Toipuva holisti

radiokanava

Nyt on useempi kuukaus tullu ilman viinaa. Päivät on ollu aika semmosia et makoilee, syö jotain, käy röökillä, sitten ryhmässä, kirjastossa lukemassa jotain jne...

Tjaa mutta tulipa mieleeni yks päivä kun siinä sohvalla makasin ja oli sellanen musakanava missä tulee näitä suomalaisia ikivihreitä. Tää on auki telkkarissa taitaa silleen yötä päivää. Mä en tommosta musaa oo kuunnellu, siinä kolahti ne biisit ehkä jotain 10 tai 15 putkeen mitä niitä tuli. Täytyy olla jotenkin yksinäinen jos tommosta kanavaa kuuntelee tai tommostaa musaa. Ja Alkoholismi on melko yksinäisten sairaus. Tai siinä kohtaa ollaan jo melko yksin jääneitä kun se on jo sitä holismia. Mä olin tuskaillu tilannettani aika kovastikin mutta funtsin sitten että suomen täytyy olla täynnä mun kaltasia kun on tämmönen kanava ja tehdään tällasta musaa. Joka vitun biisi vois yhtä hyvin kertoo viinan juonnista.

3

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riekko55

      Kylläpä ne entiset ikivihreät laulajat taisivat usemmiten olla ottopoikia ja tyttöjä, varsinkin miehet. Kuolo korjasi ennen aikojaan, harva älysi lopettaa.

    • TuoVaatiiFyrkkaa

      Millä elät/tulet toimeen?

      • radiokanava

        Syön puuroo neljästi päivässä. Ei kauheesti maksa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe