Tyhmät ihmiset syyllistyvät pahoinvoinnin ylläpitämiseen.
Hulluinta tässä on se, että uskovaiset auttavat näitä tyhmiä ihmisiä.
miksi jumala loi tyhmät ihmiset
13
107
Vastaukset
- Voihanvitalis
1Moos.5:1 Tämä on Aadamin sukuluettelo. Kun Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi. Siis tyhmyys, peritty Jumalalta.
- kirkko_on_syöpää
Keitä nämä asioiden parantajat ja kehittäjät sitten ovat, ei ainakaan kirkon väkeä.
Jumala ei luonut ketään tyhmäksi, vaan ihmiset itse valitsivat tyhmyyden laiminlyömällä Jumalan antamat elämänohjeet.
Lisääntyminen ja maan täyttäminen yhdistettynä tehokkaaseen terveydenhoitoon on kyllä tyhmää.
Korkean lapsikuolleisuuden pitäisi älykkäästi antaa pitää huolta perhesuunnittelusta.- HouseMD
Jaa, sinä sitten olet laiminlyönyt niitä ihan kunnolla...
LANKEEMUS
Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
- Pelko
- Jumalan/totuuden pakoilu
- Syyllisyyden ulkoistaminen
- Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)
Genesis:
3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."
VÄKIVALTA
Lankeemuksen jälkeen veli tappoi veljen. Sama touhu jatkuu. Sodat ovat pohjimmiltaan veljessotia.
TOIVO
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.- vanha-auto
höps
yurki1000jc kirjoitti:
Miks plagioit mua ?
TarviitREGGGEETÄ :) :) :):D:D:D aika hyvä :D:D:D
- Faktatässäolehyvä
Oikea näkökulma avaajan ongelmaanon tämä:
Jumala loi ihmisen ja antoi lukutaitoiselle ihmiselle onnelliseen elämään johtavan oppaan,kuten kaikki hyvin tiedämme.
--Mutta koska ateistievokit pilkkaavat tuota opaskirjaa kaiken päivää ja sössivät oman elämänsä ja toistenkin elämän piloille monin tavoin niin eikös se ole silloin niin etä pahat ihmiset tekevät itse itsestään pahoja.
Niin että laitteen takuu ei korvaa jos laitetta on käytetty ohjekirjan vastaisesti. Ei siinä silloin auta syyttää tuotteen valmistajaa kuten sinä teet, hölmö.
Saarn. 7. 10 (7:30) Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.- Fiksu.Kreationisti1
Ateistievokit eivät kuulu palstan aihepiiriin. Olet ateistihomoevokkitrolli.
Ilmoitettu poistoon. - Puhdasmaaonhyvä
Fiksu.Kreationisti1 kirjoitti:
Ateistievokit eivät kuulu palstan aihepiiriin. Olet ateistihomoevokkitrolli.
Ilmoitettu poistoon.Ateistievokit eivät kuulu maapallolle. Ilmoitettu poistoon.
- IhanVaanSiksi
Siksi, että ilman tyhmiä ihmisiä jumalalla ei olisi juuri ollenkaan palvojia! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050