Moikka, Mitä maksaa leidiboy yöksi ja onko kovaa kyytiä luvassa jos olen ns. ajettavana?
Leidiboy ja minä
11
875
Vastaukset
Hei siellä
Niin tai näin mutta älä pihtaile. Panosta laatuun ja ulkonäköön jos kerran haluat.- ThainAviomiesOrginal10
Itse menen aina kontilleen sänkyyn ja sanon ajurille että tee mitä haluat ja kovaa
- SenseiOriginal
Hyvä Maija 9 minuuttia tänään, eilen 3 minuuttia.
Ajattele, ajattele, mutta niinhän sinä teetkin. - maalarinteippi
Teippaan aina ennen juhlallista aktia kivespallit vatsaan , ei ole tiellä. paras teippi on maalarinteippi. ei tartu karvoihin.
- AiKASEppÄ---Lä
Moicca aloittaja pallero. Leidiboi maksaa 300Thb- rajattomasti Thb..Riippuu kuka ostaa, sama naisissa. Kovaa kyytiä on luvassa, jos partnerin ulkonäkö ja olemus viehättää, tällä tarkoitan ostajan lisäksi myös, että ostettavaa seuralaista kiinnostaa oikeasti yhtyminen ostajan kanssa. Katso peiliin ja kerro itsellesi, mihin kohtaan itseäsi rakastuisit itse?.... Ole itsellesi rehellinen. Mieti sen jälkeen, miksi joku tyttö rakastuisi sinuun, kun et itsekkään löydä itsestäsi mitään, mikä silmääsi miellyttää. Mun naiset yleensä squirttaa, mutta se ei ole automaattista eli ei tarkoita, että sinun naisesi squirttaisi.
- HeikkiHarma
kierot ja pervot leidipoikinen ryppynarumiehet: pysykää siellä Pattayalla vaan älkääkö tulko takaisin Suomeen koskaan. säästämme sosiaalkuluissakin kyn pysytte siellä kontillanne.
- aika-astuauloskaapistasi
Heikki mehän käymme, kuten sinäkin Hua Hinissä, miksi et astu rohkeasti kaapista ulos.
- KuumottavaKimmo
Onnistuuko Pattayan leidipoikien kanssa suolityhjennys?
- QuioteEstraadilleTule
Kysy Don Quiotelta, se käyttää nykyään nimimerkkiä Vuodesta 2010 kun ei ole joku muu, tai koillisessa kissan synttäreillä muovituoleja kantamassa.
- Ajuri-68
Walkling streetiltä koko yö alk.3kb,soi baareista 2kb 500 barfine,tosin en kyllä välittänyt tingata yhtään...usemmiten itte suosin ST (1-2kb),niin saa kunnon yö unet,että jaksaa taas temmeltää seuraavana yönäkin,tosin lipsahduksiakin sattuu....
Myös lb.alley Soi6/1 on ikisuosikkikohde.Lb.t alkaa päivystää keskipäivästä myöhään yöhön ,st. 1kb yläkerran pornahtava panohuone 300b(kaikki vieraillut huoneet olivat siistiä).Monet ovat valmiit ajohommiin,jos annat luvan ja kyyti kovaa tarvittaessa,sopimusjuttu sekin,kaikki eivät halua ajaa,'naisia' kun ovat... - 53NumBaIl
Kodinhoitajani otti hatkat kun sille ahneelle lutkalle ei riittänyt riisipussi plus 20 bahtia päivässä, niin meni hermot täysin... Karkasi Pattayalle pentele... resuperse... no.. sillä oli aika pieni munakin joten ei se niin sitten harmittanut... sinne vaan muiden resuperseiden joukkoon...
Kostoksi pokasin Hiltonin nurkalta mustan miehen... vein sen resuperseen kotiini... sanoin sille jo tuulikaapissa että "oi sinä sysimusta yön Adonis.. rakkauden lähettiläs.. Tee minulle se minkä musta mies parhaiten osaa.."
..se resuperse hakkas mut ja vei stereot.. :( Mä en luota enää ihmisiin. Siksi mulla on koira..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486