Miehen haaveilu

en ollut pitkään aikaan runkannut, viikko edellisestä kerrasta, sekin semmoinen hätäinen heitto...nyt eukko lähti lasten kans pois ja oli aikaa hieroa.
Vessaan housut jalkoihin ja kevyt haara-asento...pieni muna on ajeltu, sileä ja kova ja kassit roikkuu paljaina hieman heiluen...tukeva ote munasta ja mielikuvitus liikkumaan...Ensin normaalia nais-fantasiaa, pillun nuolemista, paljasta vittua jne...mutta sitten ajatukset harhautuu taas siihen vanhan miehen isoon kyrpään, josta joka päivä haaveilen...
Mietin kuinka paksu, iso kulli soutaa suussani, tökkii kurkkuani, täyttäen suuni. Sylki liukastaa varren, terska limainen kiimasta...vanhan miehen hiljainen huohotus korvissa..kyrpäni kovenee, tahti kiihtyy...Alan miettiä tuota vanhaa miestä naimassa suutani, pallit hakaten leukaani. Hän pitää päästäni kiinni, nussii koska vaimo ei enää anna..maistan kiiman, tunnen oman kyrpäni kovettuvan, katson kuinka siemeneni lennähtää pönttöön, samalla kun haaveissani saan runsaan, paksun lastin nieltäväkseni jälleen kerran.....kuivaan kaluni vessapaperiin ja jatkan elokuvan katselua...

13

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jullleees

      Itsestäskö kirjoitat vanha mies

      • Niin haaveilen vanhasta miehesta, itse olen 46v


      • ukmmyös
        ukkomjkl kirjoitti:

        Niin haaveilen vanhasta miehesta, itse olen 46v

        haaveilen myös vanhemmasta kullista.olen hiukan nuorempi sinua.eilen viimeks saunassa sain katsella kaverin isoa vanhaa kyrpää.tosin tämä kaverini tahtois antaa naiselleni tätä jätti kulliansa


    • siemenet

      Mulla samat haaveilut......NYTKIN RUNKKAAN....lavuaariin !!!!!!!!!!!!!!!

    • jullleees

      Itääkö hyvin sun siemenet lavuaaris ?

    • laatuaikaamies

      Minun haaveilu lähtee siitä kun vaimo lähtee risteilylle ja saan hänen tietämättä viettää omaa laatuaikaa kotona. Ensin riisun alasti ja puen mustat stay-up sukat, pujotan hänen ranne renkaat penisrenkaaksi ja korvakorut peniksen varteen jotka menee terskan yli palanmatkaa peniksen kärkeen. Puen hänen minihameen ja sringit myöskin onneksi hänellä on vielä säästössä teiniaikaset läpinäkyvät rintsikat jotka sopivat sopivasti minun tissien kokoon. Otan myöskin hänen läpinäkyvän pitsisen paitapuseron joka on seksikäs lyhyt jolloin napa näkyy. Menen peilin eteen ja meikkaan kulmakarvat ja laitan huulipunaa. Myöskin lakkaan kynnet hänen sopivalla punaisella lakalla. Lainaan hänen seksi saappaat joissa on korkeat korot. Laitan kameran jalustalle ja annan kameran laukaista itse muutamia kuvia. Lisään ne seksisivuille. Vietän näin ja nautin tässä asussa iltaa kotona ja tiedän että naapuri talosta minua seurataan. Olen käynyt kyseisessä asunnossa ja tiedän että siellä on sinkku mies jolla on kaukoputki ja käyn parvekkeella tupakalla ja jätän verhot auki. Lopuksi asetan itseni sohvalle ja alan runkkaamaan itseäni katsellen samalla ottamiani kuvia. Lopuksi työnnän vaimon sauvaa peppuun ja nautin koska uskon että minua katsotaan ja lisäksi menen cahtti sivuille ja laitan camin auki eikä siinä kauvan kun saan sauvaa työntämällä orgasmin koskematta penistäni

      • Vaimontyttöpoika

        Just minun mieleinen "haaveilu", eikä vain pelkkä haaveilu, vaan olen saanut kokeakin vähän samanlaista. Vaimo juoksee risteilyllä usein nuorempien miesten naitavana ja hänen palattuaan saan vetää oman kaluni pikkarien lahkeesta ja mennä liukkaille... Uuuh. Pelkkä ajatuskin jo ntaa nostoa.


      • huhhuhhuhhuhhuh

        Hyi saatana! Toivottavasti vaimo saa tietää touhuistanne ja jättää tuollaisen irstaan vanhan runkkaripaskan!


    • värimies

      minkä väristä sun siemenet ovat

    • eenokkiakka

      eihän täällä muuta kirjoteta kun pelkkää paskaaa hahhahhhhaa

      • Ei kai näitä ole pakko lukea? Kummasti tuntuu kiinnostavan...mulle kyl kelpais vanha mies jota imeä!


    • Onko Jyväskylässä? Tai kirjoitteluseuraa kauempaakin ?

    • Nuorijannu

      Lisäilkää snäpissä sextane jos haluutte ihailla nuorta ja kiimaista kullia

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe