Voisivat mennä töihin niin meidän ei tarvitsisi näitä vitun tyhjäntoimittajia, paskanjauhajia elättää.
Hakisi apua itselleen niin ei tarvitsisi tänne turhautumiaan purkaa. Opiskelu tai työnteko rasittaisi niin paljon ettei tarvitse toisten ihmisten asioista huolehtia. Jokaisella luulisi olevan omia asioita ja omasta elämästä huolehtimiseen kuluvan koko aika niin ettei tarvitse toisten elämästä huolehtia.
Tässä elämässä on niin paljon ihan turhia pellejä joilla ei ole muuta tehtävää kuin tuomita ja kirjoitella paskaa kaiket yöt. Kukaan ei ota töihin näitä turhantoimittajia.
Tekisivät itse kymmenen kakaraa ja niin paljon kuin luoja suo sen lyhyen elämänsä aikana, eikä vaadi sellaista muilta. Nämä abortin vastustajat voi tehdä kakaroita niin paljon itse kuinka lystää ja yhteiskunta elättää. Mutta nämä ovat niin mielenterveysongelmaisia etteivät saa edes miestä siittään kakaroita. Kukaan ei huoli niin vitun päästään sekaisin olevaa ämmää ja ala maksamaan sen elatusta.
Monet sekopäät ovat yksinhuoltajia kun ei suhdetta osata muodostaa mutta naiminen onnistuu pimeessä.
Ne jotka tekevät töitä niin elättävät ihan kaikki vitun luuserit tässä elämässä. Kaikki ne sekopäät kirjoittelevat yöllä ja muutenkin ihmeelliseen aikaan kun ei tarvitse lähteä mihinkään vaan on siellä kotona kaikkineen ahdasmielisinen ajatuksineen.
Menkää vittu töitä tekeen tässä elämässä niin ei tarvitse turhautumiaan tänne purkaa. Kaikki nämä kirjoittelijat purkaa turhaa elämäänsä tänne kun on ihan vitun turha ihminen jolla ei ole mitään virkaa tässä elämässä. Näitä turhia pellejä on tässä elämässä niin paljon ettei tosikaan.
Nämä vitun abortinvastustajat
5
186
Vastaukset
- vituntraumapotilaalle
Voidaan vaan arvailla miks sulla on aikaa tohon loputtomaan tyhjäpäiseen paskanjauhantaas ;DDDDDD
- eiyhtäänmitään
Toisilla on aikaa, mutta SULLA EI OLE MITÄÄN. Hehehehe.
- sullaSuolitunkio247
eiyhtäänmitään kirjoitti:
Toisilla on aikaa, mutta SULLA EI OLE MITÄÄN. Hehehehe.
Jatka vaan niissä katkerissa fantasioissas harhakointia ;DDDDD kyllä muuten käykin KATEEKS sun "laatu"aikaas, traumojas terapoidessa TÄÄLLÄ!!!! Muilla on ihan oikeetakin elämää elettävänä :))
- Valitustavalinnasta
Työnantajat itse on niitä. Onkin täysin nurinkurista sallia mitään vapautuksia alan portsareille.
- JunahanMeniJo
Lapset ovat tehneet tästä ketjusta "miljoona" kopiota, johon kopioivat avuttomat ressukat myös muokatut kommentit. Viihdyttävää huomata, että jotkut jäävät vaan asemalle.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544750
- 964716
- 613679
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432661