Olen lähdössä pian Sveitsiin Cerniin(kiitos lukiokurssin). Olen 17 vuotias eli Sveitsissä alkoholia (viiniä ja olutta) saan vapaasti juoda, sillä siellä näiden alkoholijuomien ikäraja on 16 v.
Suunnittelin että toisin sieltä tuliaisiksi muutaman pullon viiniä ystävilleni. Matkan taitan lentokoneessa ja pohdin onko todennäköistä että pullot huomataan ruumaan menevässä laukussa, ja vaikka huomattaisiin, mitä siitä voi seurata?
Onko muilla kokemuksia alkoholin "salakuljettamisesta" lentokoneessa alaikäisenä?
Sveitsistä Suomeen alkoholia.
5
1380
Vastaukset
- JosHuonoTuuri
Pullot otetaan pois pienen oheissakon kera - ei muuta. Sakkokin voi jäädä pois jos kyse on pullosta tai parista. Sillä ei ole merkitystä tuleeko juomat omaan käyttöön vai "ystäville".
- Tuomitkaa_mua_hiljaa
Onko tämä kiinnijääminen sitten todennäköistä?
- Hhhhhhhhhhhu
Kannattaa myös huomioida lentoyhtiöiden painorajoitukset. Sveitsi ei mun muistaakseni kuulu myöskään euhun joten sieltä on tuontirajoitukset jotka löydät tullin sivuilta. Kun olet maassa varmasti yli 20h voit tuoda jotain.
- JokoThai
Paha sanoa kun en ole Tullissa töissä, joko jää tai sitten ei. Käsittääkseni ovat keskittäneet resursseja enemmän huumevalvontaa....
- setoinenalaikänenyee
Tuo mullekki viinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495617Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071778- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998