Ilman sinua nainen

jopitkääntiennyt

Tuntuu kuin missään mitä teen ei olisi mitään pointtia jos teen sen ilman sinua. Tämä kaikki tuntuu niin väärältä. Elän tällä hetkellä jarrut puoliksi pohjassa, koska en edes halua kokea mitään mahtavaa ilman sinua, haluan kokea kaiken juuri sinun kanssasi, luoda yhteisiä muistoja, rakentaa polkua jonnekin mitä emme vielä tunne. Olen tiennyt jo pitkään sinun olevan minulle se, se joku, joka saa nostettua taivaisiin ja toisaalta ajettua minut hulluksi. Puuttuva palanen kahden palasen palapelistäni. Jos vain haluat olla se ja antaa minun olla sinulle jotain samanlaista.

99

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakinhaluaisin

      Niin samanlaisia tuntemuksia täällä :)

    • IhmettelenVaan

      No mikä teitä estää toteuttamasta tuota kaikkea? Kuulostaa normaalilta parisuhteelta

      • mustavalkoiselle

        Jos toinen ei haluakaan samaa? Aloittaja selvästikin epävarma toisen tunteista häntä kohtaan.


    • Elluhalloyb

      Olenko puuttuva palanen..
      Joko palapeli alkaa olla valmis....💫🐰💋👅

      • Hjknnnnn

        Näin meidät syömässä yhdessä spagettia. Mä tosiaan tarviisin sut elämääni. Haluisin jtn ihanaa ja exoottista elämääni. Kävellä sillalla kuunvalossa


      • Elluhalloyb

        Sillalla kuunvalossa....ROMANTTISTA.♥
        Syömässä spagettia..ROMANTTISTA.💋
        Kaik...ROMANTTISTA....👍😘


      • Enainen

        Mä en syö spaghettia, se lihottaa!


      • Elluhalloyb

        Mä en lihava ...voin syödä...
        Namnam...😔🍔🍬🍰🍝🍞🍜🍚🍲🍥🍉🍇


      • Enainen kirjoitti:

        Mä en syö spaghettia, se lihottaa!

        Sivusta totean: Pasta ei lihota sen pahemmin
        kuin perunakaan.


      • Tämäselvää
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Sivusta totean: Pasta ei lihota sen pahemmin
        kuin perunakaan.

        Kyllä se lihottaa. Sisältää paljon hiilihydraatteja, jotka kehoon varastoituessaan lihottavat.


    • Nostarakasmies

      Jarrut ylös. En ole tulossa ainakaan omin voimin palstaa edemmäs.

    • Nainenmysteeri

      Haluan hetken ajatella että tämä olisi minulle, vaikka tiedän että todennäköisyys on surkean pieni... Kuulosti niin siltä, mistä unelmoin. Mitä salaa toivon sinun ajattelevan.

      Samoilla tuntemuksilla mennään täälläkin. Halaus.

      • tuntomerkkejä_

        kerro itsestäsi mysteernainen...


      • Nainenmysteeri

        Sama työpaikka.


      • jotain_keksit
        Nainenmysteeri kirjoitti:

        Sama työpaikka.

        Totta...mitäs muuta olisi...?


      • Nainenmysteeri

        En näe häntä joka päivä. Entä sinä?


      • vaikka_tarkka_pvm
        Nainenmysteeri kirjoitti:

        En näe häntä joka päivä. Entä sinä?

        Sekin osuu...milloin oletkaan nähnyt viimeksi...?


      • Nainenmysteeri

        Kerro sinä tällä kertaa vastaus. Kerron onko se oikein.


      • Mieheltä

        En ole edellinen kirjoittaja, mutta samassa tilanteessa. Näin hänet tänään.


      • Nainenmysteeri

        Minäkin näin hänet tänään... :p


      • Naiselta
        Mieheltä kirjoitti:

        En ole edellinen kirjoittaja, mutta samassa tilanteessa. Näin hänet tänään.

        Etkä nähnyt. Korkeintaan sivusilmällä. Tai sit katsoit vasta, kun poistuin sieltä. En ainakaan huomannut muuta.


      • Mieheltä
        Naiselta kirjoitti:

        Etkä nähnyt. Korkeintaan sivusilmällä. Tai sit katsoit vasta, kun poistuin sieltä. En ainakaan huomannut muuta.

        Oletko jostain vihainen, kuulostat siltä?


      • Naiselta
        Mieheltä kirjoitti:

        Oletko jostain vihainen, kuulostat siltä?

        Tyytyväinenkö mun pitäis tähän tilanteeseen olla?


      • Mieheltä
        Naiselta kirjoitti:

        Tyytyväinenkö mun pitäis tähän tilanteeseen olla?

        Olet itsekin käyttäytynyt erikoisesti viime aikoina. En enää tiedä, mitä minun pitäisi tehdä, jotta olisit tyytyväinen.
        Toisaalta tänne kirjoittaminen ei ainakaan auta asiaa, kun väärälle ihmiselle menee joka tapauksessa.


      • Naiselta
        Mieheltä kirjoitti:

        Olet itsekin käyttäytynyt erikoisesti viime aikoina. En enää tiedä, mitä minun pitäisi tehdä, jotta olisit tyytyväinen.
        Toisaalta tänne kirjoittaminen ei ainakaan auta asiaa, kun väärälle ihmiselle menee joka tapauksessa.

        Niin menee väärälle, sitä en ole kuvitellutkaan, että siihen täällä törmäisin. Enkä minä ole käyttäytynyt erikoisesti, ellei erikoista käytöstä ole normaali asioiden hoitaminen.


      • jotain_jutsakattiinkin
        Nainenmysteeri kirjoitti:

        Kerro sinä tällä kertaa vastaus. Kerron onko se oikein.

        parisen viikkoa takaperin näin hänet...


    • mikäestää

      Mitä pitäisi tapahtua, että saisit kerrotuksi hänelle tunteesi?

    • Naisenvastaus

      Huomasin itse olevani rakastunut häneen, kun elämän kohokohdat eivät enää tuntuneet miltään ilman häntä.

      • jopitkääntiennyt

        Juurikin noin, tiedän täsmälleen mistä puhut. Oikeastaan sen tajuaa jo sillä hetkellä kun jotain hienoa tapahtuu, ettei saa siitä kaikkea irti koska juuri hän ei ole sitä jakamassa. Niinä hetkinä sitä toivoo voivansa pysäyttää ajan ja jatkaa sitä hetkeä hänen kanssaan yhdessä joskus. Itsekin olen kokenut tuollaisia.


    • Eläkuinviimpvää

      Ajat sä käsijarru päällä?

    • Aikaakulunut

      Mulla on ihan samat fiilikset eräästä miehestä, mutta tuskin ajattelee samoin😕

      • YksinOon

        Paljonko aikaa kulunut? Mulla naisesta.


      • Aikaakulunut
        YksinOon kirjoitti:

        Paljonko aikaa kulunut? Mulla naisesta.

        Suunnilleen kaheksaan kuukauteen ei olla oltu yhteydessä


      • sivusta
        Aikaakulunut kirjoitti:

        Suunnilleen kaheksaan kuukauteen ei olla oltu yhteydessä

        Keväällä nähtiin viimeksi erään kanssa.. Laittaisit viestiä, olisi ihanaa kuulla susta jotain...


    • Jospa_tietäisin

      Kumpa olisitkin hän..❤
      Olisi ihanaa sanoa kasvotusten : sun oon ja samat tuntemukset on myös täällä.
      n>m

      • pakkokysäistä

        Miksi et sano tuota sille omalle miehellesi?


      • pakkokysäistä kirjoitti:

        Miksi et sano tuota sille omalle miehellesi?

        Mistä päättelit, että nimimerkillä "jospa-tietäisit" eli jt?
        on jo mies?

        Minä en kyennyt päättelemään mistään!


    • palstaharhaksi.luulen

      Uskon vasta kun kuulen. Puhu minulle!

    • Varattukysyy

      Onko jompikumpi tai molemmat varattuja?

    • tuplakoo

      Tiedän tunteen. Tuolta on minusta tuntunut jo pitkään.

    • Olisitpahän

      Sanotko jonkun pienen vihjeen? Esimerkiksi naisen sukunimen viimeisen kirjaimen tms?

      • tosin_aikamonellakin

        n on viimeinen sukunimestä...


      • Olisitpahän
        tosin_aikamonellakin kirjoitti:

        n on viimeinen sukunimestä...

        Täsmää minuun, mutta niin varmasti moneen muuhunkin.....


      • erinimimerkki
        tosin_aikamonellakin kirjoitti:

        n on viimeinen sukunimestä...

        Oletko ketjun aloittaja?


      • SotkijaSolmunen

        Ei ole.


      • jopitkääntiennyt

        En minä hänestä aio sanoa täällä vihjeitä. Laittelisin mielummin itsestäni kuin hänestä. Lupaa kysymättä ei vaan tunnu oikealta. Ihmeellistähän se olisi jos molemmat täällä satuttaisiin kaipaamaan.


      • goforit
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        En minä hänestä aio sanoa täällä vihjeitä. Laittelisin mielummin itsestäni kuin hänestä. Lupaa kysymättä ei vaan tunnu oikealta. Ihmeellistähän se olisi jos molemmat täällä satuttaisiin kaipaamaan.

        No kerro sitten. Vai vedätätlö meitä vaan tässä?


      • jopitkääntiennyt

        Tuossa alempana kerron. Oikea jos lukisi niin varmasti tunnistaisi jo näistä kaikesta itsensä ja jos olisi samanlaisia tunteita niin kertoisi minulle. Muiden ei tarvitsekaan tunnistaa.


    • kerrojotain

      Aloittaja kerro jokin vihje kenestä puhut, vaikka toki on häviävän pieni se mahdollisuus että kaivattusi lukisi täällä tämän tekstisi ja tunnistaisi sinut.
      Mutta suosittelen yrittämään kuitenkin, ainakin olet sitten yrittänyt tosissasi.

      • jopitkääntiennyt

        On tässä tosissaan jo yritettykin, mutta ehkä ihmisen ei aina kuulu saada sitä mitä haluaa, ei vaikka kuinka kovasti haluaisikin. Tuo aloitus kuitenkin kertoo mitä minä ajattelen.


      • Ihmetteleväkulkija
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        On tässä tosissaan jo yritettykin, mutta ehkä ihmisen ei aina kuulu saada sitä mitä haluaa, ei vaikka kuinka kovasti haluaisikin. Tuo aloitus kuitenkin kertoo mitä minä ajattelen.

        Kyllä kuuluu saada sen, minkä haluaa. Mikä on sukunimesi viimeinen kirjain? Ja kaupunkisi viimeinen kirjain.


      • jopitkääntiennyt

        Minun on hyvin vaikea kuvitella hänen tulevan tänne kaipauksensa perässä. Ehkä meistä kahdesta hänen on helpompi kuvitella minun avaavan itseäni tänne, kuin minun häntä. Tosiaan täällä toisiinsa törmääminen olisi kuin pieni ihme.


      • kokemusta_on_
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        Minun on hyvin vaikea kuvitella hänen tulevan tänne kaipauksensa perässä. Ehkä meistä kahdesta hänen on helpompi kuvitella minun avaavan itseäni tänne, kuin minun häntä. Tosiaan täällä toisiinsa törmääminen olisi kuin pieni ihme.

        Ei se mitään auta vaikka täälläkin törmäis, jos molemmilta ei löydy rohkeutta edistää asioita.


      • Mitämitämitämitä
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        Minun on hyvin vaikea kuvitella hänen tulevan tänne kaipauksensa perässä. Ehkä meistä kahdesta hänen on helpompi kuvitella minun avaavan itseäni tänne, kuin minun häntä. Tosiaan täällä toisiinsa törmääminen olisi kuin pieni ihme.

        Mitä vatun vedätystä, trolliko ole?Ei kerrota toisesta, eikä itsestä. Vai nainenko oletkin.


      • jopitkääntiennyt

        Mies olen ja kirjoitan täällä ajatuksistani, tunteistani ja ikävästäni, mitä varten tämä palstakin siis on olemassa.


      • Mikäsiinäonniinvaikeaa
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        Mies olen ja kirjoitan täällä ajatuksistani, tunteistani ja ikävästäni, mitä varten tämä palstakin siis on olemassa.

        Minkä vuoksi et kykene lähestymään kyseistä ihmistä todellisessa elämässä? Vai palstarakkaudestako vain haaveilet?


      • jopitkääntiennyt

        Olen minä kertonut hänelle tunteeni. En noilla sanoilla mitä aloituksessa kirjoitin. Mutta hän tietää, että minä haluaisin olla hänen kanssaan. Me olimmekin yhdessä jo jonkin aikaa. Nyt en tiedä tunteeko minua kohtaan enää mitään niin en voi kertoa noita hänelle.


    • enpelaapelejä

      Taas palapelien kokoaja viesteineen täällä. Epämääräinen hyypiö, kokoile sä vaan sitä palapeliäs ihan yksinäs.

    • sanatlämmittivät

      Aivan ihana olisi kuulla nuo sanat omalta ihastukselta. Mun sydämeni olisi täysin sula tuollaisen jälkeen. Asiaa tietenkin auttaa kun olen niin ihastunut ollut jo jonkin aikaa.

      • jopitkääntiennyt

        :/ Hänkin oli minuun ihastunut. Päädyimmekin yhteen. Mutta hän taisi kadottaa sen tunteen. Minäkin olin häneen ihastunut ja minullakin se ihastuksen tunne katosi ja tilalle tuli paljon voimakkaammat tunteet häntä kohtaan...


    • Snaisenmiete

      Juuri tuota minäkin haluaisin olla yhdelle miehelle.......jos hän vaan huolisi minut

      • kysymyssulleSnainen

        Onko sanonut ettei huolisi sinua?


      • SnaisenTunnustus

        No ei kai ole suoraan sitä sanonut, mutta meidän molempien käytös on ihan sekopäistä touhua tällä hetkellä!!


      • Yönjatkottänne
        SnaisenTunnustus kirjoitti:

        No ei kai ole suoraan sitä sanonut, mutta meidän molempien käytös on ihan sekopäistä touhua tällä hetkellä!!

        Oletko ikinä kysellyt eksiltä, miten hän on käyttäytynyt suhteissaan? Ehkä se hänen käytöksensä saa sinutkin sekopäiseksi, oletko yhtään ajatellut asioita siitä näkökulmasta?


      • Sinut_kyllä_ottaisin

        mutta Sinä nainen et taida huolia Sitä miestä kuitenkaan...niin muistelisin...


    • Töissänähdään

      Samanlaisia tuntemuksia. Kyllä mä yritän kannustaa vaikka se ajoittain on aika hajottavaa ittelle. Mutta olet sen ansainnut.
      Haleja ☺

      • jopitkääntiennyt

        Kyseessä ei siis ole työpaikkajuttu. Ei liity työhön mitenkään.


    • myötäelän

      Tuo on kamala tunne. Olen elänyt samanlaisessa tilanteessa joskus aiemmin. Jos ette päädy yhteen niin siihen auttaa ainoastaan aika.

      • jopitkääntiennyt

        Tiedän tuon. Ajan eteneminenkin turhauttaa kun haluaisin viettää sitä hänen kanssaan.


    • Lunta_pilvet_syytää

      Tuohon en voi lisätä mitään enempää, se on tunne tällä hetkellä ja on ollut jo pari vuotta. Kaikki mitä kirjoitit on totta ja se yhteenkuuluvuuden tunne ei vaan katoa, vaikka aikaa kuluukin. Meillä oli kaikki niin, kuin olisimme kuuluneet yhteen, sitten "hän", jostakin syystä vain luovutti. Olisi voinut avautua ja kertoa omasta tilanteestaan, niin minulla ei olisi niin vaikeaa jatkaa elämääni miettien, että jotakin jäi kesken...

    • Ihmettäodotellessa

      Samanlaisia tunteita siis tuntuu tuntevan moni muukin kuin minä... Sekä miehet että naiset.

      Itse "kärsin" niistä, se tekee elämisestä kovin raskasta aika ajoin. Tunsin ja luulin löytäneeni vihdoinkin sen ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla, joka tuntee samoin. Erehdyin jopa kertomaan sen hänelle. Ikävöin ja päätän joka päivä unohtaa, kunnes nään/näämme ja kaikki päätökset katoaa mielestä. Haluaisin edes tietää miksi hän painoi jarrut pohjaan? Pelosta omia tunteitaan kohtaan? Vai jostain ihan muusta syystä?

      Tiedänhän minä ei me täällä törmätä, mutta aina voi haaveilla...

      • sivustakysyn

        Ikävöitkö miestä vai naista? Eli kummin päin tilanteessasi?


      • jopitkääntiennyt

        Minun tilanteessani nainen painoi jarrut pohjaan koska hänellä on sitoutumiskammo, aivan sanasta sanaan.


      • voisikoolla

        Hän painoi jarrut pohjaan koska palasi takaisin vaimonsa luokse.


    • Ihmettäodotellessa

      Miestä ikävöin...

      • elämänriskit

        Ihastuminen/rakastuminen sisältää aina riskejä ja silti me hölmöt antaudumme niille alttiiksi kerta toisensa jälkeen.


      • envaanymmärrä

        Miksi sinä et ota häneen yhteyttä?


      • sisälukutaitoa
        envaanymmärrä kirjoitti:

        Miksi sinä et ota häneen yhteyttä?

        Tuossa ylempänä "Ihmettäodotellessa"-nimimerkki kertoo että se oli mies joka iski jarrut pohjaan....... siksi. Ei ole helppoa ottaa yhteyttä jos toinen selvästi haluaa olla hiljaa.


      • Ihmettäodotellessa

        Ei ole varattu mies. Ärsyttää, kun ei pysty olemaan ajattelematta ja ihmettelemättä, mistä kiikastaa. Ehkä tämä ajan kanssa menee ohi...toivottavasti.


      • kysäisensinulta
        Ihmettäodotellessa kirjoitti:

        Ei ole varattu mies. Ärsyttää, kun ei pysty olemaan ajattelematta ja ihmettelemättä, mistä kiikastaa. Ehkä tämä ajan kanssa menee ohi...toivottavasti.

        Sinäkö olisit halunnut siirtyä suhteessa seuraavalle tasolle, eteenpäin?


      • jopitkääntiennyt
        Ihmettäodotellessa kirjoitti:

        Ei ole varattu mies. Ärsyttää, kun ei pysty olemaan ajattelematta ja ihmettelemättä, mistä kiikastaa. Ehkä tämä ajan kanssa menee ohi...toivottavasti.

        Annat mielummin mennä ohi kuin että otat häneen yhteyttä?


    • Samiksiiollaan

      Juu niin minäkin haluaisin.

      • jopitkääntiennyt

        Vaikka sanonta kuuluukin että: "Älä ota sitä, jonka kanssa pystyt elämään, vaan ota se, jota ilman et pysty" niin eipä sitä aina itse ole se, joka tuon valinnan tekee. Melko koville on ottanut viime aikoina. Hän mielessä joka asiasta. Tsemiä samikselle sinne missä ikinä oletkin!


      • Kummanperään

        Onko sinulla nainen vai mies kiikarissa?


      • jopitkääntiennyt
        Kummanperään kirjoitti:

        Onko sinulla nainen vai mies kiikarissa?

        Naista kaipaan.


    • Ovatko tässä nyt kyseessä palstalla aiemminkin esiintyneet
      Petri ja Satu K.?

      Olitte jo yhdessä, mutta nainen pakeni sitoutumiskammon vuoksi.
      Näinhän sinä nimimerkki "jopitkääntiennyt" kirjoitit?

      • jopitkääntiennyt

        Ei ole kyseessä Petri ja Satu :)
        Aivan eri ihmiset kyseessä. En ole meistä kirjoittanut kuin tässä kuussa vasta ensimmäisen kerran.


      • Syitävoiollamoniakin
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        Ei ole kyseessä Petri ja Satu :)
        Aivan eri ihmiset kyseessä. En ole meistä kirjoittanut kuin tässä kuussa vasta ensimmäisen kerran.

        Oletko ikinä kysynyt mistä kaivattusi sitoutumiskammo johtuu? Onko huonoja kokemuksia edellisistä suhteistaan vai pelkääkö hän sinun ominaisuuksia vai omiaan ettette tulisi toimeen, vai mikä muu on esteenä?


      • jopitkääntiennyt
        Syitävoiollamoniakin kirjoitti:

        Oletko ikinä kysynyt mistä kaivattusi sitoutumiskammo johtuu? Onko huonoja kokemuksia edellisistä suhteistaan vai pelkääkö hän sinun ominaisuuksia vai omiaan ettette tulisi toimeen, vai mikä muu on esteenä?

        En tiedä onko minussa vika vai säikähtikö loppujen lopuksi omia tunteitaan. Tällä hetkellä en voi sitä alkaa häneltä utelemaan kun välit sen verran etääntyneet ettemme juttele tuollaisia tai paljoa muutakaan. Kaikki merkit olemassa, että hänellä jo uusi menossa :/


      • Syitävoiollamoniakin
        jopitkääntiennyt kirjoitti:

        En tiedä onko minussa vika vai säikähtikö loppujen lopuksi omia tunteitaan. Tällä hetkellä en voi sitä alkaa häneltä utelemaan kun välit sen verran etääntyneet ettemme juttele tuollaisia tai paljoa muutakaan. Kaikki merkit olemassa, että hänellä jo uusi menossa :/

        Mistä merkeistä päättelet, että hänellä on uusi menossa? Monikin sitoutumiskammoinen voi elellä ihan itsekseen.


      • jopitkääntiennyt
        Syitävoiollamoniakin kirjoitti:

        Mistä merkeistä päättelet, että hänellä on uusi menossa? Monikin sitoutumiskammoinen voi elellä ihan itsekseen.

        Satuin kuulemaan jotain sellaiselta ihmiseltä, jolla ei ole mitään syytä valehdella minulle. Melko järkeenkäypää on myös että hänellä uusi ja siksikin minä taidan olla totaalisen sivuuntyönnetty mielestä ja sydämestä.


      • jopitkääntiennyt kirjoitti:

        Satuin kuulemaan jotain sellaiselta ihmiseltä, jolla ei ole mitään syytä valehdella minulle. Melko järkeenkäypää on myös että hänellä uusi ja siksikin minä taidan olla totaalisen sivuuntyönnetty mielestä ja sydämestä.

        "jolla ei ole mitään syytä valehdella minulle..."

        Ihmiset ovat aina niin kärkkäitä TIETÄMÄÄN muiden asioita. Minutkin nähtiin VIIME TALVENA liikkumassa "uuden tumman miehen kanssa" autolla. Se vain, että tämä mies oli ja on veljeni.

        Hyvä nimimerkki "Jopitkääntiennyt", et sinä voi ratkaista itsellesi tärkeitä IHMISSUHDEASIOITA pelkkien kuulopuheiden varassa. Sinun täytyy vain olla vähän "tökerö",
        ja ottaa tähän ex-naisystävääsi yhteyttä. Kysy suoraan häneltä, oliko sitoutumiskammo valkoinen valhe naisen puolelta. Kysy onko hänellä jo uusi miesystävä, jonka kanssa HÄN KOKEE VIIHTYVÄNSÄ sinua paremmin.

        Jos kerran olette aiemmin seurustelleet, ja hän on vasta vähän aikaa sitten jättänyt sinut sitoutumiskammoonsa vedoten, minusta sinulla on oikeus tietää, valehdeltiinko sinulle.
        (Olisi kyllä ollut reilumpaa, että hän olisi kertonut suoraan, jos koki, ettet ole HÄNELLE oikea ELÄMÄNKUMPPANI.)


    • Seitsenäinen

      Ei saa olla läheisriippuvainen.

      • jopitkääntiennyt

        Ja en sitä olekaan.


    • hetivastausta

      Oih. Missä päin tilanteesi on??

      • jopitkääntiennyt

        Suomineidon lantion korkeudella ollaan.


    • aloittajalletämä

      Oletko ottanut huomioon sen että sitä toista voi pelottaa noin voimakkaat tunteet?

      • yritän_olla_vaiteliaampi

        Miksi se pelottaa jos minä/hän olen sinuun vahvasti ihastunut...en minä sinua väkisin ota enkä käsiksi käy...en sentään mikään pervo ole vaikka tänne kirjoittelenkin sinulle...


      • jopitkääntiennyt

        Saattaa olla että pelottaa. Voi myös olla hänen tunteet minua kohtaan totaalisen kadonneet. Tällä hetkellä en enää tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe