Miten teillä on kasvanut kohdunpohjan korkeus eli se sf- mitta? Onko mitattu mistä rv saakka? Utelen vaan, et onko masut kestäneet käyrillä vai onko käyrät menneet täysin uusiksi:)
Kohdunpohjan korkeus
5
7303
Vastaukset
- tuplien äiti
siis olivat seuraavat:
rv22 24cm
rv24 28cm
rv29 36cm
rv33 39cm
rv35 42cm
eli viimesin mitta ei edes mahtunut äitiyskortin taulukkoon... - kaksosten äiti
oli viikolla 33 6 38cm. Muullon sitä ei mitattukaan..
- Tavallinen raskaus
...ei mitattu?? Kaikillahan sitä mitataan noin 22 rv:stä lähtien ja joka ainoalla neuvola käynnillä.
- Bambi
Tavallinen raskaus kirjoitti:
...ei mitattu?? Kaikillahan sitä mitataan noin 22 rv:stä lähtien ja joka ainoalla neuvola käynnillä.
Itseltäni mitattiin kohdunpohjan korkeus jo raskausviikolla 17 1 ja tulokseksi saatiin 19,5cm. Aikaiseen mittaukseen tosin vaikutti se että odotan kaksosia ja olen muutenkin aina ollut laiha ja sirorakenteinen ja nyt maha on jo aivan valtava...
- Eliksiir
Heips Paksukaiset!
Aloitimme mittaukset
rv 19 3 19
23 2 23
27 1 27
30 2 33
itse en nähnyt aihettaa paniikkiin, mutta terv.hoitaja pisti heti läheteen ultraan. Sama henkilö lähetti sokerirasitukseen ja se oli OK. En näe siinä mitään pahaa jos vauveli haluakin vähä isomman uimahallin (kuulemma lapsivettä on runsaasti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284