Lieksan työvoimapula todellinen

mulkkaks

Lieksan työvoimapula työttömät työkyvöttömiä

Lieksan lehden lapussa oli työttömyystilasto syyskuu yli 800 ja yli 100 vaikeati sairasta työtöntä te-toimistossa on paljon työkyvöttömiä työnhakijoita miksi maksetaan työttömyysturvaa vaikeasti sairaille . työkyvötön työtön pitäisi siirtää toimeentulotuelle jos ei kykene tekemään töitä . Aktiivimalli tulee käyttöön 2018 mitenkä sairaille käy työttömyysturva leikkautuu tai lakkautetaan kokonaan elui useampi työtön joutuu toimeentulotuelle. kansaneläke pitäisi maksaa iästä riippumatta eläketuelle pääsee kun kriteerinä on korkea ikä vaikka kaikilla kuusikymppisillä ei ole työrajoitteita

14

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppanaukko

Työvalmentajan paikka avoinna perustetaan työttömille valmennustalo vaikka Rauhalan kiinteistöille Merilänhotelli on työttömille hyvä paikka aktivoitua saavat hoitoa, kuntoilua liikuntasalit käytössä

• LLAKKAW

pääsevät pötköttelemään kuuluu aktivointitoimenpiteisiin VALMENNUSTALO tai HOIVATALO tarpeellinen

• Kurrelio

Jos ihminen on työkyvytön hänelle kuluu työkyvyttömyyseläke. Jos hän kykenee töihin, aina parempi, mutta pilipali"kuntouttava työtoiminta" ei kyllä auta heitä mihinkään. Jos työvoiman tarvetta on, työnantajan sopii ilmoittaa siitä työnvälityksen tai vaikka paikallislehden kautta., ja myös miettiä että mitä TES:iä hommaan sovelletaan. Työstä on maksettava palkka.

• vilpillä.elintaso.ylös

Pitäähän eläkkeet ja korvaukset maksaa? Mksetaanhan maataloustuetkin ja isojen johtajien ylimääräiset eläkkeetkin, saati kansanedustajien sopeutumiseläkkeet, vaikka tekevät samaanaikaan työtä!
      Aina kannattaa vilppi ja veronkierto suomessa, eli ottaa vaan etuja ja rahaa sieltä mistä saa, ei se ole väärin!

• pazkaapazkaa
    • vilpillä.elintaso.ylös

Sitä suuremmalla syyllä sairaat eläkkeelle, ja lisää työtä niille jotka jaksaa tehdä!

• Jumamitätolloja

Taas vässykät täällä itkee kun ei koko elämää saa olla toisten elätettävänä.Hirveä uhraus jos pohjasakkaa patistetaan kerran kymmeneen vuoteen kutomaan sukkaa.Lääkärin pestejäkö pitäisi tarjota?

• pazkaapazkaa

Lieksassa pitkäaikaistyöttömyys on Suomen korkein.

• jshjygadsfxhjxhj

Valelääkärin homma ei olisi hullumpi? Voisi suvakeille määrätä sellaiset lääkkeet että niistä tulisi zombeja!

• varmootietoo

Suomen korkein pitkäaikaistyöttömyys täällä joten ei todellakaan ole pulaa työvoimasta.

• mulkkaksasksko

Työttömättivät miksi niin ei ymmräärrä lotto potti miljoonaa työttömättömättömättömät miksi ei anneta olla vaan ja juoda, minä seko pääpää Työttömättivät miksi niin ei ymmräärrä lotto potti miljoonaa työttömättömättömättömät miksi ei anneta olla vaan ja juoda, minä seko pääpää Työttömättivät miksi niin ei ymmräärrä lotto potti miljoonaa työttömättömättömättömät miksi ei anneta olla vaan ja juoda, minä seko pääpää Työttömättivät miksi niin ei ymmräärrä lotto potti miljoonaa työttömättömättömättömät miksi ei anneta olla vaan ja juoda, minä seko pääpää Työttömättivät miksi niin ei ymmräärrä lotto potti miljoonaa työttömättömättömättömät miksi ei anneta olla vaan ja juoda, minä seko pääpää Työttömättivät miksi niin ei ymmräärrä lotto potti miljoonaa työttömättömättömättömät miksi ei anneta olla vaan ja juoda, minä seko pääpää päläpääti miksi muksu maksoiksse

• Olen pannut merkille, että moni ihminen suorastaan "romahtaa" joutuessa työttömäksi, varsinkin varttuneemmat.
      Nuorilta taas menee toivo tulevasta, ja valtaa "ihan sama " tunne kaikessa.

• Uutisissa oli että seuraavaksi tekoäly vie työpaikat noin 10000 suomalaiselta. Ja silti työttömiä kohdellaan kuin työttömyys olisi heidän oma vikansa.

• tositapaus

Joo, minäkin kuulin kun kerran yksi työttömäksi joutuva vanha sanoi " Nyt mie romahan"!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe