Onko jotain nettilompakkoa, sovellusta tms. mihin voisi siirtää rahaa ja maksaa laskuja sieltä? Esim. jos omistaa bitcoineja verottajan tiemättä niistä, ja haluaa maksaa laskuja niillä, niin ei voi suoraan btc maksaa vaan jonkun välikäden kautta. Samoin jos haluaa ulosoton ulottumattomissa pitää varoja ja maksaa laskuja sieltä niin onko tähän jotain sivustoa tai appia?
Tai voiko käteisellä maksaa vielä jossain laskuja?
Laskujen maksaminen
runkki
1
163
Vastaukset
- BamcaBanana
On paikka: R-Kioski. Vain jos pankkiviivakoodi, niin onnistuu. Halvinta on käteisellä maksaa.
https://www.r-kioski.fi/palvelut/maksaminen/
Henkilökortti / Passi tarvitaan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751