Oleellinen puute korean ihmeessä

lättyäpesään

Korea säästää - uusissa Hyundaissa ei ole edes CD-soitinta. Toyotasta löytyy sekin, myös uusista. Eikö Hyny ole vielä saanut kopioitua?

23

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkuydsa

      CD mitä ne on. ihme kun et vinyylisoitinta vaadi.

    • Netistä ja ämppäreistä se musiikkiviihde nykyään tulee.

      Musiikkikasetti aikoinaan oli muuten huomattavasti käsittelyltään näppärämpi kuin CD, vaikka CD:tä ei tarvitsekaan kelata.

      Kuka sadisti aikoinaan kehittikään ne käsittämättömän kömpelöt, liukkaat ja lasinarat CD-levykotelot, joista ei saanut levyä ulos yhdellä kädellä, koteloita liukkauden takia ei voinut pinota, eikä koteloa saanut hiukkastakaan kolhaista tai kantta vääntää?

    • Papoillepappamalli

      Cd-t on poistuneet autoista, ja jos nyt ostat viimeistä huutoa olevan tietsikan niin eipä ole siinäkään enään romppuasemaa ellet erikseen osta ja asenna...jos sekään mahtuu. Tojoissa on varmasti cd-soitin, papat tykkää kuunnella humppaa.

    • CDddd

      Uusista Hyundaista ainakin i40:ssä on yhä CD-soitin. Ei tosin enää seuraavan sukupolven malleissa, sillä CD jää ikävä kyllä historiaan. Onko muissa kuin Toyotoissa, eipä juuri taida olla. Itsekin kyllä haluisin uuteen autooni soittimen, vaikka en humppaa kuuntelekaan.

    • historianHavinaaToyo

      Ei nykyautiissa ole ollut cd-soitinta enää vuosiin. Se on sellainen muinaismuisto menneiltä ajoilta, kuten Toyotan tekniikka muutenkin.

    • historian_havinaa

      Enpä ollut muistanutkaan, että nykyisessä autossani tosiaan on vielä CD-soitinkin. Eipä ole tullut kolmessa vuodessa kertaakaan kokeiltua sitä, vaikka kaapista taitaa vielä löytyä levyjäkin. Jos radion ohjelmista ei löydy mieleistä, on tullut soitettua musiikkia USB-tikulta. Siinä on parempi ääni, kuin bluetoohtilla kännykästä. Ohjaus toimii joka tapauksessa samalla tavalla ratin nappuloista.
      Vieläkö joku kaipaa kasettisoitinta?

      • Niinpä_

        Myydäänkö kaupassa suosittujen artistien levytyksiä USB-tikuilla? Ei taideta myydä, mutta CD:llä kaikki löytyy, joten on se puute autossa - merkistä riippumatta - jos siinä ei ole CD-soitinta vakiona.


      • kuin_ennenvanhaan
        Niinpä_ kirjoitti:

        Myydäänkö kaupassa suosittujen artistien levytyksiä USB-tikuilla? Ei taideta myydä, mutta CD:llä kaikki löytyy, joten on se puute autossa - merkistä riippumatta - jos siinä ei ole CD-soitinta vakiona.

        Se ostettu CD kannattaa kopioida tikulle, jonne mahtuu satoja levyllisiä. Helpompi sitä on käyttää, kuin harrastaa levypasianssia liikenteessä. Toki on kai vielä saatavama nitä mekaanisia levynvaihtajia, joita taannoin löytyi autojen peräkontista.


    • DDDWW

      Aika vanhanaikaista sanoa "Korean ihmeeksi." Kyllä Hyundai päihittää jo monen automerkin. On päihittänyt jo kauan.

    • KKK-

      Kun ajoin ensimmäistä Hyundai Sonataa, siinä olivat sekä kasetti- että CD-soitin. Vuotta en muista.

    • CDonMuseotavaraa

      Mulla on kyllä Hynyssä iPod-liitin sekä USB-liitin. Ja musiikki soi kännystä myös bluetoothin välityksellä. Kuka kaipaa CD-soitinta kun Spotify suoltaa koko ajan musiikkia audiojörjestelmään.

    • lähettiläät

      Urpooo mulla on toyos krammari takapenkillä, ei hynys oo sellasta, herää pahvi nykyaikaan!

      • Muija toimii pelkääjän paikalla navigaattorina (puheohjaus- ja ylinopeudestanalkutusominaisuudet), takapenkillä anoppi veivaa grammaria DJ Appiukon vaihdellessa levyjä tuottaen Non Stop Jytää.

        Vieläkö joku sanoo tekniikan olevan vanhentunutta!


    • 2017menossa

      Tojotero tarjoaa vanhaa tekniikkaa,voi voi.

      • humisoo

        Jos vain rapinan alta kuulisi masaa ja tepoa?


    • korollamiäs

      Mää en kuule Korollas mittä, mää panin Ikopal paalin takakontisse, nii vähä jelppas.

    • Mulla on i30:n ja se on tehty Tsekeissä . CD :t ja VHS ja C-kasetit ovat jo historiaa.

    • satoja.levyjä.per.tikku

      "Myydäänkö kaupassa suosittujen artistien levytyksiä USB-tikuilla? Ei taideta myydä, mutta CD:llä kaikki löytyy, joten on se puute autossa - merkistä riippumatta - jos siinä ei ole CD-soitinta vakiona."

      Tässä pikkaisen vanhaan aikaan jämähtänyt. Ajaa tod.näk Co-rollaattorilla. Olen itse ollut Spotify-käyttäjä jo pitkään, mutta välillä kuuntelen myös musiikkia usb-tikulta. Se musiikki on ostettu cd-levyllä ja ladattu siitä usb-tikulle. Alkuperäinen cd-levy on kotikäytössä silloin kun haluan hifistellä enkä halua kuunnella pakattua streamausta. Kopio usb-tikulla on autokytössä.
      Ei taida Co-rollaattoripapalla olla yli 200 cd-levyn kokoelmaa autossaan. Mulla on.

      • mielen_rauhaa

        Aika paljon mieluummin aito, luotettava Toyota kuin kopioitu, rahtusen epävarma Hyundai. Oli sitten yksi c-kasetti tai 3 000 cd:tä.


      • Niinpä_

        En aja Toyota Corollalla, olen joutunut tyytymään työsuhdeautona ihan eurooppalaiseen ja vähän isompaan vaunuun. Siinä on kyllä USB-liitäntä, mutta eipä sitä ole koskaan vielä käytetty koska kojelaudassa on myös CD-soitin. Ostan usein levyjä matkoilla esim. taukopaikkojen myymälöistä ja myös alan erikoisliikkeistä. Ei mitään järkeä alkaa niitä siirtelemään USB-tikuille, ei siihen olisi aikaakaan eikä mitään todellista tarvetta, koska autossani on se CD-soitin aivan valmiina ihan vaan soittamista varten.


      • EFEFEQ

    • aloittajanlinjoilla

      No kait se hyvä on että olisi cd uusissa autoissa, ei se tilaa ainakaan vie, toki itse ei ole montaa kertaa tullut cd kuuneltua, mutta ei mua ainakaan mitenkään häiritse cd:n läsnäolo-ei liene pakko käyttää

    • Tätävuosisataa

      No en todellakaan vie cd-levyjä autoon, joku vielä kilauttaa ikkunan rikki niitä pölliäkseen. USB tai BT on nykyaikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe