Vakava pimeän pelko ja vainoharhaisuus

OutoMies3

Hei!

Mulla on tosi pienestä asti ollut todella vilkas mielikuvitus ja oon aina pelännyt pimeää ja esim.varjoja. Aina illalla tuntuu siltä että jokainen varjo näyttää päältä, kädeltä tai joltain muulta mukavalta. Asiaa ei auta, että netissä näkemäni kuvat esim.kauhuelokuvista ovat piirtyneet mieleeni valokuvan tarkasti. (No shit) erityisen pelottavana koen kaunan. Se jotenkin vaan tuntuu kummittelevan kaikkialla ja on vaan niin pelottava. Oon ihan hermoraunioina aina illalla, niin oisko jotakin keinoja millä pimeästä ja vaikka siitä kaunasta sais vähemmän pelottavia asioita. :D

3

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunnimenionpekka

Laita/hommaa kannettava kone ja laita minimi näytönkirkkaudella sopivalla voluumilla jotain sellasta pyörimään mikä ei varmasti promilleekaan pelota. Tiätty joku tabletti telineelläkin ajais saman asian, mutta nuit läppäreitä nyt saa alle 50€ käytettynä. Toinen järkyttävältä tuntuva ratkasu, jos ei mitään kauheeta valonheitintä oo makkarin ikkunas eessä ala nukkumaan verhot/kaihtimet auki. Näillä konsteilla itseltä ilta/yö vainot häipyneet lähes kokonaan.

• ViattomiaKiusataan

Vältä IL ja IS, niin pelot vähenee. Valitettavasti nämä lehdet yrittävät pelotella ihmisiä työkseen:(

• helinäkeijupuussa

Tuo pimeän pelko juontuu mielestäni siitä, että pelkää tapahtuvan jotakin odottamatonta mihin ei ole valmistautunut ja johon pelkää ettei kykene toimimaan -pakenemaan tai hyökkäämään vaan jähmettyisi paniikista puolustuskyvyttömänä paikoilleen. Varjojen pelko tapauksessasi liittyy ihmisiin kuten kuvaat näkemiäsi pelottavia varjoja. Luottaisin kyllä siihen, että pystyt hädän yllättäessä toimimaan ja tiedät miten toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe