Logistikas

Logistikakselle2

Osa TVO:N henkilöstöä on joutunut Logistikaksen palvelukseen ulkoistusten myötä. Maksaako Logistikas heille saman suuruista vai paljon pienempää palkkaa mitä TVO. Minkälainen työpaikka toi Logistikas mahtaa olla. Onko palkat huonoja vai hyviä.

8

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • logistikak

      Johto kuorii kerman. Luultavasti työntekijöillä paljon pienemmät palkat kuin TVO:lla. Aivan väärin, että ulkoistetaan toimintoja.

    • lopputoitouhu

      Kaikki ulkoistus ja vuokravälitysfirmojen käyttö tulisi lailla kieltää. Vuokranvälitysfirmojen johtajat käärivät valtavat voitot sen kustannuksella, että maksavat suht huonoa palkkaa työntekijöilleen.

      • Perusta_yritys

        No miksi et perusta tuollaista valtavia voittoja tuovaa yritystä?
        Ai niin...pitää osata ja viitsiä tehdä töitä...
        Kun pelkillä luuloilla asiassa ei pärjää...


    • Verkkokarin_Sepe

      TVO:n henkilöt siirtyivät ns. vanhoina työntekijöinä, mikä tarkoittaa sitä, että palkka ja muut ehdot pysyvät samoina.
      Logistikas noudattaa muissa yksiköissään AKT:n työehtosopimusta ja lähtöpalkka taulukon mukaan on noin 14 eur / h.
      Yhtiö tuotti vuonna 2017 www.finder.fi löytyvän tiedon mukaan tulosta 37 000 euroa, mitä ei voi pitää kovin valtavana.

    • valtavanvoimakasliitto

      Juu ja AKT hyvä liitto muutenkin. Sen etuja ei tulla koskaan polkemaan, silllä heillä on valta voima ja kunnia tuhota tarvittaessa eliittipaska Suomessa.

      • Näionon

        Pikkuhiljaa luultavasti murennetaan liittojen voima. Ihmisten on pakko ottaa vastaan sitä työtä mitä on; vuokratyötä ja pätkiä.


      • hahhahhhaa

        Ei ole. sairastuu masennukseen jne. Autoon tulee vika. Ei pääsekään töihin. Kyllä älykäs aina osaa kiertää alipalkatut pätkä yms. työt.


    • Aktkurko

      Kuka muka AKT:n murentaa? He eivät tanssi eliitin pillin mukaan. Heitä ei KIKY koske. AKT pystyy halutessaan ajamaan koko Suomen alas ja herrat polvistuvat näiden kovisten edessä rukoillen armoa. Nosturikuskit sai muuten just 200e palkankorotuksen. Hyvä AKT!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe