Mistähän mahtaa löytyä mukavalle parille ni nainen.mies 46 ja nainen 54. Viihtyy korkokengissä/pitseissä.vinkkejä kiitos...
mistä löytyy nainen parille
7
166
Vastaukset
- jan451
Tuntuukin olevan kesseliä porukkaa täällä.
- papu.kaija.säkättää
"Keskustelet" papukaijan kanssa. Siltä tulee aina vastauksena rääkäisy POLLY TAHTOO KAUHAN KRÄÄK KRÄÄK PIRIHORO pienin muutoksin riippumatta siitä mitä sille kirjoitat. Opi ohittamaan papukaijan säkätykset vastaamatta niihin, kuten muutkin palstan käyttäjät tekevät.
Jos katsot aiempia keskusteluita niin ne ovat täynnä poistettujen viestien jälkiä. Ne ovat papukaijan aiempia säkätyksiä.
- ttttttkkkk
Kannattsisko mennä lääkäriin heh.....
- Hkh63
Mikä ihme ääliö taas kommentoi. Ja kauhaa tarjoo. Vetäs itellee kun kerran tietää miltä tuntuu. Taitaa ihan vääräl sivustolla olla ..
- papu.kaija.säkättää
Papukaija yrittää pilata keskustelut siten, että kaikki muuttuisi sen kanssa käytäväksi riitelyksi. Mitä enemmän sitä kommentoitte ja sille vastaatte sitä paremmin se onnistuu tavoitteessaan.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi riidellä papukaijan kanssa? Jättäkää se yksin räkättämään. Jos jotakin haluatte sen suhteen tehdä niin ilmiantakaa sen viestit asiattomina. Ylläpito sitten siivoaa ne pois noin vuorokauden kuluessa.
- jan46
Onko pareilla kokemuksia kolmen kimppasta ..mies ja kaksi naista..
- leikopeut
Vaatii mieskuntoa. Ja sitä ettei nainen tule mustasukkaiseksi tai ala verrata itseään siihen vierailevaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174