Työllisyyden hoito otettiin pois ammattilaisilta, jälki on sen mukaista, kiitos tyhjästä työvoimayhdistys
Paltamossa Kainuun korkein työttömyysprosentti
3
598
Vastaukset
- rahastumeininki
Mitä Paltamossa on tehty työllisyyden hoitamiseksi v.2008 jälkeen
- suutarinlkalaa
Meinasin kuolla nauruun kun luin että Paltamolle muidenkin luuserikuntien työllisyyden hoito. Anne Huotari perusti firman että sai laskutettua kymmeniä tuhansia Paltamon kunnalta ilman että kansanedustajan eläke pieneni, silloisen työtä kaikille hankkeen toimihenkilöiksi palkattiin niin erikoista väkeä ettei yhtään pysyvää työpaikkaa tullut Paltamoon. Kulut miljoonia euroja. Nyt tämä sama paikallislehtykäisen kuvissa naama punaisena poseeraava sakki hoitaa työllisyyttä paitsi paltamolla niin muissakin kainuun kunnissa :D ei hyvää päivää :D :D :D :D
- Kolmas-sukupolvi
Sen verran oma rotunsa on paltamolaisuus, että en ihmettele työttömyys prosenttia ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272171
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2761866Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4571678- 1601649
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva271643Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141509Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861119Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava2911061- 93999
Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j14988