Paljon? Vai puhutko totta?
Valehteletko kuinka
15
219
Vastaukset
- Oletkonainen
Oletko mies vai nainen?
En valehtele koskaa.🤞
- Aikapaljon
Niin että korvat heiluu.
- vastaaitsekin
Mikä on tupakkamerkkisi?
Minulla on Prince, prince of cigarettes. - Eiepäselvää
En, koska en saavuta sillä mitään.
- Elluhalloyb
En oikeestaan valhettele koskaan....😈😇
- Nojoojustniin
Emävale 😂
- Elluhalloyb
Sinä en minä....
Ethän tunne...🤗🤗🤗👅👅
- selväse
Koko ajan ja kaikille. Kuten nytkin.
- Cmmglglc
Todella paljon valehtelin enneb, tiedostan ongelman ja olen alkanut päästä sitä eroon. Nykyään valehtelen onneksi aika harvoin
En valehtele, sillä totuuden muistaa aina, mutta valehdellessa se kierre vaan jatkuu, sillä valehdellessaan ei muista kenelle mitäkin on valehdellut.
- Häpeäkseni
Tunnustan valehdelleeni itselleni ja puolisolleni rakastavani häntä, vaikka oikeasti minä en välitä hänestä pätkän vertaa. Vituttaa koko akka. Yksin olisi paljon helpompaa.
- Mikäestää
eroamasta? Lapset, taloudellinen tilanne, vai miksi roikut kun on paha olla?
- kuka_mut_huolisi
Mikäestää kirjoitti:
eroamasta? Lapset, taloudellinen tilanne, vai miksi roikut kun on paha olla?
sanoppas se...itsekkään tiedä...
- Suosittelenn
kuka_mut_huolisi kirjoitti:
sanoppas se...itsekkään tiedä...
Paljon parempi on elää yksin kuin huonossa suhteessa. Yksinoloa ei tarvitse pelätä, itsenäinen ihminen ei pelkää olla yksin, hän tietää pärjäävänsä ja muut ihmiset elämässä on vain sitä ekstraa, josta voi tulla se kumppani siihen rinnalle, jonka kanssa elämäänsä jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862