Jotenkin tuntuis niin hyvältä kun nainen rikkois mun tavaroita esim.. talloo korkkareilla jotain rikki esim.. puhelimen, tv, dvd, valokuvii yms.. tai istuu jonkun esineen päälle sillain et se hajoo. tai jollakin mulla tavalla. Se siinä viehättäs vielä kun se sanois nyt lähti tämä ja tämä tykkäät tai et niin katos nyt hajoo! Onko tollasii naisii olemessa mitkä tykkäis tehä jotain tollasia asijoita?
Tykkään kun nainen rikkoo mun tavaroita.
4
326
Vastaukset
Kiva kulla,että joku muukin tykkää tuollaisesta.Mulla samanlainen viehätys,että kaunis nainen astuu tai istuu mun tavaroita murskaksi.Kaiken parasta,jos muka vahingossa...uups,mikä rusahti...
- Bdibk
Kai noi teidän fantasiat päättyy niin, että lopulta teidän kieli on ihan pillumehussa kun ootte nuollu pari orgasmia ja terska on muijan perseessä tms. Tarviihan noissa jutuissa olla lopulta se kliimaksi ja lopputulema.
- not.4.every1
Naiset, jos Amigastani tai Pleikkareistani löytyy yksikin naarmu, se on korvausvelvollisuus ja ulos samantien!
- Bdibk
Juu vakavat jutut sikseen. Ei kulttuurihistoriallisesti arvokkaita historiallisia asiota noihik leikkeihin mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693