Ei kukaan haluaisi hommata mulle 5 mg Proscaria? Olen miestyyppisestä hiustenlähdöstä kärsivä nainen ja haluaisin kokeilla, tehoaako finasteridi hiuksiini :) Mutta hedelmällisessä iässä oleville naisillehan sitä ei myydä, koska aiheuttaa epämuodstumia syntymättömille lapsille. Onnekseni olen vain kiinnostunut naisista, joten raskauden riski on olematon. En myöskään halua lapsia, en ole koskaan halunnut ja ajatus että olisin raskaana on minusta epämiellyttävä. Jos (epätodennäköisesti) muutan mieleni, voin adoptoida tai tyttöystäväni voi synnyttää lapsen, En tosin tiedä, suostuisiko lääkäri siltikään määräämään minulle lääkettä, jos kertoisin hänelle tämän joten en ole jaksanut varata aikaa ihotautilääkärille turhan takia :( Harmittaa, että etten saisi itse päättää mitä teen omalla kehollani vaan lääkäri päättää tilanteesta jonkun olemattoman entä jos-vauvan perusteella, eikä minun sanani perusteella.
Voisin maksaa 5€ enemmän lääkkeen hinnasta.
Ostaisiko joku naiselle proscaria?
baldiebarbie
2
417
Vastaukset
- Lääkäriin_vaan
Jos kerrot samat asiat lääkärille (kelpaa yleislääkärikin) ja pyydät kirjoittamaan finasteridia, niin etköhän saa reseptin. Niitä on useita muitakin merkkejä kuin Proscar ja hinta on sama. Lääkäri voi tarjota sopivaa e-pilleriä (esim. Diane-Nova), mutta kerro ettet tarvitse ehkäisyä parisuhteesi vuoksi. Oma terveyskeskuslääkärini uusii vuosittain Gefinareseptini mukisematta vaikka olenkin nainen.
- Baldiebarbie
Okei kiitos tiedosta! Minulla on lääkäriaika joulukuussa niin voisin sen silloin ottaa puheeksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2502859Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31604Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21295- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 66994
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132878