Onko kukaan kokenut tätä? Eli siis ihminen ajattelee olevansa kuollut tai tuntee, ettei ole olemassa ollenkaan. Musta nimittäin tuntuu että maailma ei ole totta enkä minä ole olemassa. Oikeastaan mitään ei ole olemassa.
cotardin oireyhtymä
4
1640
Vastaukset
- varmaanskitsoa
Voi olla myös skitsofreeninen deluusio.
- jotakinon
Tai ns.annihilaatioahdistusta
- Anonyymi
hei! täällä teini-ikäinen tyttö joka kärsii kyseisestä oireyhtymästä. minulla se ilmenee jatkuvana tunteena niinkuin olisin iki-unessa ja kaikki olisi vaan mielikuvituksen tuotetta. tämän siis laukaisi kannabiksen yliannostus nuorempana. en suosittele. tosi outo ja epämiellyttävä olo kokoajan enkä aina muista syödä/juoda yms.
- Anonyymi
Joku häiriöhän tuo on, diagnoosista en tiedä.
Muistan kun itse aikoinaan makasin koomassa teholla neljä viikkoa ja sieltä herättyäni sitten oli muutaman kerran outoja ajatuksia, ne tosin kait johtuivat vielä siinä vaiheessa vaikuttavista lääkkeistä.
Kerran ajattelin että jos mä kuolinkin siellä teholla ja elämä niinkuin muka jatkuu. Se oli hetken ajatus.
Tosin kauan sitten sairastin useammankin psykoosin ja silloin oli tuollaista epätodellista ulkopuolista tunnetta.
Mulle myös jotkut psyykelääkkeet tekivät olon että ollako vai eikö olla. Eli sellainen
epätodellinen olo jatkuvasti.
Toivuttuani psykoosijutuista ja lääkityksistä irti ei ole sellaisia olotiloja enää ollut.
Tiedän myös että vaikeampi unettomuus voi aiheuttaa samanlaista oloa, kun alkaa olla liian väsynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078