Olen lähdössä pian Sveitsiin Cerniin(kiitos lukiokurssin). Olen 17 vuotias eli Sveitsissä alkoholia (viiniä ja olutta) saan vapaasti juoda, sillä siellä näiden alkoholijuomien ikäraja on 16 v.
Suunnittelin että toisin sieltä tuliaisiksi muutaman pullon viiniä ystävilleni. Matkan taitan lentokoneessa ja pohdin onko todennäköistä että pullot huomataan ruumaan menevässä laukussa, ja vaikka huomattaisiin, mitä siitä voi seurata?
Onko muilla kokemuksia alkoholin "salakuljettamisesta" lentokoneessa alaikäisenä?
Sveitsistä Suomeen alkoholia.
5
1330
Vastaukset
- JosHuonoTuuri
Pullot otetaan pois pienen oheissakon kera - ei muuta. Sakkokin voi jäädä pois jos kyse on pullosta tai parista. Sillä ei ole merkitystä tuleeko juomat omaan käyttöön vai "ystäville".
- Tuomitkaa_mua_hiljaa
Onko tämä kiinnijääminen sitten todennäköistä?
- Hhhhhhhhhhhu
Kannattaa myös huomioida lentoyhtiöiden painorajoitukset. Sveitsi ei mun muistaakseni kuulu myöskään euhun joten sieltä on tuontirajoitukset jotka löydät tullin sivuilta. Kun olet maassa varmasti yli 20h voit tuoda jotain.
- JokoThai
Paha sanoa kun en ole Tullissa töissä, joko jää tai sitten ei. Käsittääkseni ovat keskittäneet resursseja enemmän huumevalvontaa....
- setoinenalaikänenyee
Tuo mullekki viinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627