Chrysler club

ccoffani

Mihin katosi Chrysler club of finland? Menin sivuille ja oli ihan oudon näköistä. oli siellä aihealueet ym, mutta sisään en päässyt kirjautumaan. Meni johonkin tapatalk kirjautumiseen ja siihen ei käyttäjätunnus ja salasana kelvanneet. Mistään ei löytynyt linkkiä, jossa olisi voinut ylläpidolle laittaa postia.

Apuva

3

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rysleristi
      • kasiton

        Mul on neon pääseekö sillä krysler jengiin?


      • Neonparempi

        Mullakin-99.2000v. malli K-moottorin muunnoksella,3-alueinen automaatti kun 4-ei kestä kun moottori on Dodgen Mopar ja antaa liikaa voimaa aina /Tuulilasi 1999 Crysler Neon koeajo. eli pääset molempiin jengeihin Dodgen-Cryslerin jotka sama asia.Tervetuloa ja pyydä kaverisikin jos vain on vaikka haaveessa. Neon vihje lisää automaatille oma vaihteisto öljy"syyläri"ei mene sekaisin sen vuoksi että jäähdyttimen sisällä oleva öljy on kauhistus koska olematon on se putki siellä jonka pitäisi vaihteiston paine kestää(folio prööriksi nimitetty) ja laita syylärin pinta Kylmänä HOT-rajalle ei pala kansipahvi. seuraa kannen rajaa ja paisunta säiliötä niin ymmärrät,kansi kuumuu nopeammin mitä neste paisuu ja alkaa jäähdyttää. Olen purkanut Neonin osiin ja poistanut kaikki epävarmuus tekijät jotka aiheutti vanhalle moottorille tuon huonon maineen ,,joko sulla on mones kansipahvi. minä vastaan ei ole Cryslerin moottori eikä tehtaan jäljiltä,enemmän palstallatietäviä ihmisiä,minä vaan kokeilujen pohjalta olen pitänyt auton kovassakin ajossa kunnossa,ps.kyllä menee yli 200km/h.Isot pojat kertoi enhän minä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe