Leopardigekon jauheet ja wetbox

leopardigekkoaetsin

Olen ostamassa leopardigekkoa mutta minulla on ongelma mistä saisin wetboxin ja jauheita ja voisitteko vastata linkillä ja jos tiedätte mikä jauhe sopisi leopardigekolle

1

447

Vastaukset

• Wetboxin voit taiteilla ihan mistä tahansa kannellisesta boksista, johon voit leikata gekon mentävän aukon. Kai niitä joitain valmiitakin on, mutta mitäpä sitä turhaan maksamaan hirveitä summia kun mikä tahansa pakasterasiakin ajaa saman asian.

Jos vitamiini- ja kalsiumlisää tarkoitat jauheella, niin lampsipa lemmikkieläinliikkeeseen ja kerro mihin tarkoitukseen jauhetta kaipaat, niin eiköhän käteesi tyrkätä oikeanlainen purkki. Myös gekon myyjä/kasvattaja kertoo varmasti mielellään mitä valmistetta gekko on siihen asti saanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      226
      3882
    2. Japanilaiset eivät loukkaannu Geisha suklaasta

hysteeriset vihervasemmistolaiset loukkaantuivat heidän sijastaan. Tubettaja tarttui Fazerin Geisha-kohuun: Keskustelkaa meidän japanilaisten kanssa
      Maailman menoa
      161
      3566
    3. Martinako tämän sopan keitti itse?

Luin että Martina oli vaihtanut päivää sovitusta silloin, eilen kun Isabellaa kuvattiin Hangossa. Isben ei pitänyt tulla sinä päivänä sinne kun Sofia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1305
    4. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      172
      1121