Kärkkäinen Oy

Kärkkkkäinen

Kärkkäiseltä en tilaa enään yhtikäs mitään. Taitaa osua koko homma omaan nilkkaan.

86

14655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dcvfgb

      Tilaan aina silloin, kun Kärkkäiseltä löytyy sitä, mitä tarvitsen sopivaan hintaan. Siis niin kuin tähänkin asti. Kärkkäisellä on nopea toimitus ja tavarat ovat olleet sitä, mitä on pitänytkin. Varastosaldot ovat lisäksi pitäneet paikkansa päinvastoin kuin monessa muussa suomalaisessa nettikaupassa. Monet nettikaupat eivät edes ilmoita reaaliaikaisia varastosaldoja.

      • Toimiii_

        Toimiva verkkokauppa ja nopeat toimitukset

        HUOM: En ole kyseisen kaupan työntekijä. Vaan asiakas!


      • Kilpailutuskannattaa

        Oli miten oli, ennen kuin tilaa Kärkkäiseltä, kannattaa tsekata ja verrata hinnat myös muihin kauppoihin.
        Olen Kärkkäisen pitkäaikainen nettiasiakas, mutta silti teen hintavertailun, koska huomasin että kärkkäisen hinnat ovat nousseet jopa tuntuvasti.
        Krääsää ja tilpehööriä sieltä saa edullisesti, mutta esimerkiksi elektroniikassa on hinta heilahteluja vakavastikin. Siinä voi säästää kun tilaa muualta.
        Parina viime vuotena olen tilannut kärkkäiseltä enää käyttötavaroita mitä tarvitsen mökkeillessä.
        Kyllä, varastosaldot pitää ja toimitukset on nopeita, tuotteet hyvin pakattuja.


    • kiitos.ei

      Asun alueella, jonne on jo vuosikausia jaettu Kauppa-Suomi -lehteä ja sen edeltäjää Magneettimediaa. Ao. kaupan markkinointi ja oudot jutut kyseisissä lehdissä on jo vuosikausia herättänyt sellaisia fiiliksiä, että jo hyvän aikaa ennen tätä viimeisintä kohua jossa Kärkkäinen itse oli päätynyt hesarin artikkeleihinkin, olin päättänyt olla käyttämättä periaatteellisista syistä hänen yhtiönsä palveluja.
      Ja Kärkkäinen sai kunnian olla se ihan ensimmäinen kaupan alan yritys, jota olen päättänyt välttää.

      • Tutustunpa_asiaan

        Tämän kohun vaikutuksesta olen kiinnostunut Kärkkäisestä ja saatan ryhtyä asiakkaaksi. Jos HS ja vasemmistovihreät jahtaavat jotakuta, minut löytää vastapuolelta.


      • hesariko.aina.väärässä
        Tutustunpa_asiaan kirjoitti:

        Tämän kohun vaikutuksesta olen kiinnostunut Kärkkäisestä ja saatan ryhtyä asiakkaaksi. Jos HS ja vasemmistovihreät jahtaavat jotakuta, minut löytää vastapuolelta.

        Tällä logiikalla juttusarja Hesarissa jostakusta sarjamurhaajasta olisikin sitten varmaankin mielenkiintoista seurattavaa; Hyvä jätkähän sen täytyy olla, kun siitä noin negatiivissävytteisesti valtamedia kirjoittelee?

        Pienemmän, alistetun tai jollain tapaa syrjityn puolella oleminen on inhimillistä ja täysin suotavaa, mutta eiköhän kansanryhmää vastaan kiihottamisesta tuomion saaneella ole syynsäkin olla vähän suurennuslasin alla.


      • Tutustunpa_asiaan
        hesariko.aina.väärässä kirjoitti:

        Tällä logiikalla juttusarja Hesarissa jostakusta sarjamurhaajasta olisikin sitten varmaankin mielenkiintoista seurattavaa; Hyvä jätkähän sen täytyy olla, kun siitä noin negatiivissävytteisesti valtamedia kirjoittelee?

        Pienemmän, alistetun tai jollain tapaa syrjityn puolella oleminen on inhimillistä ja täysin suotavaa, mutta eiköhän kansanryhmää vastaan kiihottamisesta tuomion saaneella ole syynsäkin olla vähän suurennuslasin alla.

        Nykyisen mielivallan aikana tuollainen tuomio on kansalaisen kunnia. Ihan niinkuin sakko poliisin vastustamisesta jossain Koijärvellä on vihreissä piireissä.


      • PS.PS.PS

        Taitaa asia olla pelkästään se, että HS:ssa on jollain päässä vikaa.
        Kärkkäinen julistautui laittoman maahanmuuton vastustajaksi ja lähti selvittämään minkä vuoksi tällaista on esiintynyt. Vain idiootti puolustaa täysin avoimia rajoja.
        Juha on vanhanajan täysijärkinen mies. Jos asuisin esim. Lahdessa, ostaisin useamminkin hänen tavaratalostaan.
        Pari kertaa on tullut ostettua hänen verkkokaupastaan. Eräs laatutuote oli selkeästi halvempi Kärkkäisellä kuin K-raudassa. Sinnekin olisi kai tuote pitänyt erikseen tilata. Oli hieman harvinainen tavara kyseessä, mutta japanilainen laatutuote.


      • fgsdrfgmbh

        Minä taas löysin Kärkkäisen poliittisten öyhöttäjien takia, ja jatkossa tulen kyllä käyttämään kyseistä puljua ahkerasti.

        Mikään ei ole nautinnollisempaa kuin pistää kapuloita rattaisiin poliittisten öyhöttäjien boikoteille, oli sitten kyse natsinasuista tai suvakkipelleistä.


      • Anonyymi
        PS.PS.PS kirjoitti:

        Taitaa asia olla pelkästään se, että HS:ssa on jollain päässä vikaa.
        Kärkkäinen julistautui laittoman maahanmuuton vastustajaksi ja lähti selvittämään minkä vuoksi tällaista on esiintynyt. Vain idiootti puolustaa täysin avoimia rajoja.
        Juha on vanhanajan täysijärkinen mies. Jos asuisin esim. Lahdessa, ostaisin useamminkin hänen tavaratalostaan.
        Pari kertaa on tullut ostettua hänen verkkokaupastaan. Eräs laatutuote oli selkeästi halvempi Kärkkäisellä kuin K-raudassa. Sinnekin olisi kai tuote pitänyt erikseen tilata. Oli hieman harvinainen tavara kyseessä, mutta japanilainen laatutuote.

        Kärkkäinen kaikkea muuta kuin täysjärkinen.,ainakin puheiden perusteella Makia vaateketju sanoutui irti kärkkäisen liiketoimista,samoin Finlayson. Kärkkäinen levittää valheita. Magneetti lehti roskalehti,siinä jutut täyttä valhetta.Kartan kärkkäisen kaupaa,en ole käynyt siellä enkä käykään.


    • lisaliinu

      Mutta siellä myytiin pallivahaa !!!!

      • SenTakiaEtTilaaSieltä

        No niin kuule myydään mulletoi.comissa ja muutamassa muussa verkkokaupassa.


    • kärkkiäinen

      Onko tämä firma vielä velkasaneerauksessa?

      • kiitos.ei

        Jos luotamme Wikipediaan - ja miksemme luottaisi - velkasaneeraus jatkuu vielä vuosia.

        Yhtiö tekee siis tulosta jättämällä velvoitteitaan hoitamatta. Sitähän velkojen leikkaaminen tarkoittaa, luotottajat eivät saa rahojaan takaisin koska yrittäjän bisnes ei ole kannattavaa.

        Vaihtoehtona konkurssi, jossa luotottajat eivät saa sitäkään vähää - sellaista on riskiluototus.


    • enannamanipuloidaitseäni

      minua ei kanssa lööpit kiinnosta. Kaikki tiedämme että uutisointi on yhtä poliittista peliä. Koskee joka ikistä uutista.

      Kärkkäiseltä olen tilannut useamman kerran ja kivijalassakin vieraillut. Eipä ole moittimisen sijaan. Olen jopa säästänyt rahaakin.

      • kiitos.ei

        Näinhän se menee jossei välitä etiikasta tai moraalista tuon taivaallista.

        Hintahan ratkaisee yleensäkin valinnat valtaosalla kuluttajista, vaikka tavarantuottaja / -myyjä käyttäisiä lapsiorjia työvoimana tai raiskaisi naisia firman takahuoneessa.
        Jos "pikkuisen" asiaa kärjistää.


      • Paatso

        Mua ei kiinnosta politikointi. Ko henkilöllä on kyllä pointtinsa välillä. Ei tämä suomi mikään maailman sodiasliluukku ole


    • kilpailukiristyy
    • Jalmar1987

      Kärkkäinen muokkaa negatiivisia arvosteluja, ostin tuotteen joka oli täysi susi. Kärkkäinen ei ota takaisin. Olen tehnyt arvostelun jo kolmesti kyseisestä tuotteesta mutta kärkkäinen sensuroi sen...

    • Yksi ongelma Kärkkäisen toimintamallissa on se, ettei verkkokaupan tilauksia voi (muiden toimijoiden tapaan) noutaa ilmaiseksi oman paikkakunnan myymälästä. Asiasta on annettu palautetta jo kauan sitten. Varastosaldokin usein heittää ja/tai päivittyy turhan suurella viiveellä. Hintataso ja valikoima taas ovat todella kilpailukykyiset.

      • jdgfhfgf

        "Hintataso ja valikoima taas ovat todella kilpailukykyiset. "

        Sen verran kilpailukykyiset, että tasan kerran olen sieltä jotain tilannut. Toimitusajasta päätellen Kärkkäisen varastolla on töissä etanoita. Sunnuntaina tilattu, varastossa oleva tavara saatiin postiin torstaina, ja perillä se oli vasta seuraavana maanantaina.

        Tuon kokoisessa putiikissa nettitilausten pitäisi lähteä liikkeelle viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta (parhaat laittavat samana päivänä, jos tilauksen tekee esim. ennen klo 14).


      • Tuorein omakohtainen esimerkki: SteelSeries QcK hiirimatto. Kärkkäinen 11,90e , Verkkokauppa.com 17,90e. Verkkokauppa.comin atk valikoima on tietenkin aivan eri tasoa, mutta "todennäköisesti aina halvempi" ei aina päde.


      • Anonyymi
        jdgfhfgf kirjoitti:

        "Hintataso ja valikoima taas ovat todella kilpailukykyiset. "

        Sen verran kilpailukykyiset, että tasan kerran olen sieltä jotain tilannut. Toimitusajasta päätellen Kärkkäisen varastolla on töissä etanoita. Sunnuntaina tilattu, varastossa oleva tavara saatiin postiin torstaina, ja perillä se oli vasta seuraavana maanantaina.

        Tuon kokoisessa putiikissa nettitilausten pitäisi lähteä liikkeelle viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta (parhaat laittavat samana päivänä, jos tilauksen tekee esim. ennen klo 14).

        Kyllä kestää toimitus kun ulkomailtakin tulee tavara nopeammin


    • Ei_valittamista

      Kyllä Kärkkäinen kotimaisista verkkokaupoista on ihan kohtuullinen hinnoiltaan. Tietysti kannattaa tilata mieluummin ulkomailta, jso se on mahdollista. Ostin viime kesänä Saksan Amazonista Philipsin partakoneen hintaan 61,48 € postikuluineen. Kärkkäisen halvin kotimaisen kaupan hinta oli luokkaa 74,95 € plus postikulut.

      Saksan Amazonissa voi asioida englanniksi, ja Saksassa on samanlainen pistotulppa kuin Suomessa.

      • Anustakuu

        Mites takuut kun tilaa ulkomailta?


    • Exasiakas

      Kärkkäisen verkkokauppa on erittäin hidas maksamaan takaisin palautettujen tuotteiden maksuja. Yleensä ei palauta niitä asiakkailleen. Asiakaspalvelu tökkii pahasti, ei vastata edes kyselyihin. En suosittele tuolta tilaamista, näin säästyt monelta murheelta.

      • hyvin.on.toiminut

        Internetissä on hauska valehdella, varsinkin jos on oma lehmä ojassa.


    • Kärkkäinen_ruIes

      Tilaan kärkkäiseltä oikeastaan kaiken tarvittavan jos löytyy heiltä valikoimista, hyvin harvoin mitään ongelmia on ollut ja suuremmat ostokset saa helposti vaikka osamaksulla. Hintatasokin on kohdillaan, ja alennuksilla on tullut tehtyä hyviä löytöjä esim. kodinelektroniikaa.

    • tekisi.mieli.tilata
      • voiei.mitäs.nyt.tehään

        "Voi ei! Kukaan ei tiennyt!"
        (Riitta Väisäsen äänellä 80-luvun Kymppitonnissa)


      • Anonyymi

        Ei vaikuta luotettavalta, tuotteiden nimissä ihan ihmeellisyyksiä, esim:

        http://www.karkkainen-challenge.fi/ÄlÄ-koskaan-tulee-koskaan-balconette-bra-punastua-0hrfuq-cosabella-naisten-balconette-bras-5595127-p-33783.html


    • Pettynyt_asiakas

      Kärkkäistä voidaan ehkä pitää kivijalkakauppana, verkkokauppa ei oiken toimi.

      • Anonyymi

        Surkea verkkokauppa, lupaa pikatoimitusta tavaralle kotiin. Paskanmarjat. Jos olisin tiennyt että tavara saapuu yhtä hitaasti kuin normaali paketti en olisi ostanut.


    • Anonyymi

      Ei perkele kun aspa ei vastaa tuotekyselyihin sitten millään. Olisin kyselly lisätietoja tuotteesta, mutta täys radiohiljaisuus.

      • Anonyymi

        Mites Verkasaneerauksen käynyt kärkkänen hoitaa takuut?


    • Anonyymi

      Itse olen tilannut Kärkkäiseltä jotain lemmikkien ruokia. Ongelma on lähinnä se, että tuotteet lähetetään usein kahtena lähetyksenä, koska tuotteita ei ole ollutkaan sivujen ilmoittamaa määrää eli automaatilla saa juosta jatkuvasti.
      Käytän useita verkkokauppoja. Surkein on tokmanni. Heillä on joku halpis järjestelmä, joka toimii takuten. Nyt siellä on ollut paljon omituisuuksia eli joillakin hakukriteereillä, kun tuoteet tulee näkyviin, ei tule ostoskoria vaan pitää mennä hitaassa järjstelmässä aina tuote sivulle. Heillä on valtava määrä tuotteita, joita verkkokaupan asiakkaat ei pysty ostamaan. Verkkokaupassa on pääosin kalleimmat ja painavimmat tuotteet, jotta asiakas joutuu maksamaan enemmän toimituksista, jotka heillä on todella kalliit. Kun heille ilmoittaa järjstelmän virheistä, ei niille tehdä mitäänä. Nyt viimeaikoina, olen kuullut muiltakin, seurantakoodit puuttuu toimitusvahvistuksesta. Eli ei mitään hajua, missä paketti kulkee. Tokmannilla ei arvosteta verkkokaupan asiakkaita.
      Ruokaa tilaan usein citymarketista. S-ryhmällä on vain Alepa, joka on uskomattoman kallis ja niukka valikoima. Cittari toimii hyvin.

      • Anonyymi

        Myyvät laittomia suojamaskeja !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyvät laittomia suojamaskeja !!!!

        Miksi muka?


    • Anonyymi

      Saatiin omistajalta haukut. Ollaan hänen mukaan tyhmiä asiakkaita. Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseisestä puljusta.

      • Anonyymi

        Kärkkäsellä menee nyt korona-aikana lujaa
        Verkkokaupan myynti kasvanut 90%
        Tulos 137%


      • Anonyymi

        Oletko venäjän trolli?


    • Anonyymi

      En ole ostanut enkä osta tulevaisuudessakaan...sisäinen vaistoni sanoo enemmän kuin 1000 sanaa...sisäinen näkemykseni kertoo enemmän kuin...

    • Anonyymi

      Ei nyt varsinaisesti ollut mitään virhettä, mutta...

      Tilasin heiltä semmosen jalkojen lepuuttajan. Pakkaus vaikutti postilla silminähden turhan suuri. Ei tämä mitään, kun kerran tuli kokkipinsetit vastaavassa, eikä pussissa 😂 mikä olisi ollut tarkoituksenmukainen. Tämä lepuuttajapakkaus oli vielä pakattu toiseen laatikkoon missä viitteitä Asuksesta (tietokoneita ym) Ymmärrän sinänsä ettei pahvia hukata, mutta ei silti näin pitäisi toimia. Nykyään ei enää lähetyksen yhteydessä kerrota sisällöstä, koska tietosuoja kai. Tilauskoodihan ei kerro toimituksesta. Lähettäjäkin oli Swedeltaco mikä ei sanonut mulle mitään, mutta nyt katsoin siitä. Ruotsiinhan toi viittaa ja niin se myös on ja tämähän selittää miksei ole Kärkkäisen laatikossa. Kerran muistaisin palauttaneeni jotain avaamatta, kun ei täsmännyt kerrassaan mikään.

      Minusta voisivat avoimesti kertoa mikäli tavara tulee aivan muualta. Sitten tuossa on seki, että on yhteystiedot luovutettu ikäänkuin ilman lupaa, mutta sitähän se nykyään on, että on käytännössä pakko hyväksyä tiettyjä toimintatapoja, jos meinaa palveluita käyttää. Asiakaspalvelussa merkkaa nykyään vain aika ja raha, mutta mulle nää on jossain määrin toissijaisia.

      PS. Taannoin tuli jääkaappi ja liikkeet oli niin vauhdikkaat, että oli liki ettei sähköjohto vaurioitunut, mutta ei sitä kumminkaan käyttökuntoon asti laitettu ja testattu. Kenenkähän syyksi olisikaan mennyt, kun vastaan-ja käyttöönottotarkastus tehdään usein liian silmämääräisesti ja hätäisesti - ei hyvä ollenkaan.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Noista koodeista vielä,että toisinaan toimituksen sisältö on ennakkoon uskottavasti tarkistettavissa, mutta toisinaan on vaan joku seurantatunnus tms. mistä näkee pakertit liikkeet. Tämä ainakin suht vähäisellä kokemuksella.

        Niin se on vähän omaakin syytä ellei tee itse kunnollista vastaaottotarkastusta ja ole tarvittaessa vaativa eikä esim laita nimmaria hätäisesti. Mutta käytännössä ne vaan helposti menee sen kummempia tsekkaamisia, ellei nyt aivan ilmiselvää. No ei sen puoleen, ei mulla ole kovin huonoja kokemuksia vioista eikä helpolla tulekaan, kun olen mieluummin vähän paranoidi kuin ns. kirkkaan sinisilmäinen. Tänäpänkin kuulin semmosta nauramista, mutta luulempa ettei ihan ymmärretty pointtia missä ei mitään uutta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Tilaan aina Kärkkäiseltä jos tarvitsen halvalla ja erittäin nopeasti. Aina tullut 2.-3 päivässä paketti matkahuollolla siis AINA. Nopein kauppa ja koska vie paketit itse aina Kokkolan matkahuoltoon saan ne yleensä seuraavana päivänä kun juuri sieltä jaetaan meille matkahuollon paketit Uuteen kaarlepyyhyn. Retkipakua rakennellut ja noin 7000€ hankin talvellakamoja siihen tuolta.

      • Anonyymi

        Tietty toimii Uuteen kaarlepyyhyn, mutta ei kyllä toiminut Vanhaan kaarlepyyhyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty toimii Uuteen kaarlepyyhyn, mutta ei kyllä toiminut Vanhaan kaarlepyyhyn.

        "Lahkon" firmoja. Ei jatkoon!


      • Anonyymi

        Ei tule enään, Posti boikotoi kärkkäisen tuotteita. Suomi on myyty kommunisteille!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun ostaa Kärkkäiseltä, tietää, ettei tule vahingossa ostaneeksi niiden yritysten tuotteita, jotka ovat sananvapautta vastaan.

    • Anonyymi

      Kärkkäinen paska kauppa, valehtelevat, ilmoittavat vaatteita myynnissä joita ei todelisuudessa ole. Saa nähä tuleeko rahatkaan koskaan takaisin.

    • Anonyymi

      Vararstojärjestelmä ei toimi eikä mikään muukaan.

    • Anonyymi

      Kärkkäinen vaikuttaa hyvältä: hinnat on kilpailukykyiset, valikoima laaja ja paketit lähtee (kokemusta on) parhaimmillaan samana päivänä. En ollut edes tietoinen Kärkkäisestä ennen vihervassariroskajoukon natsittelua, nyt ostan sieltä usein. Ainoa puute on, että Klarnalla ei voi maksaa.

    • Anonyymi

      Ostan usein Kärkkäiseltä. Erittäin hyvä kauppa ja toimitus nopea. Hämmästyin viimeksi kun tilaus tuli vajaassa vuyorokaudessa vaikka asumme kaukana.
      Juha Kärkäiseltä tulemme ostamaan niin usein kuin vain saamme haluamiamme tuotteita. Siinä on mies jolle on pakko nostaa hattua. Nekin lampaat, jotka moittivat Kärkkäistä tulevat vielä häpeään.

    • Anonyymi

      𝐔𝐬𝐞𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐣𝐚̈𝐫𝐤𝐞𝐯𝐚̈𝐚̈ 𝐨𝐬𝐭𝐚𝐚 𝐊𝐚̈𝐫𝐤𝐤𝐚̈𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭𝐚̈ ja kun tilaan konkin muutaman kympin tai muutaman satasen tuotteen, juoksutan myyjiä ja tilaa samaan pakettiin montaa muutakin.

      Ja viimeksi kun tilasin rollaattorin, kas kummaa kuinka moni oli siellä edullisempaa. Ja pääsin helpommalla.

      Kärkkäisellä on myös laadukasta tuotetta, on useita hyvämaineisia verkkokauppoja, joissa sitten kuitenkin on joka tuotteesta se halvin malli.

      Itseä hävetti 3-4 v takaperin, kun tilasin Kärkkäiseltä 5 nukkekotia (lastenlapsille) ja sitten tuli Lidl niin hyvä puinen malli. Palautin Kärkkäisen paketit suoraan postissa. Vähän hävetti, mutta sitten aloin tilaamaan ja hienosti on sujunut.

    • Anonyymi

      Emmin pitkään uskallanko ostaa Kärkkäiseltä yhtään mitään. Mutta rahaa kun ei ole liikaa niin tilasin sitten kuitenkin 3 pitkään himoitsemaani Vallilan mattoa kun ovat niin paljon halvempia siellä. Sitten jännitin että meneekö syteen vai saveen. Matot tulivat kaikki eri lähetyksinä, 3:n, 4:n ja viimeinen 8 pv:n jälkeen tilauksesta. Nyt on uudet matot lattialla, ja ihan ne mitä tilasinkin. Että minä en ainakaan voi moittia palvelua. En tiedä sitten toimiiko muissa tuoteryhmissä yhtä hyvin. Maksoin luottokortilla, en tiedä vaikuttaako se asiaan.

    • Anonyymi

      Minä taas olen tilannut ko. yrityksestä useamman kerran. Nopea toimitus ja hinnat yleensä halvemmat kuin muualla. Minua ei haittaa Kärkkäisen mielipiteet, Suomessahan on sananvapaus, tai ainakin ollut, tosin nykyisin sekin on tyyliin 'jos et ole puolellamme olet meitä vastaan.'

    • Anonyymi

      Taisi alkaa puheet kolahtaa omaan nilkkaan. Pyysi anteeksi Salelta. Kun öyhöttäminen alkoi mennä yli hilseen...

      • Anonyymi

        Minua ei kiinnosta teidän puoluelässytykset pätkääkään, ei ole koskaan kiinnostaneet(pimpeliponeille ei ole vieläkään auennut että kaikki oman maan hyvinvoinnista kiinnostuneet eivät ole mitään persuja vaan tavallisia aikuisia kansalaisia) Tuo sana "öyhöttäminen" on nostanut karvat pystyyn aina. Joka kerta kun kuulen tuon sanan laskee sanojan uskottavuus nollaan enkä voi ottaa henkilöä enää tosissaan. Ihme teinihokemia.

        Kärkkäiseltä olen ostanut vuosia, luotettava kauppa josta tilaukset monesti lähtevät jopa samana tai seuraavana päivänä. Tuotteet aina olleet sitä mitä mainoksessa sanottiin.


    • Anonyymi

      sama koskee myymälä palautuksia.ostimme lahden myymälästä induktio-hellan,tarjous oli ns.hyvä,mutta sitten alkoivat ongelmat.asentaja tuli sähköliikkeestä,oli pätevä ja asenti hellan paikoilleen,kokeili että levyt ja uuni toimii.samana iltana laitoin uunin päälle jakäänsin kytkimestä kiertoilman lisäksi,silloin paukahti ja kipunat lensivät,sulakkeet mys paloivat.soitto sähkömiehelle joka taas tuli katsomaan ,ei ollut valtuuksia alkaa tutkimaan uutta laitetta joten totesi että hella irroitetaan ja että kytkimessä on tehdasvika.kiikutimme taas hellan Kärkkäiselle heidän omaan huolto-ja töiden vastaanottoon.huono homma ,niin ei saisi kuulema tehdä vaan aina ensin pitäisi liikkeeseen soittaa ja kysellä mitä tehdään.ripityksen jälkeen saatiin osoite Lahdessa olevaan heidän suosimaan korjauspisteeseen ,joten hella autoon ja korjaamolle.kaupan purku ei tullut tietysti kyseeseenkään.viikon päästä hella haettiin taas itse korjaamolta,jossa todettiin että kytkimessä oli useita vikoja .taas sähkömies tuli asentamaan hellan paikalleen.kokeili taas että sähköt pelaa ja uuni toimii,laitettiin kiertoilma päälle ja hurina oli kuin lentokoneessa,eli vika oli nyt uudenlainen.soitto taas Kärkkäiselle että nyt riittää,vaadittiin kaupan purkua,ilmoitettiinettä nyt touhu saa riittää.hella taas autolla takaisin ns.liikkeen palautus-ja huoltopisteeseen.lopulta kaupan purkaminen onnistui,turhista asentajan kuluista ei saa kuulema korvausta kun ei käytetty liikkeen suosittelemaa asennuspalvelua joka olisi ollut noin 39km päässä,ostettiin uusi hella toisesta kaupasta.eli asentajan turhat käynnit neljä kertaa ja matkakulut asiakkaalle.

    • Anonyymi

      Tilasin taas joululahjoja kun oli BlackFriday jollain 5000€ kun paras kauppa ja aina tavarat tullut seuraavana päivänä matkahuollon kautta Vaasaan.

    • Anonyymi

      Yksi erikoisuus on Kärkkäisen toimituksissa että tavarat tulevat lähes aina jokainen eri lähetyksinä, saa juosta postissa monta kertaa. Ja sekin vielä että ei voi valita toimittajaksi Matkahuoltoa, ainakaan pienissä paketeissa.

    • Anonyymi

      Ei yhtään pienintäkään ostosta kärkkäisen ääliöltä.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut vain hyviä kokemuksia kaupankäynnistä Kärkkäisen kanssa. Väsään taas jouluista ostoslistaa sinne. En pidä valtamedioista Yle, Hesari ja Iltalehdet etunenässä. Osaan ajatella omilla aivoillani, enkä arvitse opastusta niiltä suunnilta. Kärkkäisestä muutoin en osaa niin hirveästi osaa sanoa, mutta yhteiset vastustajathan ne yhdistävät.

    • Anonyymi

      Ostokset ostoksina, omistajan ajatukset eivät kiinnosta.

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Mieluummin maksaa vaikka vähän enemmän vastuullisesta firmasta ostaessa.


    • Anonyymi

      Nopeat toimitukset ja halvat hinnat. Sekä hyvin toimivat nettisivut. Joululahjat lähti taas tilaukseen kärkkäiseltä.

    • Anonyymi

      Typerää, kun tulee eri paketeissa, Mikseivät pakkaa samaan ne mitkä voi?

      Kerran tuli post it muistilaput pelkästään yhdessä paketissa :0

      • Anonyymi

        Koska ne kerätään eri myymälöistä eri puolilta suomea. Kaikkea ei välttämättä löydy samasta myymälästä, verkon saldot näyttävät kaikkien liikkeiden yhteisiä määriä. Näin ollen joku tavara saatetaan joutua keräämään Iistä ja toinen Lahdesta.


    • Anonyymi

      Verkkokaupan tavarat kerätään myymälöistä, verkossa saattaa näkyä 1kpl jotain tuotetta. Jos sen ostaa verkossa, sen saattaa samaan aikaan ostaa joku myymälästä. Kun verkkokaupan keräilijä menee menee hakemaan tuotetta pakettiin, se onkin jo myyty. Nämä saldot kun ei päivity sillä sekunnilla kun tavara myydään.

      Ei kannata tilata kuin sellaisia tuotteita joita on paljon saldolla.

    • Anonyymi

      Tuohon voi kyllä yhtyä

    • Anonyymi

      Takuu ei toimi kärkkäisellä eivät korvaa vaikka selvä tuotevirhe en suosittele

    • Anonyymi

      Olen tilannut melkein joka kuukausi mutta nyt on alkanut vetuttamaan nii paljon asiakaspalvelu että pitäköön tavaransa. Tosiaan tavarat kerätään eri tavarataloista ja näin ollen saattaa tulla kolmessakin eri paketissa ja jotain on aina muka loppunut ja raha palautetaan tilille. Kaksi rahanpalautusta olen vähälle aikaa saanut ja molemmista puuttunut senttejä. Pieni summa mutta periaate, eikä auttanut vastaanvänkääminen vaikka kai minä näen mitä olen maksanut ja mitä on palautettu. Nyt on taas laturinjohto lähdössä takaisin kun rikkinäisenä tuli. Pätkii latausta. Pitää tulostaa ite palautuslappu eikä ole tulostinta. Katsovat vaihtavatkonuuteen, palauttavatko rahan vai korjaavatko. No en perhana suostu korjaukseen. Nyt loppui ostosten teko siitä puljusta!!

    • Anonyymi

      Olen tilannut jonkun kerran kärkkäiseltä. Erikoinen tapa heillä, kun tuotteita ei ole yhdessä paikassa vaan jos tilaa 5 tuotetta, ne lähetetään 3-5 paikasta.
      Asiakaspalvelun vastausajat on törkeän pitkät ja puhelimella ei pääse läpi. Joten mitään kiireellistä ei voi hoitaa, jos sellainen tilanne on.
      Chat palvelua eivät ole halunneet ottaa käyttöön, joka ehkä, ehkä helpottaisi asiakaspalvelun vastausaikaa.
      Ihan heti arvaisi suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      "Kärkkäisellä tuli äsken tällainen sähköposti, jossa otsikko:

      "Iloisia uutisia Kusetus! ✨"

      🤔

      • Anonyymi

        Kärkkäisellä tuli äsken tällainen sähköposti, jossa otsikko:

        "Iloisia uutisia Ku*etus! ✨"

        🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkkäisellä tuli äsken tällainen sähköposti, jossa otsikko:

        "Iloisia uutisia Ku*etus! ✨"

        🤔

        Laitoin vielä noin. Jos poistetaan tuo ensimmäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkkäisellä tuli äsken tällainen sähköposti, jossa otsikko:

        "Iloisia uutisia Ku*etus! ✨"

        🤔

        Mautonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin vielä noin. Jos poistetaan tuo ensimmäinen.

        Nyt mä tajusin mistä johtuu. Laitoin siihen Onnenpyörä arvontaan nimen kohdalle "kus*tus" ja mun toisen sähköpostin :DD


    • Anonyymi

      Kaikille sattuu kaikkea. Nopeasti on tullut ja edullista. Muuten eri vaatevalmistajat ovat
      Ilmeisesti muuttaneet koko standardeja. Oma kokoni on M tai 42. Kas kummaa M oli valtavan iso piti vaihtaa S kokoon. Ei se Kärkkäisen vika oo.

    • Anonyymi

      Tilasin eilen, puhelin kuoret odotan että ne ovat, Tiistaina kotiovella ja tulevat postiluukusta sisään.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelussa parantamisen varaa. Takuuasiaan liittyen kyselin laitteen maahan tuojaa, koska se oli tarpeellinen tieto takuu huolto asiassa.
      Eivät tienneet, kuka tuo heidän myymäänsä laitetta maahan! Itse joutui selvittämään. Että sellaista"asiakaspalvelua".

    • Anonyymi

      Kesällä tilasin paljonkin tavaraa pihasauna projektiin ja kaikki toimi kuin rasvattu salama.
      Jopa kehuin Kärkkäisen verkkokauppaa mutta nyt siellä ei mikään toimi.

      Kun en vaan muista kesällä tehtyä salasanaa enkä millään saa joululahjaksi saamaani tekstiviestinä tullutta koodia tilaukseeni, enkä edes koko tilausta tehtyä Kärkkäisen verkkokauppaan.
      Pitäköön Kärkkäinen tunkkinsa ja viisi kymppisen.

      • Anonyymi

        Mutta vituttaa silti


    • Anonyymi

      Pari kertaa ostanut verkkokaupasta tuotteita. Molemmilla kerroilla tilaus kestää käsitellä monta päivää. Luvataan kyllä, että viimeistään seuraavana päivänä lähtee. No ei ole kyllä lähtenyt, ennenkuin ottaa ja kyselee tilauksensa perään. Myös ylimieliset viestit tiedusteluihin , hillitsevät tilaushaluja. En kyllä voi suositella, jos ei ole aikaa odotella paria viikkoa.
      Pa..a firma, enkä tilaa enää koskaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe