Ostaisiko joku naiselle proscaria?

baldiebarbie

Ei kukaan haluaisi hommata mulle 5 mg Proscaria? Olen miestyyppisestä hiustenlähdöstä kärsivä nainen ja haluaisin kokeilla, tehoaako finasteridi hiuksiini :) Mutta hedelmällisessä iässä oleville naisillehan sitä ei myydä, koska aiheuttaa epämuodstumia syntymättömille lapsille. Onnekseni olen vain kiinnostunut naisista, joten raskauden riski on olematon. En myöskään halua lapsia, en ole koskaan halunnut ja ajatus että olisin raskaana on minusta epämiellyttävä. Jos (epätodennäköisesti) muutan mieleni, voin adoptoida tai tyttöystäväni voi synnyttää lapsen, En tosin tiedä, suostuisiko lääkäri siltikään määräämään minulle lääkettä, jos kertoisin hänelle tämän joten en ole jaksanut varata aikaa ihotautilääkärille turhan takia :( Harmittaa, että etten saisi itse päättää mitä teen omalla kehollani vaan lääkäri päättää tilanteesta jonkun olemattoman entä jos-vauvan perusteella, eikä minun sanani perusteella.

Voisin maksaa 5€ enemmän lääkkeen hinnasta.

2

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäriin_vaan

Jos kerrot samat asiat lääkärille (kelpaa yleislääkärikin) ja pyydät kirjoittamaan finasteridia, niin etköhän saa reseptin. Niitä on useita muitakin merkkejä kuin Proscar ja hinta on sama. Lääkäri voi tarjota sopivaa e-pilleriä (esim. Diane-Nova), mutta kerro ettet tarvitse ehkäisyä parisuhteesi vuoksi. Oma terveyskeskuslääkärini uusii vuosittain Gefinareseptini mukisematta vaikka olenkin nainen.

• Baldiebarbie

Okei kiitos tiedosta! Minulla on lääkäriaika joulukuussa niin voisin sen silloin ottaa puheeksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2240
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1820
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      73
      1600
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1376
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1214
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1191
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1183
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1081
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      40
      1057
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      41
      1012
    Aihe