Hei Cherrykirsikka.
Täällä elämässä etsin itseäni, voimiani, ymmärrystä. Toivon mielenrauhan joskus löytäväni.. Rukoilen Jumalan johdatusta ja vapautusta ahdistavasta pelosta.
Muutamia asioita tekee mieli Sinulta kysyä. Mennyt Rakkaus, voimakas Rakkaus, menikö tämä mies lopullisesti pois, vai olisiko vielä mahdollisuus, tuleeko vielä jokin yhteys, että selvittäisimme toisillemme todelliset ajatuksemme? Tosiaan tuntisimme toisemme? Yritän olla hänen lähtemisensä takia realistinen, mutta toivo on sitkas - odotanko ja toivonko turhaan? Onko vaikeneminen lopullista välillämme?
Ja on toinen ihminen,läheinen ystävä, tukenaan koetan vaikeuksissa olla ja hän minun. Sinulle hänet mainitsen ettei menisi nämä kaksi sekaisin jos jotakin tietoa on tulossa.
Tärkeän kysymykseni jos näet, kiitän, ja jos jopa jotain muutakin, esim aiemmista elämistä tms, olen Kiitollinen Sinulle.
Etsijä22
Cherrykirsikka
3
238
Vastaukset
- cherry
nissan
Hei ja anteeksi että vastaukseni on viipynyt, en ole aikoihin ehtinyt koneelle :(
En valitettavasti näe teidän enää palaavan yhteen, yhteinen taipaleenne tässä elämässä lienee nyt kuljettu loppuun, mutta seuraavassa tapaat hänet jälleen mitä todennäköisimmin. Hän on yksi niistä sieluista, jotka seuraavat Sinua elämästä toiseen. Edellisessä elämässä, 1930-luvun Tsekkoslovakiassa tai Unkarissa, näin teidät yhdessä rakastavaisina maata kiertävällä mustalaisleirillä. Kaipuu hänen seuraansa ja tunteiden palo on siis peräisin jo sieltä saakka eikä ole ihme, ettei se hetkessä hiivu. Tässä elämässä hänen tunteensa eivät kuitenkaan näyttäytyneet yhtä palavina, pysyvästi, ja läksy, jota hän tuli tällä kertaa oppimaan ja opettamaan, lienee läpikäyty. Taidatte olla edelleenkin tummia kumpikin, vai kuinka?
Tämän hetken tärkein läksysi ja tehtäväsi on oppia rakastamaan itseäsi, tosissaan ja olosuhteista piittaamatta. Sano joka päivä ainakin kerran peilin edessä itseäsi silmiin katsoen: Minä rakastan Sinua,... (nimesi) ja rutista vaikka samalla itseäsi oikein lujasti. Tulet hämmästymään minkä vaikutuksen tämä saa aikaan itsessäsi ja ympäristössäsi. Aurinkoista lopputalvea Sinulle!- Etsijä22
Hei
Lämpimät kiitokset Cherrykirsikka vastauksestasi, joka tuli aivan oikeaan aikaan, todella. Olisin kyllä ymmärtänyt jos et olisi ehtinyt vastaamaan, kysyjiä on paljon. Voimia vastailuun.. :)
Tämän hetken opetus on todella paikallaan. Otan sanasi läksykseni, päätehtäväkseni, yritän kovasti opiskella itsestäni välittämään.
Hän on tumma, minä vaaleampi. Ikävä on ollut kova, toivo yhteenpaluusta voimakas. Ennen kuin olit viestiini vastannut, tuli eilen kuitenkin tunne että voi ehkä niin käydäkin ettemme enää tapaa. :( Vielä en osaa sanoa osaanko luopua.. Elämä kuljettakoon eteenpäin kuten Luoja on parhaaksi katsonut..
Mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä oli tämä vastaus.
Kiitoksin Etsijä22
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297