Aito avioliitto ry:n Syysjuhla 2017

ticotiko

Aito avioliitto ry:n Syysjuhlaan 2017 Kangasala-talossa oli lippuja myynnissä muistaakseni 20-35 euroa/lippu, kunnes ilmoitettiin että syysjuhlan pitopaikka muuttuu. Pitopaikka muuttui Emmaus-puistoon Tampereelle (huom. varmaan ilmainen tila) ja tilaisuus muuttui samalla ilmaiseksi.

Olisi kiva tietää, miten tuo syysjuhla Puisto Emmauksessa Tampereella sujui ja mahtuivatko kaikki osallistujat Emmauksen tiloihin. Toistaiseksi ainoa ulkopuolisille jaettu tieto ko. tilaisuudesta on Aito avioliitto ry:n puheenjohtajan, Susanna Koivulan, yhdistyksen nettisivuille julkaisema "Puheeni syysjuhlassa" -päivitys, joka sekin on otteita ko. puheesta.

Olikohan tilaisuudessa tuhansia, satoja tai edes kymmeniä osallistujia? Yhdistyshän uskottelee olevansa varsinainen kansanliike. Yhtäkään kuvaa tilaisuudesta ei (yllättäen) ole.

12

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parikymmentä oli vaivautunut paikalle, jonkun mukaan ja ehkä osa odotti ilmaista ruokaa.

      • Toivottavasti ilmainen ruokatarjoilu edes oli hyvä.


      • ticotiko kirjoitti:

        Toivottavasti ilmainen ruokatarjoilu edes oli hyvä.

        Sikäli mikäli sitä edes oli saatavilla. Hengenravintoa oli, veikkaan.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Sikäli mikäli sitä edes oli saatavilla. Hengenravintoa oli, veikkaan.

        Totta. Voi olla, ettei Aa ry:llä ollut varaa tarjota mitään.


      • ticotiko kirjoitti:

        Totta. Voi olla, ettei Aa ry:llä ollut varaa tarjota mitään.

        Ehkä ne tarjosi toisilleen kahvit. Kun ensin ilmoitetaan mahtipontisesti iso paikka ja pääsymaksu ja sitten se vaihtuikin eli pieni paikka ilmaiseksi, niin täytyy olettaa, ettei tuonne pääsystä kukaan halunnut maksaa.

        Nolo juttu Aa:lle... tai sille mitä siitä on jäljellä.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Ehkä ne tarjosi toisilleen kahvit. Kun ensin ilmoitetaan mahtipontisesti iso paikka ja pääsymaksu ja sitten se vaihtuikin eli pieni paikka ilmaiseksi, niin täytyy olettaa, ettei tuonne pääsystä kukaan halunnut maksaa.

        Nolo juttu Aa:lle... tai sille mitä siitä on jäljellä.

        Ehkäpä ne maistelivat uutta Tom of Finland -kahvia ja niin ettei kukaan vaan nää 🤖


      • Aku-.Ankka kirjoitti:

        Ehkäpä ne maistelivat uutta Tom of Finland -kahvia ja niin ettei kukaan vaan nää 🤖

        Mahdollisesti ja netin kera.


    • Hyvin hiljaista on ollut tuosta "suurjuhlasta"...

      • 2015-syysjuhlasta löytyy kuvia.

        Sen jälkeen ei ole ainuttakaan kuvaa 2016- ja 2017-syysjuhlista.
        Väen vähyydestä johtuva kuvauskielto lienee ollut?

        2016-heillä oli vielä "Super-viikonloppu" ja Mark Regnerus eduskunnassa ja syysjuhlien päävieraana.
        Mark Regneruksen juttuja mainostettiin kovasti ennen viikonloppua.
        Vierailuista en ole löytänyt ainuttakaan kuvaa tai juttua.

        Ehkäpä Mark Regnerus ei käynyt Suomessa lainkaan.


      • Pe.ku kirjoitti:

        2015-syysjuhlasta löytyy kuvia.

        Sen jälkeen ei ole ainuttakaan kuvaa 2016- ja 2017-syysjuhlista.
        Väen vähyydestä johtuva kuvauskielto lienee ollut?

        2016-heillä oli vielä "Super-viikonloppu" ja Mark Regnerus eduskunnassa ja syysjuhlien päävieraana.
        Mark Regneruksen juttuja mainostettiin kovasti ennen viikonloppua.
        Vierailuista en ole löytänyt ainuttakaan kuvaa tai juttua.

        Ehkäpä Mark Regnerus ei käynyt Suomessa lainkaan.

        Olen huomannut kyllä ettei noista ole kuvia. Sitten itketään, kun ketään toimittajaa ei kiinosta tehdä noista mitään juttuja?

        Kyllähän siitä syntyy epäilyksiä, että totuus saattaa olla sen verran kurja, ettei sitä haluta tuoda esiin?


      • mummomuori kirjoitti:

        Olen huomannut kyllä ettei noista ole kuvia. Sitten itketään, kun ketään toimittajaa ei kiinosta tehdä noista mitään juttuja?

        Kyllähän siitä syntyy epäilyksiä, että totuus saattaa olla sen verran kurja, ettei sitä haluta tuoda esiin?

        "Olen huomannut kyllä ettei noista ole kuvia. Sitten itketään, kun ketään toimittajaa ei kiinosta tehdä noista mitään juttuja? "

        Juu, AA:n yksi perustajista, KD-poliitikko Saastamoinen valitti kaikkien merkittävien medioiden päätoimittajille, pääministeri Sipilälle ja Julkisen sanan neuvostoon.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Olen huomannut kyllä ettei noista ole kuvia. Sitten itketään, kun ketään toimittajaa ei kiinosta tehdä noista mitään juttuja? "

        Juu, AA:n yksi perustajista, KD-poliitikko Saastamoinen valitti kaikkien merkittävien medioiden päätoimittajille, pääministeri Sipilälle ja Julkisen sanan neuvostoon.

        Aivan, sitä olenkin kommentoinut toisessa ketjussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe