Montaa naista olet

himonussijanviikset

pannut ilman kumia, eli paljaalla? Itse yritin muistella ja pääsin lukuun 46, voi olla että on enemmän, nuorempana tuli kortsun kanssa jyystettyä varmaan toista mokomaa, mut niitä en viittiny muistella. Nykyisin en suostu kumin kanssa suhraamaan. Niinkuin jope kummelissa eräässä sketsissä tokas: arkahan se on, joka ei paljaalla työskentele.

14

636

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 76v. enoo käyttän kumiloita eiole sukupuoli tauteja ollut.Että tällälailla

• KerroEtTurvatontaSeksiä

Toivottavasti kerrot kaikille seksikumppaneillesi että et edellistenkään kanssa käyttänyt kumia. Riskin saa kukin ottaa omalla kohdallaan mutta riskin aiheuttaminen toiselle siitä kertomatta ei ole kovin reilua.

• himonussijanviikset

En tasan kerro, mua ei kiinnosta kuin omien tarpeiden tyydyttäminen, nainen on olemassa vain siksi että mies saa naida, muuta käyttöä tai tarvetta moiselle otukselle en ole löytänyt. Kun siemenet on lentäneet, akka voi pakata kimpsunsa ja suksia huitsin kuuseen.

• se_jotapanit_ilman_kumia

Kysykää vaan, montaako miestä oon pannu ilman kortsuu, ei oo tauteja, öhö öhö :D

• DrGummi

Kirjoittajana ilmeisesti se A.I.Virtasen vähemmän tunnettu veli H.I.V...

• Meisseli-setä

PERSEPANO ON PARASTA PALJAALLA!

• N42v

Noin 25-30 miestä avioliittoni aikana.
      Mies ollut aina mukana ja kaikki muutamaa miestä lukuun ottamatta ovat naineet paljaalla.

• N40paljaalla

Olen 40 nainen ja 26 vuotta pantu paljaalla muutamaa kertaa lukuunottamatta koska kumin käytöstä tulee allergiaa! Miehiä vieraillut p....ssa muutama ( kymmen) eikä koskaan tauteja eli hyvin menee!

• masa60v

Olen mies ja käyttänyt aika vähän kumia. Olen käynyt pariskunnan luona jonka mies on antanut vieraiden panna naistaan. En käyttänyt kumia ja ei ollut käyttänyt se joka rouvaa oli käyttänyt autoajelulla aamulla. kävin kyllä silloin varoajan jälkeen testeissä. kaikki ok. olen nyt 60 v.mies

• Paksua_lastia_80

Olen mies. Paljaalla nainut paljon. Naisten määrä 17 (jokaista pilluun, 12 peppuun), kaikkia siis paljaalla.
      Testeissä tasaisin välein ja terveenä olen pysynyt.
      Kumppanilta aina kysynyt terveyttä myös. (Ymmärrän, että ei se pelkkä kysyminen riitä. Vastata voi mitä tykkää.)
      Omalla kohdallani siis varmaan onneakin matkassa.

• No ainakin 2:ta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2950
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2547
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1413
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1221
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      873
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe