Montaa naista olet

himonussijanviikset

pannut ilman kumia, eli paljaalla? Itse yritin muistella ja pääsin lukuun 46, voi olla että on enemmän, nuorempana tuli kortsun kanssa jyystettyä varmaan toista mokomaa, mut niitä en viittiny muistella. Nykyisin en suostu kumin kanssa suhraamaan. Niinkuin jope kummelissa eräässä sketsissä tokas: arkahan se on, joka ei paljaalla työskentele.

14

662

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 76v. enoo käyttän kumiloita eiole sukupuoli tauteja ollut.Että tällälailla

• KerroEtTurvatontaSeksiä

Toivottavasti kerrot kaikille seksikumppaneillesi että et edellistenkään kanssa käyttänyt kumia. Riskin saa kukin ottaa omalla kohdallaan mutta riskin aiheuttaminen toiselle siitä kertomatta ei ole kovin reilua.

• himonussijanviikset

En tasan kerro, mua ei kiinnosta kuin omien tarpeiden tyydyttäminen, nainen on olemassa vain siksi että mies saa naida, muuta käyttöä tai tarvetta moiselle otukselle en ole löytänyt. Kun siemenet on lentäneet, akka voi pakata kimpsunsa ja suksia huitsin kuuseen.

• se_jotapanit_ilman_kumia

Kysykää vaan, montaako miestä oon pannu ilman kortsuu, ei oo tauteja, öhö öhö :D

• DrGummi

Kirjoittajana ilmeisesti se A.I.Virtasen vähemmän tunnettu veli H.I.V...

• Meisseli-setä

PERSEPANO ON PARASTA PALJAALLA!

• N42v

Noin 25-30 miestä avioliittoni aikana.
      Mies ollut aina mukana ja kaikki muutamaa miestä lukuun ottamatta ovat naineet paljaalla.

• N40paljaalla

Olen 40 nainen ja 26 vuotta pantu paljaalla muutamaa kertaa lukuunottamatta koska kumin käytöstä tulee allergiaa! Miehiä vieraillut p....ssa muutama ( kymmen) eikä koskaan tauteja eli hyvin menee!

• masa60v

Olen mies ja käyttänyt aika vähän kumia. Olen käynyt pariskunnan luona jonka mies on antanut vieraiden panna naistaan. En käyttänyt kumia ja ei ollut käyttänyt se joka rouvaa oli käyttänyt autoajelulla aamulla. kävin kyllä silloin varoajan jälkeen testeissä. kaikki ok. olen nyt 60 v.mies

• Paksua_lastia_80

Olen mies. Paljaalla nainut paljon. Naisten määrä 17 (jokaista pilluun, 12 peppuun), kaikkia siis paljaalla.
      Testeissä tasaisin välein ja terveenä olen pysynyt.
      Kumppanilta aina kysynyt terveyttä myös. (Ymmärrän, että ei se pelkkä kysyminen riitä. Vastata voi mitä tykkää.)
      Omalla kohdallani siis varmaan onneakin matkassa.

• No ainakin 2:ta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1204
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe