kaveri joka haluaisi useampaa miestä saada ja mielelään isokullisilta miehiltä. Niitä ei tosin tunnu löytyvän kuitenkaan ainakaan täältä??

      • Anonyymi

        Mikäs on iso kulli teidän kirjoissa? Joku 20 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs on iso kulli teidän kirjoissa? Joku 20 cm

        18-20 riittää hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18-20 riittää hyvin

        Sit täällä vaan paksu normaali kulli, jotain 16cm


      • Anonyymi

        Missä päin olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet

        Pääkaupunkiseutu


      • Anonyymi kirjoitti:

        18-20 riittää hyvin

        Täällä 18 L.Uudeltamaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseutu

        Me olemme Kuopion seudulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme Kuopion seudulla

        Jos tuutte tänne suuntaan ja katsotaan millaisia miehiä olette


    • Pirkanmaalla on mies. 174/hoikka valmis kimppaan. Nicci on sp myös. Rohkeasti vaan yhteyttä ja tutustutaan.

    • Wau.. Hienoa! 😊
      Täytyy tunnustaa että olen kateellinen.
      Mieheni on antanut luvan että voin etsiä meille naisen yhden kerran mukaamme. Että minä saisin olla naisen kanssa ja mieheni vain koskisi minuun.
      Unelmani pitkään on olla kahden miehen kanssa, mutta mieheni ei sitä halua.
      Minulla oli kerran tilaisuus toteuttaa unelmani mutta kieltäydyin koska rakastan miestäni.

      Vaikea olla seksuaalinen ja korkean libidon omaava sitoutunut nainen. Mies parka. Ahdistelen häntä jatkuvasti ja nylkytän hänen jalkaansa. 😂🤣😂🤣😂

    • Anonyymi

      33v N ja 38 v hyvän näköinen pari 06 alue hakee toista paria tai naista tälle iltaa , koska meillä on miehen synttärit niin aiomme leikkiä kunnolla .
      Ei feikit
      [email protected]
      Saunotaan ja juodaan ja ..........

    • M42187/76 19 urheilinen, pks

    • Anonyymi

      PK_seudulta, 19 / 5,5 paksuus, posliini alta. Hyvä kestävyys.Paikka löytyy.

      • 38-vuotias vaimoni olisi halukas tekemään tuttavuutta ison (paksun) peniksen kanssa.


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        38-vuotias vaimoni olisi halukas tekemään tuttavuutta ison (paksun) peniksen kanssa.

        Ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä?

        Siellä missä tuhkaluukku pärisee


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        38-vuotias vaimoni olisi halukas tekemään tuttavuutta ison (paksun) peniksen kanssa.

        Akkas korvien välissä ei mene ku paksu cacca vana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä tuhkaluukku pärisee

        Sieltähän se löytyy mistä sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akkas korvien välissä ei mene ku paksu cacca vana

        Tutki ensin oma korviesi väli tiedät sen paremmin kuin toisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki ensin oma korviesi väli tiedät sen paremmin kuin toisten.

        Mitä liikkuu miehen korvien välissä kun antaa eukkonsa jaella persettä.. No ei tietenkään mitään kuin pelkkä tuulitunneli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä liikkuu miehen korvien välissä kun antaa eukkonsa jaella persettä.. No ei tietenkään mitään kuin pelkkä tuulitunneli

        No ei se ole helppoa sullakaan nyrkin ja hellan välissä.Oletkos ajatellut suurin osa noista jutuista ihan provoja.


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      287
      2596
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      95
      2050
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1437
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1278
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe