Mies tuo meille kavereitaan kimpassa naimaan

N35vM37v

Mieheni tuo viikon lopuksi kavereitaan naimaan minua.
Naidaan ainakin viikonloppuisin 1N 2-3M kerrallaan.
Olen otettù kun niehet nuolee ja kiihoittaa minua kunnes en kestä ja haluan miestä sisääni.
Voisin ottaa mukaan myös toisen naisen.

27

3086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä mies ajaa taksia. Joskus vieraspaikkakuntalaiset haluaa naista. Sellaista maksullista joka tekee mitä käsketään. Jos ne on naimisissa ja sopivasti humalassa. Mies sanoo että se tuntee yhden. Joka suostuu kimppakivaksi. Mutta se maksaa ja hän haluaa mukaan. Sitten mun puhelin soi ja se kysyy onko mulla aikaa.

      • Kyllä kyllä sellaisen eeden puun värisen. Sisään ja ulos just sillai.


      • gkxkxkxk
        jormalaiset kirjoitti:

        Kyllä kyllä sellaisen eeden puun värisen. Sisään ja ulos just sillai.

        Jätä se sisään vaan


      • gkxkxkxk kirjoitti:

        Jätä se sisään vaan

        Tuntuu hyvältä kun se liikkuu.


    • Olen siinä onnellisessa asemassa että mies haluaa että nain myös muita miehiä.

      • Perääsi-antavalle

        No ootkos saanu kunnon parrua ahteriis?


      • Perääsi-antavalle kirjoitti:

        No ootkos saanu kunnon parrua ahteriis?

        Kyllä muutama todella iso on tullut koettua yhdessä aloittajan kanssa.
        Olimme 2N ja 5M jutussa ja 2 todella isoa tuli vastaan.
        Ei hassumpi kokemus


      • Eikös-pelaa
        Mara35 kirjoitti:

        Kyllä muutama todella iso on tullut koettua yhdessä aloittajan kanssa.
        Olimme 2N ja 5M jutussa ja 2 todella isoa tuli vastaan.
        Ei hassumpi kokemus

        Ikävää mutta totta. Kun ei miehissä ole ytyä naista hoitelemaan.


      • Tuon itsekin kavereita kotiimme vaimoani naimaan.
        On tietenkin vaimolta lupa eikä hän ole kieltäytynyt vielä kertaakaan miesten kimppanainnista.


      • Tosi hienoa.


    • Vaimoni on suosittu kaverieni keskuudessa. Hän oleskelee vähissä vaatteissa kotona ja saa miehet kuolaamaan kiimasta

      • No-ei-ihmekään

        "pieni alistuva btm hakee kunnon parrua"

        No ei ihme jos vaimo haikailee kunnon panoa!


    • leijonakuvio

      Mielenkiinnosta asiaan lueskelen tätä keskustelu ryhmää😃 erillaisuus kiinnostaa siis aivan vastakohta mitä ite edustan😃 itse pidän jotenkin nii uskomattomana tapahtumana koko seksiä että sitä romanttista hyväilyä ja rajua sponttaanista eli monipuolista toimintaa ei kukaan muu kuin yksi hyvin valittu ihminen ansaitse. Hyväksyn kaiken mitä aikuset ihmiset omasta halusta tekee. Toki saan pohtia asioita esim sitä että onko esim mies tosissaan suhteessa jossa omaa rakasta hyvin valittua kumppania saa panna lähes jokainen? Nyfföjäkin on olemassa jolle ei yksi mies riitä ja se varmaan pitää vaan kumppanin hyväksyä. Näitä selityksiä paljon kuullu että ku mies haluaa nii kyllähän ajatteleva ihminen on nainenkin että nyffon vikaa pitää olla naisessa ja ajatella että se seksi ei oo sitä parasta mitä vaan vakikunppanille annetaan

      • Minä rakastan kunioitan ja luotan sekä olen ylpeä vaimostani ja sen takia haluan ehkä esitellä vaimoani ja antaa muidenkin kokea ihana vaimoni.


      • Pravda-
        Mara35 kirjoitti:

        Minä rakastan kunioitan ja luotan sekä olen ylpeä vaimostani ja sen takia haluan ehkä esitellä vaimoani ja antaa muidenkin kokea ihana vaimoni.

        Mitä nyt luonnehdintasi on "pieni alistuva btm hakee kunnon parrua".


    • panopupu6969

      vitusti vain tummia miehiä sänkyyn nii lorttos repee

    • Hmmm.. kuinkas tuohon pääsisi mukaan ?? todella kiinnostavaa !

      • Ottamalla yhteyttä voisi olla mahdollista.


    • Tuon itsekin kavereita vaimoa naimaan eikä vaimolla ole mitään sitä vastaan.
      Meillä on myös pitkäaikainen kumppani joka on nainut vaimoani jo 13 vuotta.

    • olen asiasta kiinnostunut....

      • Mahdollisuudet paranee yhteydenotolla!


      • Ei-tietoja
        Mara35 kirjoitti:

        Mahdollisuudet paranee yhteydenotolla!

        Siinä kaksi samanlaista. Miten oletatte teihin otettavan yhteyttä? Torilla huutelemalla?


      • Nyt saa yhteyden!


      • ei ma nyt ymmärrä,olin pitkä aika poissa.


      • jos ma sopii sitten kirjoitta minulle suomi24.fi


    • ehkä nyt,aina mene viesti väärä paikka.
      olen asiasta kiinnostunut,mistä ma löydän teidä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe